Historik
Föregående · 22 · Nästa
Timrå IK > Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2025-12-06
Helt rätt spelare som gör mål idag . Barre och Heikki i tredje då
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Apropå sjukt bra .. SAIK -målisen Strauss Mann har tangerat rekordet i SHL med 9 nollor ..... efter halva säsongen
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Pääjärvi i första , vad kan gå fel ? NU... eller ja , om 2 tim KÖR VI
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Junior-VM spelas mellan 26 December och 6 Januari.
Finns det någon chans att våra spelare kan vara med i omstarten den 18e eller hur tidigt måste dom åka?
Finns det någon chans att våra spelare kan vara med i omstarten den 18e eller hur tidigt måste dom åka?
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Villervalla: Andra lag i NHL har 24 tim på sig att knycka '' vår'' Lundmark , men måste då också ta över kontraktet , från Florida då
+ 6
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Nisse på Mon or: Modo har denna säsong alltså redan torskat mot Troja och nästan mot Vimmerby idag . Men allsvenskan är ju en så mycket roligare liga så ......
+ 4
Timrå IK > Sv: Rögle BK - Timrå IK 2025-12-04
Vilken tid tas truppen till j-vm ut ? Det var väl idag iaf
Timrå IK > Sv: Rögle BK - Timrå IK 2025-12-04
Djurgårn imorn då . Skägget (Backe ) kommenterar , vi har svårt att sätta chanserna , klockan slår å hela den biten . Sen blir det 12 dagar uppehåll . Tjohej
+ 2
Timrå IK > Sv: Rögle BK - Timrå IK 2025-12-04
Inget nytt om EP men det vore en skräll om han spelar imorrn
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Uppdatering: Anton Wedin
Anton Wedin har en underkroppsskada som bedömts kräva cirka tre månaders rehabilitering, kommenterar Christian Rydin, lagläkare.
Anton Wedin har en underkroppsskada som bedömts kräva cirka tre månaders rehabilitering, kommenterar Christian Rydin, lagläkare.
+ 1
Timrå IK > Sv: Rögle BK - Timrå IK 2025-12-04
Hoppas EP spelar lördag , annars får Boyce ta PP 2 .....
Timrå IK > Sv: Rögle BK - Timrå IK 2025-12-04
Bragd-Birger: Timrås straffar såg mer ut som curling . Sakta fös o fjös längst isen .....
+ 3
Timrå IK > Sv: Rögle BK - Timrå IK 2025-12-04
Ny regel : sätt inte små barn som inte kan hejaramsor , eller hockey öht , nära mikrofonerna
+ 4
Timrå IK > Sv: Rögle BK - Timrå IK 2025-12-04
Grattis till Alfons Freij som vid 0-1 gjorde sin första poäng för säsongen
+ 8
Timrå IK > Sv: Rögle BK - Timrå IK 2025-12-04
Charliejfz: Tänk om vi kan hålla i trenden från förra matchen , dvs göra första målet ujuj
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Patrick Polly: Bra/Stora /Många företag som sponsrar skadar inte heller . Där 'kanske ' storlagen FBK och Brynäs ligger lite före
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Åhman är enligt mig en av ligans bästa andra-målisar . Men lite väl tunn , 182/74 . Skicka han till Inez först
+ 5
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
SKRIDSKOSKENAN: Har ju gått rykten om att Juel drar så kanske Timrå har erbjudit men Juel tackat nej ?
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Luleå HF 2025-11-29
SKRIDSKOSKENAN: För övrigt är JJ vår etta , punkt . Riktigt bra
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Välkomna till snurrigt med siffror ......
Modo är just nu fyra och har spelat två matcher mer än trean och femman
Modo är just nu fyra och har spelat två matcher mer än trean och femman
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Hade varit kul med fler norrlandslag i SHL , just löven vet ja inte om det blir så kul
+ 1
Timrå IK > Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-11-27
The great one: Malmö har dessutom samma poäng som oss så en vinst vore mer eller mindre underbart ja
+ 3
Timrå IK > Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-11-27
Va ? Är Omark i form på lördag ? Äh , de fixar Harde
Timrå IK > Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-11-27
Ska vi fortsätta med negativa nyheter måste jag tyvärr meddela att Malmö är i kapp ..... Ja , oss i tabellen då
Timrå IK > Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-11-27
Karlsson74: Optimist var de ja ... Vi är bättre hemma än borta
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Nisse på Mon or: Vad är målet nästa säsong då ? Vinna match 7 i kvalet neråt ?
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Maktankan:
När ST-sporten når Jokinen håller han inte med om att Johansson var särskilt utpekad eller var på klippen varje dag.
- Jag skulle säga att alla spelare var på de klippen. Jag skulle också säga att till exempel Jonathan Dahlén var det oftare än Johansson, eftersom våra toppspelare spelade mycket mer, säger Jokinen.
- För oss var det utbildande klipp och om man inte var på rätt plats i strukturen eller gjorde de saker vi ville så visade vi så klart de klippen. Men det var inget personligt i det, utan det var i syfte att lära ut. Men det är olyckligt att han kände så, för det var inte intentionen.
Enligt Jokinen var det inte heller hela anledningen till att Johansson lämnade klubben, utan för att han inte nödvändigtvis ingick i Timrås planer.
- Vi kände att det bästa för Oliver vore att gå vidare, att han hade fastnat lite i den rollen. Ibland måste man flytta för att hitta sig själv. Förhoppningsvis var det en bra flytt för honom.
När ST-sporten når Jokinen håller han inte med om att Johansson var särskilt utpekad eller var på klippen varje dag.
- Jag skulle säga att alla spelare var på de klippen. Jag skulle också säga att till exempel Jonathan Dahlén var det oftare än Johansson, eftersom våra toppspelare spelade mycket mer, säger Jokinen.
- För oss var det utbildande klipp och om man inte var på rätt plats i strukturen eller gjorde de saker vi ville så visade vi så klart de klippen. Men det var inget personligt i det, utan det var i syfte att lära ut. Men det är olyckligt att han kände så, för det var inte intentionen.
Enligt Jokinen var det inte heller hela anledningen till att Johansson lämnade klubben, utan för att han inte nödvändigtvis ingick i Timrås planer.
- Vi kände att det bästa för Oliver vore att gå vidare, att han hade fastnat lite i den rollen. Ibland måste man flytta för att hitta sig själv. Förhoppningsvis var det en bra flytt för honom.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Hur gör vi nu då? Dahlen - Pettersson - Genborg
??? Lander Hartmann
??? Lander Hartmann
+ 2
Föregående · 22 · Nästa
