Historik
Föregående · 2 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Tingsryd 2022-12-16
S-vikaren: Men hur är det inte en hakning på svenningsson?!
+ 3
MoDo Hockey > Sv: Silly season
{9233}: Exakt, väldigt förståeligt att en spelare som han, inte kan säga nej till 18 miljoner för att vi ev. har en chans att ta oss upp. Kan ju mycket väl vara därför Oskarshamn ser till att binda upp honom extra länge redan nu trots kontrakt nästa år
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Silly season
{9315}: Hahahah, att dom fortsätter värva avdankade gubbar och undrar varför det går dåligt
+ 8
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{9566}: Med tanke på att grabben behövde ledas av isen var detta uppenbarligen en sådan gång
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{9566}: Domarna måste blåsa vid huvudskada, det är väl klart dom får blåsa vid annan skada också?
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gusse: Noll spelförståelse att ta tränaren för snack efter att en spelare utgår skadad när dom redan är i boxplay...
+ 5
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Smurfen: Grymt med familjebiljetterna, borde gälla för alla matcher utom möjligen löven. Onödigt med 4000 tomma platser en vanlig match...
+ 6
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - AIK : 2022-10-21
Bössa68: Är nog mer principen att neka bortafans skulle jag tro
MoDo Hockey > Sv: Silly season
{9233}: Ang Bernhardt:"Nu fortsätter han att imponera och mina källor inom Modo säger att man redan har räknat bort honom till säsongen 23/24.
Den klubb som ligger närmst att värva honom?
Mina uppgifter säger att det är Luleå.
Norrbottningarna har fiskat i allsvenska vatten i Örnsköldsvik förr (Sellgren, Berglund) och ser nu ut att göra det igen.
Ingenting är helt klart med alla indikationerna säger att det blir Luleå som kommer värva Bernhardt som det ser ut idag. Största konkurrensen finns i dagsläget från finska klubbar som kan erbjuda väldigt ba betalt. I Finland har dock Bernhardt varit tidigare och han vill upp till SHL."
Den klubb som ligger närmst att värva honom?
Mina uppgifter säger att det är Luleå.
Norrbottningarna har fiskat i allsvenska vatten i Örnsköldsvik förr (Sellgren, Berglund) och ser nu ut att göra det igen.
Ingenting är helt klart med alla indikationerna säger att det blir Luleå som kommer värva Bernhardt som det ser ut idag. Största konkurrensen finns i dagsläget från finska klubbar som kan erbjuda väldigt ba betalt. I Finland har dock Bernhardt varit tidigare och han vill upp till SHL."
MoDo Hockey > Sv: IF Björklöven - Modo Hockey : 2022-10-08
Saleva: Tycker Jacobsson gjorde en bra match
+ 2
MoDo Hockey > Sv: IF Björklöven - Modo Hockey : 2022-10-08
Paninaro: Nyper tag i klubban med armen och lägger sig...
+ 3
MoDo Hockey > Sv: J F Ks allsvenska tips
Nucky:
Björklöven
MoDo
Djurgården
Kristianstad
Västerås
AIK
Mora
Karlskoga
Tingsryd
Södertälje
Västervik
Almtuna
Vita Hästen
Östersund
Björklöven
MoDo
Djurgården
Kristianstad
Västerås
AIK
Mora
Karlskoga
Tingsryd
Södertälje
Västervik
Almtuna
Vita Hästen
Östersund
+ 3
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly: Nättinen som ytter och Vignault centrar andra
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
atomragnar: Väldigt konstigt om reglerna säger så, om löven gjort mål, skulle båda gälla?
MoDo Hockey > Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
MorganaLefaey: Dåligt av ingman att ta svåra vägen där
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Kändes som en tydlig dykning, han faller väldigt överdrivet. Väldigt dumt att göra det mot målvakten. Nog kunde han stoppat det där
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo vs Kristianstad 220223
Bad_Brett: Är det inte ganska tydligt armbåge i axeln -> underarm i huvudet?
MoDo Hockey > Sv: Modo - Karlskoga 20220202
Bad_Brett: Råkade säga "vi" om modo under uppsnacket :-)
+ 10
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
dempa: Bara jag som ser deras logga som ett "S"??
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Björklöven x2 2021-10-29 30
Soulless: Tycker vi gjorde en bättre första igår än ni gör idag. Tycker också vi gör en sämre första idag än ni gjorde igår.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Björklöven x2 2021-10-29 30
Heyerdal: Jävla medstuds flera matcher för dom nu
MoDo Hockey > Sv: Västerås - Modo 2021-10-20
{5647}: Håller med grabben i studion, det som gör det fult att att han tydligt trycker till. Annars en 2a
+ 6
MoDo Hockey > Sv: J F Ks allsvenska tips
{5647}:
HV71
BIK
Löven
Västerås
MoDo
SSK
AIK
Mora
Västervik
Almtuna
Tingsryd
Kristianstad
Troja
Hästen
HV71
BIK
Löven
Västerås
MoDo
SSK
AIK
Mora
Västervik
Almtuna
Tingsryd
Kristianstad
Troja
Hästen
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
jonsson: Även Cannata och Cooper i förstakedjan
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Rytter: Antog att det var något sånt ang. säsongslån. Hittade ingen info om det dock, låter rimligare
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Djuunaz: Säger inte reglerna en spelare vid två tillfällen eller 2 spelare vid varsitt tillfälle? Borde inte det innebära att när han lämnar kan han inte gå tillbaks då vi redan lånat in en annan utespelare den här säsongen? Dom här lånereglerna är verkligen oklara.
Föregående · 2 · Nästa