Historik
Föregående · 23 · Nästa
Timrå IK > Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2025-11-20
Tycker det var märkligt att JJ inte fick byta igår . Har man bestämt redan nu att Juel inte är kvar o därmed skit samma ifall han spelar eller ej , sälj honom nu då ?
+ 2
Timrå IK > Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2025-11-20
Sist på pucken kanske , men .....
Juel har ett utgående kontrakt, samtidigt som Jacob Johansson har avtal även över kommande säsong. Vid sidan av Johansson ska Timrås plan vara att satsa på en yngre och billigare målvakt. Enligt uppgifter har Juel den här säsongen en månadslön runt 120 000 kronor.
Juel har ett utgående kontrakt, samtidigt som Jacob Johansson har avtal även över kommande säsong. Vid sidan av Johansson ska Timrås plan vara att satsa på en yngre och billigare målvakt. Enligt uppgifter har Juel den här säsongen en månadslön runt 120 000 kronor.
+ 1
Timrå IK > Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2025-11-20
Halvdrygt för Rögle som förlorar sin andra raka match i matchens sista minut
+ 1
Timrå IK > Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2025-11-20
KUL att det lossnar för hela kedjan poängmässigt . Barre Wediiiiin , och Kapten L
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Det är för många hockeyfria dagar mellan Lördag och Torsdag , speciellt då det blir vinst på Lördag
+ 1
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2025-11-15
mattias - 74: Konstig Liga . För nån dag sen torskar Västerås med 2-10 och idag blir det 7-0 seger
+ 1
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2025-11-15
EXPLORERSMÅLAND: Klart Barre ska ha bira
Fira på bara
Fira på bara
+ 13
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2025-11-15
Ja tycker vi slår Brynäs på torsdag , de är sant de
+ 4
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2025-11-15
För övrigt verkar temat idagens matcher vara att hålla nollan
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
SKRIDSKOSKENAN: Idag får vi uppmärksamhet via kvällens huvudmatch ,inte oväntat eftersom det är Frölunda vi möter men tyvärr med Petter som kommentator
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Va kul de ska bli allt de här . Omstart i schtaan , Harde tebax och bästa Lars kommenterar
+ 1
Föregående · 23 · Nästa

Örebro och Växjö är delad etta , Modo är i en annan liga för närvarande