Historik
1 · Nästa
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2010-03-06
TIKbiff:
Timrå verkar inte tagit hem några J20-spelare från Stockholm.
Timrå verkar inte tagit hem några J20-spelare från Stockholm.
Timrå IK > Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2007-12-01
Olle: Jättekul att se Timrå idag. Äckligt disiplinerat spel tycker jag.
Timrå IK > Sv: Luleå - Timrå IK 2007-10-23
RocknRolf2: Vore väldigt orolig om vi låg sämre till i serien. Blir nog bra det här.
Timrå IK > Sv: Luleå - Timrå IK 2007-10-23
RocknRolf2: Papperen från tjeckiska förbundet är kanske inte klara?
Timrå IK > Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2007-09-24
RocknRolf2: Visst var det fel att Backlund var bakom målet vid 2-2 målet.
Men varför skall Petri Kokko vara där då ?
Men varför skall Petri Kokko vara där då ?
Timrå IK > Sv: Silly Season 07/08
Det verkar vara lungt med Tenkrat för tillfället. Hoppas det löser sig snart. Då skulle det se ganska bra ut.
Timrå IK > Sv: Silly Season 07/08
Vi får hoppas att Timrå snart går ut med att Jyrki Martinen är klar.
Malmös klart bästa back vad jag kan förstå.
Malmös klart bästa back vad jag kan förstå.
Timrå IK > Sv: Apropå inget
fighter: Han vill kanske ha ett SM-Guld innan han åker till HHL. Vad vet ja
HV 71 verkar ju kunna ha hur höga löner som helst på sina spelare.
HV 71 verkar ju kunna ha hur höga löner som helst på sina spelare.
Timrå IK > Sv: Var är Wargen?
MorganaLefaey: Klart att det är rättvist då. Warg spelar ju inte ikväll.
Timrå IK > Sv: Var är Wargen?
Dream Team: Skall vi inte kunna skicka in tex Ryno och medvetet skada Karol Krizan. Tycker det är jätteruttet av Svartvadet och göra på det här viset.
Timrå IK > Sv: Slutspel -07
Nu är jag rädd att mina farhågor besannas.
Tror inget av de 3 första lagen vågar välja Timrå så det blir nog Linköping som vi får möta i kvarten. Då vill man se bättre Timråspel än förra gången vi mötte Linköping.
Tror inget av de 3 första lagen vågar välja Timrå så det blir nog Linköping som vi får möta i kvarten. Då vill man se bättre Timråspel än förra gången vi mötte Linköping.
Timrå IK > Sv: Slutspel -07
El Maco: Skulle vara kul om både Linköping och Frölunda går till slutspel och blir 7:a och 8:a. Hur kommer man att välja då.
Timrå IK > Sv: Vem leder Timrå nästa år tro ?
fighter: Då kanske vi tar Lars-Eje Lindström då. Blir säkert lungt och bra då.
Timrå IK > Sv: Vem leder Timrå nästa år tro ?
fighter: Då kanske vi skall ta Johan Thornberg istället. En riktig gaphals.
Timrå IK > Sv: Vem leder Timrå nästa år tro ?
Vi kanske tar en tränare från Finland. Vi har ju väldigt bra erfarenhet av finska spelare.
Timrå IK > Sv: Vad är det för fel med Jonte Hedström?
Man kanske skulle ge grabben lite mindre istid. Han verkar lite sliten tycker jag.
Timrå IK > Sv: Djurgården - Timrå IK 2006-12-19
Det är tur att vi har tagit lite poäng i början av serien.
Timrå IK > Sv: Agera Nubben?
actionleif: Låter tryggt att höra. Börjar bli lite tungt på backfronten.
Timrå IK > Sv: HV 71 - Timrå IK 2006-10-09
Nu skall vi snart höra när Wikegård öser berömm över Timrå.
Nu kommer man att sova gott i natt.
Nu kommer man att sova gott i natt.
Timrå IK > Timrå i TV
Verkar som man fått upp ögon för Timrås frejdiga spel nu. Finns chans att se Timrå i TV flera gånger under november månad.
Timrå IK > Sv: Leksand - Timrå IK 2006-08-18
Vad som oroar mig lite är skadan på Lotvonen.
Var inte han ganska skadebenägen ifjol?
Var inte han ganska skadebenägen ifjol?
Timrå IK > Sv: Silly Season inför säsongen 2006-2007
Uddan: Mer laglojal spelare än Kung Kent får man leta efter.
Men jag tror att Malmö fyllt sin trupp redan.
Men jag tror att Malmö fyllt sin trupp redan.
Timrå IK > Sv: Silly Season inför säsongen 2006-2007
Uddan: Du kanske räknat med att han kommer i en Mif-tröja.
Timrå IK > Sv: Silly Season inför säsongen 2006-2007
Ryktet säger att våran Kung av Alberta Kent Manderville är på väg till Malmö.
Låter inte bra.
Låter inte bra.
Länkar:
http://www.elitserien.nu/
http://www.elitserien.nu/
Timrå IK > Sv: Äntligen...Jonte är klar!
Än har man inte hört nått från Presskonfersen. Man skall nog presentera Soling idag.
Timrå IK > Sv: Silly Season inför säsongen 2006-2007
Per HApps: Håller med dig fullkommligt om detta uttalande.
Timrå IK > Sv: Silly Season inför säsongen 2006-2007
Uddan: Det var ju som jag sa att ankorna vill ha betalt för Jonte men vi får hoppas att det löser sig.
Timrå IK > Sv: Silly Season inför säsongen 2006-2007
mikenomad: Den som väntar på någe gott väntar aldrig för länge.
Blir skönt när det blir offisiellt på Timrås hemsida.
Blir skönt när det blir offisiellt på Timrås hemsida.
1 · Nästa
Nubben skall nog använda honnom i första femman. Sämmre kan det inte bli.