Andersson

12872 inlägg · 24404 besäkare

Historik

· 21 ·
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2025-12-18
Joslan00: Juel spikar på lördag tror du ?

Timrå IK > Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2025-12-18
Rallarn: 3 cm längre , samma målsinne


Timrå IK > Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2025-12-18
-Sputnik-: Apropå gnälla , Brynäs vinner naturligtvis straffarna mot mögle också ......

Timrå IK > Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2025-12-18
The great one: Pigg debut av Lundmark också

Timrå IK > Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2025-12-18
SAIK är lite för '' på '' i offensiven . Timrå får inte tag i pucken

Svårt också när bara ett lag får haka

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Modano: Du är väl nöjd med stora Tuffa Lundmark på hela 87 kg . Lindberg o Pudas o Hugg å allt va de heter blir nog jätterädda

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Nisse på Mon or: Bragdguld is da shit

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Lundmark får alltså nr 32 ( idag )

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
-Sputnik-: Det mest troliga

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
-Sputnik-: Flunsa ?

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: Rätt svar Pilö


Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: ne ...

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
I Timrås nuvarande trupp (förutom Lundmark som inte spelat än ) är det bara en spelare som står på 0 poäng . Kan ni gissa utan att tjuvkika ?

Timrå IK > Sv: Silly Season 2026-27
Nisse på Mon or: så blev det ja

Timrå IK > Sv: Silly Season 2026-27
Villervalla: Inte Lyytinen tack

Timrå IK > Sv: Silly Season 2026-27
Kryset: Exakt . Vilka rykten ?

Timrå IK > Sv: Silly Season 2026-27
Rund(bl)ad och Sebbe Ohldson gör mål , nu har man väl sett de mesta

Timrå IK > Sv: Silly Season 2026-27
Nisse på Mon or: Heikkinen kunde ju göra mål men det verkar ha berott mest på kedjekamraterna . Lilja vet ja inte vad man förväntade sig av

Timrå IK > Sv: Silly Season 2026-27
JonteD: Nu har dom målat , iaf Östersund

Timrå IK > Sv: Silly Season 2026-27
Synct: Jo oftast , men dom få matcher han inte gör poäng , då är det magert

Timrå IK > Sv: Silly Season 2026-27
Lite samma plan som i år Tanken var ju att fler skulle steppa upp poängmässigt i år och ersätta hållander kapanen .

Tex var det ju meningen att Lander Barre , Heikki Lilja och till viss del Walli skulle öka på poängen .

Tyvärr blir det rätt jämngrått istället . Speciellt när 54 och 14 inte är i bästa form , och nu sticker Genborg me .....

Timrå IK > Sv: Silly Season 2026-27
Villervalla: Vad har man helst ? En spelare som gör 45 p eller 2 x 23 ?

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
EXPLORERSMÅLAND: Imorrn måste vi lura Straussmannen så de inte blir rekord . Han kan hålla nolla nr 10 mot nåt soplag , typ öret eller Linköping istället

Timrå IK > Sv: Silly Season 2026-27
Men bli torsdag nån gång då ??

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Sanyet: Dom skulle inte ha bjudit Hermann

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: å en hall som tar åtta ... ja nästan iaf

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Publik 3300 . Är inte det extremt lite i Övik ?

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: Löven har dock en historik att att missa avancemang , så de kanske blir ett lag från småland innan de är färdigt

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: Tja Umeå är ju fint sådär på hösten / Vintern . Nästan likvärdigt avstånd som till Leksand o klart närmare än HV / Örebro / Klöbben

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
JonteD: Kaos i övik va ? Fokus i tredje va ?

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Å där vann Björklöven serien också . Grattis får man väl säga

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Anderssons succe-comeback - Räddar modo mitt i krisen , osv

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Bobby Hahl: Spänning o drama utlovas va , nystart igen va

Timrå IK > Sv: Silly Season 2025-26
Tommysåsson: Which means ..... ?

Timrå IK > Sv: Silly Season 2025-26
Puckat: Ja, men var planen att ta in utfyllnad
(Lilja, Westfält, Heikki) Då har ju nubben lyckats.

Backvärvningarna + Genborg har ju varit över förväntan

Timrå IK > Sv: Silly Season 2025-26
Villervalla: vet ej

Timrå IK > Sv: Silly Season 2025-26
Nisse på Mon or: Varför värvades Lilja? Vad var planen?

Timrå IK > Sv: Silly Season 2026-27
Vi kanske ska Swisha till Diddes eller Linus förlängningar också ? Vi är ju en liten klubb utan pengar å hela den biten

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
sikth: Leksand klarar sig ändå - Allsvenskan finns ju

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Herminator: Herr Flint och gamle Färjestadsbacken Thomas Rhodin tar över så får vi se hur länge det varar

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Mäh , dom vann ju igår .... ? I landets roligaste liga ....

Modo meddelar att man går skilda vägar med Mattias Karlin och Mikael Sundell.
? Ett tufft beslut, men vi behöver en nystart, säger sportchef Henrik Gradin till klubbens hemsida.

Timrå IK > Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2025-12-06
Bland de utgående backkontrakten i Timrå uppger Aftonbladet vidare att det lär bli en fortsättning för Didrik Strömberg, medan det mesta talar för att Linus Nässén och Lukas Pilö spelar någon annanstans nästa säsong.

Timrå IK > Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2025-12-06
The great one: Eller kör Juel som har ca 50 % av fjolårets form

Timrå IK > Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2025-12-06
Storstrimma: Förstår inte varför man backar hem heller när man tappar teken . Diffaren får åka solO i 50 meter

Timrå IK > Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2025-12-06
Ni som klagar , hade vi vunnit med Juel i mål då ? Han har ju 1 vinst och nästan 88 %

Timrå IK > Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2025-12-06
X-Län: Man ska inte backa hem när man har PP med 2,25 kvar heller

Timrå IK > Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2025-12-06
För övrigt så behöver vi inte ändra forumbilden , Lundmark är ju här snart =)

Timrå IK > Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2025-12-06
Timrå Isstadion: Vilken annan tränare som helst hade fått foten från Luleå , men inte Bulan .....

· 21 ·
Om Andersson
Hejar på: 0x20-timraiklogosvg.png Timrå IK

Erfarenhet: Legend

är nu OFFLINE

Från Timrå Centrum