Historik
Föregående · 2 · Nästa
Timrå IK > Sv: Kvartsfinal 2025 Timrå IK - Frölunda HC
EVIL FUCKING PETTERSSON!
Missa domarkuken, men mål pricka han!
Håll bara i nu för fan…
Missa domarkuken, men mål pricka han!
Håll bara i nu för fan…
+ 2
Timrå IK > Sv: Kvartsfinal 2025 Timrå IK - Frölunda HC
{469}: missad utvisning ger skott på kuken!
+ 1
Timrå IK > Sv: Kvartsfinal 2025 Timrå IK - Frölunda HC
Herminator: helt otroligt. Känns som lotteri varje gång.
Madsen visar känslor. Det gillas!
FOR HELVEDE!
Madsen visar känslor. Det gillas!
FOR HELVEDE!
+ 3
Timrå IK > Sv: Kvartsfinal 2025 Timrå IK - Frölunda HC
Öndulat: Jag förstår inte heller allt gnäll på att kommentatorerna är partiska.
EN gång har jag stört mig på Lasse lindberg (som jag gillar). Han tjata å öste beröm över Oscar Möller hela matchen. Nu gjorde Möller en sjuk match o var verkligen inblandad i precis allting. Att de gick tungt för oss gjorde mig nog något extra känslig.
EN gång har jag stört mig på Lasse lindberg (som jag gillar). Han tjata å öste beröm över Oscar Möller hela matchen. Nu gjorde Möller en sjuk match o var verkligen inblandad i precis allting. Att de gick tungt för oss gjorde mig nog något extra känslig.
+ 2
Timrå IK > Sv: Kvartsfinal 2025 Timrå IK - Frölunda HC
Villervalla: PÄÄJÄRVI?! På straff?! Jag hann knappt sucka innan han bah satte den 😍😎
+ 2
Timrå IK > Sv: Kvartsfinal 2025 Timrå IK - Frölunda HC
BoyceBoyceBoyce: Vi tog deras första hemmamatch. Nu tog de våran.
Nu river vi av 2 raka vinster lite fort här.
Nu river vi av 2 raka vinster lite fort här.
+ 2
Timrå IK > Sv: Kvartsfinal 2025 Timrå IK - Frölunda HC
Rico01: Lasse måste bränt allt flax för ett par säsonger ikväll.. kan aldrig upprepas.
Han säger i intervjun de är hans bästa period någonsin i första perioden.
Faan vad jobbig förlust! Bara inte Timrå gör en typisk plattmatch på torsdag.
Att man aldrig kan få må lite bra en stund
Han säger i intervjun de är hans bästa period någonsin i första perioden.
Faan vad jobbig förlust! Bara inte Timrå gör en typisk plattmatch på torsdag.
Att man aldrig kan få må lite bra en stund
+ 2
Timrå IK > Sv: Kvartsfinal 2025 Timrå IK - Frölunda HC
MEN SÅÅÅKANMANJUGÖRA!
för å citera grankvist.
FA-AN va gött!
för å citera grankvist.
FA-AN va gött!
+ 5
Timrå IK > Sv: Kvartsfinal 2025 Timrå IK - Frölunda HC
roger_sundsvall: Sjukaste! Vad sa dom, 76% av de som vinner första tar hem matchserien? Låt oss ta hem det nu!
+ 8
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
0tto: Läste på länken till förbundets sida
”Andra duktiga målvakter - för att nämna några - är Ludvig Persson, Marcus Gidlöf, Hugo Alnefelt, Olof Glifford och Christoffer Rifalk.”
Märkligt de inte ens nämner Juel i den skaran som ändå vann målvaktsligan.
”Andra duktiga målvakter - för att nämna några - är Ludvig Persson, Marcus Gidlöf, Hugo Alnefelt, Olof Glifford och Christoffer Rifalk.”
Märkligt de inte ens nämner Juel i den skaran som ändå vann målvaktsligan.
+ 6
Timrå IK > Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2025-03-11
Villervalla: Mot Götaplatsen? Dom ska till Timrå först. Bra dom svävar iväg lite 🤣
Vinn en borta tidigt. Ta 2 hemma å avgör i match 6. Maxar vi hemmamatcher, å slipper en extra resa till götet. Å får nån dags extra vila 😎
Vinn en borta tidigt. Ta 2 hemma å avgör i match 6. Maxar vi hemmamatcher, å slipper en extra resa till götet. Å får nån dags extra vila 😎
+ 6
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
{469}: Det glömmer jag aldrig.
