Historik
Föregående · 3 · Nästa
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
JoseGonzales: tycker skottet kom ganska långt utifrån men ok ingen tavla. andra däremot...
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Vi ska va drygast i ÄSS-HÅÅÅ-ÄLLLLL brölar bortafansen samtidigt som löven försöker spela PP
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
BIK var ju bra förra matchen, men frågan om hur taggade man är när det lik förbannat står 0-3
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
OM nästan alla gör en bättre säsong än denna, OM Nubben hittar nån succé-ersättare till 54 och OM Linköping underpresterar och HV suger igen, då kan vi bli 12:a nästa säsong också
#tänkpositivt #rödovithockeydynamit #2027
#tänkpositivt #rödovithockeydynamit #2027
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Dubbeldrama ikväll. Ska Björklöven säkra SHL-platsen redan i match 4? Hur går det för Hudik på Gotland?
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Niikeliito: Är ju ''bara'' tredje matchen bäst av 5 men missa brukar dom, ja
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
NotAChipmunk: Han krävde högre lön eftersom dom inte har så många ägg i solna
+ 3
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Upp till bevis i Visby. Finalen av hockeyettan mellan Hudik och Visby fortsätter och nu kommer ett av lagen att skaffa sig matchpuck
+ 4
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
The great one: Linköping Öjebjo HV71 B-Löven
Gäller vara före två av dessa
Gäller vara före två av dessa
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Villervalla: Vad är korrekt bud på hjälmen nu och varför får man inte bjuda 140 papp eller va de var ?
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Tommy S får 2 aftonbladet-plus i Vimseholms senaste krönika: årets tränare
Tommy Samuelsson, Timrå Betyg: 2 av 5 plus
Kommentar: Det blev väl varken vin eller vatten för veteranens sista säsong som tränare. Det var som om laget fick soppatorsk ju närmare slutet på grundserien man kom och till sist blev det en tolfteplats. Men det var också där de flesta tippat laget inför seriestart.
Tommy Samuelsson, Timrå Betyg: 2 av 5 plus
Kommentar: Det blev väl varken vin eller vatten för veteranens sista säsong som tränare. Det var som om laget fick soppatorsk ju närmare slutet på grundserien man kom och till sist blev det en tolfteplats. Men det var också där de flesta tippat laget inför seriestart.
Föregående · 3 · Nästa

Grattis Löven