Enligt morgonens GP presenterar vf senare i dag Robin Lindqvist. Han har accepterat ett 2-årskontrakt. Timrå hade tydligen erbjudit honom 1+1 som han då nobbade. Imponerande Nubben! Olycka till!
Inlägg: 1288279
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Mappe:
Undrar vad tj anser att linkan skall tycka?
Vi får vänta och se, eller nått liknande.
Har man inte redan gjort klart med sonnenberg tappar jag tron på denna klubbledning.
Undrar vad tj anser att linkan skall tycka?
Vi får vänta och se, eller nått liknande.
Har man inte redan gjort klart med sonnenberg tappar jag tron på denna klubbledning.
Sv: Apropå nånting...
Mappe:
Nubben skall nog använda honnom i första femman. Sämmre kan det inte bli.
Nubben skall nog använda honnom i första femman. Sämmre kan det inte bli.