+ 21
Inlägg: 2850564
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2025 Timrå IK - Frölunda HC
Nucky: Jag lider med er. Det var ingen bra dag för Västernorrlands hockeyn igår. Derbyn var en av höjdpunkterna för oss Timrå och Modo fans. Det var även viktigt för ekonomin och kommer sakna er nästa säsong. Sorgens dag i Västernorrland!
+ 5
Sv: Kvartsfinal 2025 Timrå IK - Frölunda HC
Nucky: såg nån intervju med honom härom dagen. Då lät det som han funderade på att raka av det.
Sv: Kvartsfinal 2025 Timrå IK - Frölunda HC
Lite mer reflektioner på senaste dygnets händelser:
- Känns förjävligt med resultatet i allmänhet men i synnerhet att VFs första 3 mål var "Örebromål"(ni som kommer ihåg kvartingen för 2 säsonger sedan fattar vad som menas med "Örebromål") -> BliFriskDidde.Nu
- Nästa gång tar Olli timeout med uddamålsledning och 20 sek kvar.
- Eftersom OliverJ tycks vara ospelbar p g a kontraktsomständigheter borde väl Wärmhed sitta med som 13e fwd?
- När den värsta frustrationen lagt sig så måste jag säga att laget gjorde en riktigt bra match i stort.
Extra beröm igen till Jonte, Sheriff, 4e linan, PäjärviLander o Juel.
- Känns förjävligt med resultatet i allmänhet men i synnerhet att VFs första 3 mål var "Örebromål"(ni som kommer ihåg kvartingen för 2 säsonger sedan fattar vad som menas med "Örebromål") -> BliFriskDidde.Nu
- Nästa gång tar Olli timeout med uddamålsledning och 20 sek kvar.
- Eftersom OliverJ tycks vara ospelbar p g a kontraktsomständigheter borde väl Wärmhed sitta med som 13e fwd?
- När den värsta frustrationen lagt sig så måste jag säga att laget gjorde en riktigt bra match i stort.
Extra beröm igen till Jonte, Sheriff, 4e linan, PäjärviLander o Juel.
+ 3
Sv: Kvartsfinal 2025 Timrå IK - Frölunda HC
Nucky: Förstår hur du menar men det förändrar inte att jag satt och myste åt erat elände igår!
+ 1
Det är BARA positivt.
Mer surr, hype och pengar i kassan osv.
Kan lova dig att en slutspelsserie mellan Timrå - MoDo skulle bli nåt alldeles jävla extra och nåt vi skulle prata om många år i efterhand.
Vill f.ö hylla Jokinens frilla. Det krävs storkuks-självförtroende för att bära upp den