Historik
1 · Nästa
Mora IK > Sv: Övrigt
Barbapappa: jag var för första gången i klacken i dag brukar annars sitta på sittplats. Det som jag tyckte var dåligt alla var inte med och sjöng i klacken skärpning om man är Mora supporter . Fats det är vad jag tyckwer det är bara vanliga kärnan som stog och sjöng så . För det skulle bli mycket bättre tryck om hela ståplats skulle stå och sjunga och älska sitt lag.
Mora IK > Sv: Truppen 06/07
MonkeyBoyF: Hult cedergren Danielsson stog inte med på listan dom stog tidigare
Mora IK > Sv: Norge - Tre Kronor
Tången: Men en sak vet jag helt säkert att Leksand har 6 mil till elitserien =))
Leksands IF > Sv: Härlig krönika
Falahk: Man kan inte skylla detta misslyckande på curre lundmark.
Ni supportarar många gånger påpekat för oss Mora iter att ni alltid spela i es och ni har 4 guld och ni har dessutom titulerat er storebror åt Mora. Dessvärre är det så att det inte bara är Leksand supportarar gjort detta utan även media och framförallt nuvarande styrelsen i Leksand.
Där till ska läggas jonas berqvist och Masken som inte gjort sitt jobb ordentligt.
Att man en gång i tiden var 2 av sveriges bästa hockeyspelare innebär inte att man blir en bra företagare.
Vi ska heller inte glömma att ishockey är en färskvara att man redan 1975 tog sitt 4 sm guld innebär inte att man är i dag 2006 är odödliga.
Inget illa menat med det här medellande.
Ni supportarar många gånger påpekat för oss Mora iter att ni alltid spela i es och ni har 4 guld och ni har dessutom titulerat er storebror åt Mora. Dessvärre är det så att det inte bara är Leksand supportarar gjort detta utan även media och framförallt nuvarande styrelsen i Leksand.
Där till ska läggas jonas berqvist och Masken som inte gjort sitt jobb ordentligt.
Att man en gång i tiden var 2 av sveriges bästa hockeyspelare innebär inte att man blir en bra företagare.
Vi ska heller inte glömma att ishockey är en färskvara att man redan 1975 tog sitt 4 sm guld innebär inte att man är i dag 2006 är odödliga.
Inget illa menat med det här medellande.
Leksands IF > Sv: Härlig krönika
mattias - 74: Leksand ville stänga es för några år sedan.
Vill man fortfarande det ? =))
Vill man fortfarande det ? =))
Mora IK > Sv: Ny spelare presenteras i morgon
Nr19: Han fick ju chansen poch spela med a laget i år så
Mora IK > Sv: Ny spelare presenteras i morgon
Dino: oki 2 st för mycket i tidningen men laget börjar se bra ut tycker jag
Mora IK > Sv: Ny spelare presenteras i morgon
Dino: vilka 14 spelare är det som är klara jag vet bara att det är 11 stycken med nyförvärvet i dag om jag inte har räknat fel ?
Leksands IF > Sv: Härlig krönika
mattias - 74: ska bli skoj och se vad ni får för tränare till nästa säsong. Men curre är utesluten som tränare till nästa säsong ??
Leksands IF > Sv: Härlig krönika
mattias - 74: jag läste det i Aftonbladet för nån vecka sen stog det så i alla fall.
Leksands IF > Sv: Härlig krönika
MIK 7-1: ja det tyckte jag läste jag med runt 1,5 miljoner för dom där månaderna
Luleå HF > Sv: Gott & Blandat i hockeyvärlden
Albert Hall: över hur lång tid löper erat kontrakt med kalle Kerman ??
Luleå HF > Sv: Nyförvärv till Luleå Hockey
Albert Hall: Hur många år var kontraktet med kalle Kerman ???
Mora IK > Sv: Johan Ryno i Mora!Hoppas
Falahk: istället för att bekymra dig över vad Mora har råd med vad som passar Mora. Tycker jag du borde bekymra dig mer över Leksands 85 miljoners lån och hur dom ska klara av allsvenskan nästa år.
Brynäs IF > Sv: Peter Nolander klar för Brynäs,bra eller anus?
90Steen_: vad negativa ni är på den här sidan för att Nolander har skrivit på fö r er och vilket mottagande
Mora IK > Sv: Mora-Frölunda
Steff: jag har nyss kommit från lilla krogen men jag måste hålla med om vad wasa i kväll vilket skit mål. Men jag hoppas Mora vinner mot Djurgården borta på måndag.
Mora IK > Sv: MORA IK v.s BRYNÄS IF
Puppe: jag ska också köpa biljetter till kompisar och allt 8 st ett helt gäng som ska gå på lördag ska bli ksoj hoppas jag
Mora IK > Sv: MORA IK v.s BRYNÄS IF
Hans Goransson: Du vill säkert ha Anders masken karlsson som tränare??
Mora IK > Sv: Transferfönstret
Tången: jag tror dom kommer att låna ut dom till allsvensk klubb så dom komme ri gång med målskyttet
Mora IK > Sv: Transferfönstret
Sparka fabus jordan och värva 2 stqabila och bra backar och även 2 st forwards målskyttar
Mora IK > Sv: Transferfönstret
Anders i Budum: han hart ju lagt på för mycket muskler under försäsongen för mycket muskler brukar tendera i sämre rörlighet och snabbhet
Mora IK > Snart öppnar transferfönsteret
jag hörde av en arbetskollega att3 st nyförvärv sk avara på gång till Mora 1 slovak 2 finnar och en del skulle skickas i väg min arbetskollega har ett förflutet som matrialarer han bör därför ha en del kontakter kvar inom klubben.
Leksands IF > Sv: Biljett till matchen i morgon
mattias - 74: nej men det är nog för att du hålle rpå Läxsand =))
Mora IK > Sv: Brynäs - Mora 15/10
Stigsson: va fan hålle rMora på med jävla skit dom ska fan hålla i när dom leder så där
Mora IK > Sv: Stars ställer in Moraresan!
mr big:
Ni ska vara es bästa klack men nu tvivlar jag på det ni är lite medgångs tycker jag alltså nu har jag sagt mitt
Ni ska vara es bästa klack men nu tvivlar jag på det ni är lite medgångs tycker jag alltså nu har jag sagt mitt
Mora IK > Sv: Linköping- MIK
rbn: det är ju inte direkt sol här lite mörker nu blev det mer mörker nu när Mora ligge runder hoppas dom styr upp det och gör mål nu
Mora IK > Sv: Linköping- MIK
Stigsson: nu är det baar hoppas att Mora gör ett snabbt mål i 3 perioden nu
1 · Nästa