Patrick Wiercioch hade spelat 11 matcher i grundserien med oss. Stod på 7 assist. I matchen mot AIK stänker han in ett hattrick, hans enda mål i Timrådressen på 23 matcher.
Patrick Wiercioch hade spelat 11 matcher i grundserien med oss. Stod på 7 assist. I matchen mot AIK stänker han in ett hattrick, hans enda mål i Timrådressen på 23 matcher.
+ 4
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
JonteD: Sluta nu. Det är ingen som ogillar dig, å vi alla kommer alltid älska Dahlén. Större Timråhjärta får man leta efter. Han har ställt upp, levererat och har väl i princip alla rekord i klubben. Han vill mycket, kanske ibland lite för mycket(?).
Det är en otroligt bra hockeyspelare hela ligan skulle vilja ha i sitt lag. Vi som supportrar kommer alltid att önska o vilja ha mer.
Många här skriver i ilska efter förluster, då får man se lite mellan fingrarna.
Tomasék i Fbk har nog rätt fet lön han med, men han har matcher han är helt osynlig också. Inte bara i poängprotokollet.
Dahlén snittar 1,00 poäng per match. Hållander 1,04.
Det är en otroligt bra hockeyspelare hela ligan skulle vilja ha i sitt lag. Vi som supportrar kommer alltid att önska o vilja ha mer.
Många här skriver i ilska efter förluster, då får man se lite mellan fingrarna.
Tomasék i Fbk har nog rätt fet lön han med, men han har matcher han är helt osynlig också. Inte bara i poängprotokollet.
Dahlén snittar 1,00 poäng per match. Hållander 1,04.
+ 4
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Andersson: Sket o sket. Tanken va inte att rikta statistiken på något sätt. Men ja svart på vitt är det en hel del siffror som är bättre.
Jacke ha väl haft en del tunga matcher emellanåt. Juel har levererat stabilt.
Jag summerar det iaf som att vi har 2 bra målvakter o kan bli lite trött så fort en av våra målvakter släpper in ett mål skulle den andra ha stått enligt experterna.
Säsongen är inte över än! Vi vet, att det här laget kan spela grym hockey när det stämmer. Får hoppas det kan göra det lite oftare här i slutet..
Sluta ett par placeringar upp o va klar för kvartsfinal mot Färjestad är ju inte något drömscenario heller.
Jacke ha väl haft en del tunga matcher emellanåt. Juel har levererat stabilt.
Jag summerar det iaf som att vi har 2 bra målvakter o kan bli lite trött så fort en av våra målvakter släpper in ett mål skulle den andra ha stått enligt experterna.
Säsongen är inte över än! Vi vet, att det här laget kan spela grym hockey när det stämmer. Får hoppas det kan göra det lite oftare här i slutet..
Sluta ett par placeringar upp o va klar för kvartsfinal mot Färjestad är ju inte något drömscenario heller.
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Dutten: Statistik är roligt.
Här kommer lite från förra vs detta år:
Powerplay: 16,51%. vs 21,4%
Boxplay: 74,23% vs 81,7%(bäst i shl)
Gjorda mål: 133 vs 138 (1 match mindre)
Insläppta mål: 137 vs 125 (1 match mindre)
Räddnings% JJ: 89,87% vs 90,16%
Vi har enligt många ”SHLs svagaste backsida”, ändå är det endast 3 lag som släppt in färre mål. Frölunda, Brynäs och Luleå. Luleå endast 1 mindre än oss.
Här kommer lite från förra vs detta år:
Powerplay: 16,51%. vs 21,4%
Boxplay: 74,23% vs 81,7%(bäst i shl)
Gjorda mål: 133 vs 138 (1 match mindre)
Insläppta mål: 137 vs 125 (1 match mindre)
Räddnings% JJ: 89,87% vs 90,16%
Vi har enligt många ”SHLs svagaste backsida”, ändå är det endast 3 lag som släppt in färre mål. Frölunda, Brynäs och Luleå. Luleå endast 1 mindre än oss.
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
roger_sundsvall: Erixon har ju kostat mer än han smakat.. Hade vi nån siffra på hans månadslön?
Föregående · 2 · Nästa



Ska va ”turen” att få behålla vassa lirare som väljer att gå ner en division, men det är ju ytterst ovanligt om vi ser förbi Brynäs.