Historik
Föregående · 3 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: Aik - Modo 2021-02-17
Steken84: Öhman glider ned i knät på Endre som sista back?? Spelförståelsen??!
MoDo Hockey > Sv: Aik - Modo 2021-02-17
Silly: Ytterell kommer vara klart viktigaste nyförvärvet, tror även jag Tex kommer ta första
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Aik - Modo 2021-02-17
Bad_Brett: Tex ser stabil ut hittils, tror definitivt det även kommer gynna Peters att få avlastas
MoDo Hockey > Sv: Aik - Modo 2021-02-17
eltifoso: Riktig 50/50, ser bra ut från ena vinkeln, mer svårbedömt från andra
MoDo Hockey > Sv: Modo - Almtuna 2021-02-15
gokar: Glad om vi skrapar ihop 3p på resterande matcher. Då måste Kristianstad ta 13p på 11 matcher. Bara hoppas dom inte taggar till, det är vår enda out
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Modo - Almtuna 2021-02-15
Rytter: Smart, bara att flytta den lite försiktigt när pucken är i anfallszon så har man ett garanterat säkert anfall mot sig nästa gång
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Modo - Kristianstad 2021-02-12
JoseGonzales: säg att vi torskar mot BIK, Timrå x2, er, AIK och "bara" vinner 2 av 3 matcher mot Mora så är det 6 förluster, ser det inte som omöjligt om det ser ut såhär
MoDo Hockey > Sv: Modo - Kristianstad 2021-02-12
{8384}: 9p och Kristianstad med betydligt enklare spelschema....
MoDo Hockey > Sv: Modo - Kristianstad 2021-02-12
Randy Marsh: Rockwood med 2 min speltid i 3e, värdelöst
+ 5
MoDo Hockey > Sv: Västerås - Modo 2021-01-19
Bad_Brett: Säger inget om det, håller med dig i sak! Däremot anser jag inte att det största problemet vi har är Peters, utan försöker visa att det kanske möjligen är så att försvaret är ett större problem
+ 5
MoDo Hockey > Sv: Västerås - Modo 2021-01-19
Bad_Brett: Han ligger också på ungefär samma räddningsprocent som Timrås målvakt som släpper 1.80 mål per match i snitt. Säger lite om hur ofantligt mycket skott och lägen vi släpper till vilket är ett betydligt större problem
+ 3
MoDo Hockey > Sv: Västerås - Modo 2021-01-19
Bad_Brett: Skulle vi släppa 30 skott ist för 50 varje match skulle grodorna från hans sida halveras
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Västerås - Modo 2021-01-19
Apelsin: Problemet är att försvaret släpper över 50 skott, förvånansvärt nära poäng utifrån det
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Västerås - Modo 2021-01-19
Sven Tuta: Peters landar alltså trots något tveksamt ingripande på 92.5% ikväll
+ 4
MoDo Hockey > Sv: Modo - Västervik 2021-01-08
JonteD: Då är vi kvitt efter den missade 2m offsiden mot Västervik i början på förra säsongen
+ 4
MoDo Hockey > Sv: Kristianstad - Modo 2020-10-14
JoseGonzales: avslut och avslut... Kolla reprisen på målet innan du drar till med så stora ord 😂
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Modo - Almtuna 2020-10-10
Tarasov: Inte många som får godkänt på forwardssidan utöver svenningson
MoDo Hockey > Sv: Modo - Vita hästen 2020-10-03
{8384}: Slött offensivt, slöare defensiv och tveksamt av Peters på 2a. Blir svårt då
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Jan Erik: sv.m.wikipedia.org/wiki/Svenskar_i_National_Hockey_League
Enligt denna sida + Hedmans från igår har vi 15 av 39 priser som delats ut till svenskar genom tiderna. Aftonbladet har utelämnat en Bill Masterton till Anders Hedberg och någon plus/minus award till Foppa
Enligt denna sida + Hedmans från igår har vi 15 av 39 priser som delats ut till svenskar genom tiderna. Aftonbladet har utelämnat en Bill Masterton till Anders Hedberg och någon plus/minus award till Foppa
MoDo Hockey > Sv: Försäsongsmatcher 2020
Apelsin: Sportbladets overlay ser ut att vara hämtat direkt från 2012
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Från Hörnefors: Funkar för mig via Chrome på mobilen, så borde gå
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Södertälje lånar på, sitter nu med 16 forwards. Glad att vi inte verkar ha samma inställning
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
JoseGonzales: Nu är ju han bara en biprodukt av traden för Kapanen, ses nog snarare som en bonus om han skulle bli något i framtiden
+ 3
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Monno: Såg det också, nåt så galet när man jämförde med alla som gick ut tidigare
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Finns en separat pott för elitidrotten som inte delats ut än. Hockeyn får där 83 miljoner som fördelas via förbundet. Inte utdelat än. Står i de flesta artiklar om utdelningen som går att hitta.
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Markus1212: Äh, bättre att det finns aktiva tycker jag. Starta en konversation om något bättre annars
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
modomille: mobile.twitter.com/MrMadhawk/status/1247525015014084615
Detta är vad vi ska göra om Leksand inte pungar ut rejält, vill Björn sätta sig i sandlådan får han leka där också.
Detta är vad vi ska göra om Leksand inte pungar ut rejält, vill Björn sätta sig i sandlådan får han leka där också.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
hanzon: Noterar att Kristianstads motsvarande swishinsamling har dragit in 70 tusen kronor (pengar från både företag och privatpers.). Där har vi ett lag som kommer få en tuff säsong nästa år.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Detta innebär alltså att förbundet mycket väl hade kunnat flytta upp lag då de kan ändra seriebestämmelserna under pågående säsong. Så även om förbundet fick rätt i sitt beslut har de visat hur inkompetenta de är när det gäller kunskaper.
+ 6
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov: Såklart hellre två men allt är bättre än inget som vi har just nu.
+ 1
Föregående · 3 · Nästa

