Historik
1 · Nästa
Brynäs IF > Sv: Silly season 07/08
Huge: jag tycker att han håller måttet men han har fått lite för lite speltid i Färjestad men han är helt riktigt duktig back med lite kropp att lägga bakom
Brynäs IF > Sv: Tre brynäsare med mot Ungern
mattiaskarlgren: ja eller hur Nolander är bra men du har fel på den sissta , han är ju riktigt bra ju!!!!!
Nybro Vikings IF > Sv: Gynge - Sveriges nästa storstjärna
Jonte321: Gynge äger hoppas att han går upp i brynäs snart=]
NHL > Sv: Calder Trophy 2007
Deas: Anze kopitar och Malkin äger
är riktigt imponerad av framför allt Malkin
Fattar inte att han är så jävla bra
=]
är riktigt imponerad av framför allt Malkin
Fattar inte att han är så jävla bra
=]
Regelboken > Sv: Regel: Puck över sarg
GävleLasse: ja eller hur då det är olika i olika arenor det är ju inte bra eller för att då är spelarna van vid en viss höjd och sen så skjuter dom sargen och så blir det puckout
=[ och därmed en dålog match
=[ och därmed en dålog match
Brynäs IF > Sv: Hv71-Brynäs [kvartsfinalerna]
Peja: mhmmm...håller med ,men va fan finns det inga bra spelare srån j-18 då tex kim sunna?
Svenska Hockeyligan > Sv: 14 lag i elitserien fr.o.m 2007/2008!
Metal Guru: i dag vinner brynäs mot hv-skjuter snett
Brynäs IF > Sv: Hv71-Brynäs [kvartsfinalerna]
Huge: i dag vinner beynäs med 4-3 efter förlängning
=]
jag älskar brynäs
=]
jag älskar brynäs
Brynäs IF > Sv: Hv71-Brynäs [kvartsfinalerna]
Bäckis_19: tacka kristan för att det inte står mer en 1-0 till hv
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - HV71 26/2-07
Tycker att bäckis och dacke var bäst i går
synd att Hauhtonen inte fick nån spel tid
synd att Hauhtonen inte fick nån spel tid
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - HV71 26/2-07
7ag d0 Rodrigues:jag tror att det blir 3-2 till hv i dag men hoppas på brynäs vinst =}
Brynäs IF > formsvackan
jag tycker att brynäs spelar väldigt dåligt just nu,tror att bäckis ska spela med dacke och björne som kan ta lite ansvar
1 · Nästa
