Historik
Föregående · 25 · Nästa
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Örebro HK 2025-10-25
BaraTikare: på förhand ser fjärde helt lysande ut
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Hartmann i PP . ska väl mest stå framför mv och skymma . Tyvärr , för han har ett helt ok skott . Kan man prova Walli som skymmare kanske man kan få fler högerskott i PP
+ 4
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Leksands IF 2025-10-23
Fullsatt på lördag när vi manglar örebro , eller nåt
+ 3
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Leksands IF 2025-10-23
För övrigt har vi bra målvakt i de här laget , alltid något
+ 5
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Leksands IF 2025-10-23
Backmål skare va . Öret på lördag, troligen fullsatt
+ 1
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Leksands IF 2025-10-23
Dags för Juel idag ?? chans att få revansch för premiärförlusten mot knäckebröd
+ 1
Timrå IK > Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2025-10-18
BaraTikare: Är ju typ de vi gör 5 mot 3 men de funkar inte heller
Timrå IK > Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2025-10-18
{11085}: Ja Frölunda är bäst just nu de tycker jag med . Men dom kan få smörj dom med
+ 2
Timrå IK > Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2025-10-18
{11085}: Eftersom du verkar veta hur allt slutar kan vi avbryta allsvenskan också . Löven leder just nu så dom flyttas upp
+ 3
Timrå IK > Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2025-10-18
Wedin och Hartmann , ja de gick ju bra sist
JJ fortsätter i mål
JJ fortsätter i mål
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2025-10-16
barre o wedin har spelat fint ihop förut . Bra kämpat av 94 innan målet
+ 10
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2025-10-16
roger_sundsvall: bara man rör på skridskorna så
+ 1
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2025-10-16
Ogillar verkligen dom här hoppen Lördag - Torsdag . Känns som det var 2 veckor sen vi spelade
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Ska vi få igång nån secondary scoring idag eller får Dahlen och Genborg dra hela (offensiva ) lasset igen ?
Wedin och Walli och Heikkinen har bara 1 mål tex
Wedin och Walli och Heikkinen har bara 1 mål tex
+ 3
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
SKRIDSKOSKENAN: Skulle fått sparken efter första Kosovo-torsken
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Brynäs får skylla sig själva för dom har gjort allt i fel ordning . Det är första året man ska va bottenlag och andra ska man vinna serien
+ 3
Timrå IK > Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2025-10-11
Wedin - Lander - Hartmann skulle kunna vara en kedja idag . Om dom båda yttrarna lyckas göra poäng kanske det lossnar lite , ser tungt ut för båda så här långt
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Stan Makita : 8 blir vi . Det tippade jag i början av September
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Nisse på Mon or: Just nu har vi ganska smal spets, Dahlen, Lander, Genborg.
Men Wedin och SuperWalli kommer nog igång snart ...
Men Wedin och SuperWalli kommer nog igång snart ...
Föregående · 25 · Nästa
