Historik
Föregående · 3 · Nästa
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Linköping HC 2025-03-06
Kattgubben: När vi körde samma typ av hockey i ledning under ante, torskade vi varje gång..
+ 1
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2025-02-25
{469}: kör över Juel. Inte offside.
Touchar Norrman UTANFÖR målgården, offside 🤣
Touchar Norrman UTANFÖR målgården, offside 🤣
+ 7
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
EXPLORERSMÅLAND: haha! Tro jag det med humöret han visat på slutet.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Nisse på Mon or: Bytte kanal just för å få se Sur-Björn stå å göra bort sig. Viss besvikelse när de inte vart nått. Men förmodligen bäst för alla inblandade. Verkar va en märklig människa Björn.
+ 4
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2025-02-20
{469}: Måste ta priset som årets det där!
HERRE JÄVLA GUD
HERRE JÄVLA GUD
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Nisse på Mon or: Verkligen inte. Världens otacksammaste jobb att försöka intervjua honom. Hela föreningen borde ta honom i örat och skämmas.
+ 9
Timrå IK > Sv: Rögle BK - Timrå IK 2025-02-13
Steffe: ja Ang känns given om jag fick välja EN från hv till oss. Känns lite hållanderstuk där nästan.
Ska man värva för o försöka spara pengar mot nuvarande kontrakt så är väl Tedenby närmast. Men de finns väl knappt en klubb som skulle ta han om de så får 90% rabatt på kontraktet 🙈😂
Ska man värva för o försöka spara pengar mot nuvarande kontrakt så är väl Tedenby närmast. Men de finns väl knappt en klubb som skulle ta han om de så får 90% rabatt på kontraktet 🙈😂
+ 1
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Luleå HF 2025-02-01
{469}: säkert inte! Men ah, i min bok ska de fan va mål.
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Sonnenberg: inte omöjligt! Va de svensson o wedin du såg så låter ju flyg väldigt troligt 😎
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Henrik_Tikare: Mkt intressant intervju med bojjan! Men glömmer fort hur länge han varit med. Galen karriär, upp o ner med Timrå.. blixtinkallad till jvm och tar guld. Sjukt många han har spelat med.. jag fastnade lite extra vid:
” En skada på en annan spelare gjorde att Jeremy Boyce fick kliva in som center mellan Timo Pärssinen och Ilkka Pikkarainen.”
Han gjorde debut som 17-åring i september 2010 🙈
” En skada på en annan spelare gjorde att Jeremy Boyce fick kliva in som center mellan Timo Pärssinen och Ilkka Pikkarainen.”
Han gjorde debut som 17-åring i september 2010 🙈
+ 5
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
{10779}: Intressanta och väldigt bra siffror. Framförallt om man väger in antalet videos. Känns som flera lag säkert var före oss att aktivt arbeta med youtube då tex luleå har typ 4 gånger så många uppladdade videos.
O jag håller med, det är riktigt trevligt att få mer inblick och mer material.
De hade öppet hus i arenan för något år sedan. Det hoppas jag de gör om. Var en dröm för en hockeynörd som mig att verkligen få se o vara bakom kulisserna.
Ante var väldigt lättsam och trevlig vill jag minnas. Och jag kommer aldrig glömma Erik Anderssons obekväma gester när folk gick på klubbmärket i omklädningsrummet. Han påpekade det också ofta, och frågade "vad man inte får göra i ett omklädningsrum". Men direkt det kom in en ny omgång människor var det bara börja om igen :D
O jag håller med, det är riktigt trevligt att få mer inblick och mer material.
De hade öppet hus i arenan för något år sedan. Det hoppas jag de gör om. Var en dröm för en hockeynörd som mig att verkligen få se o vara bakom kulisserna.
Ante var väldigt lättsam och trevlig vill jag minnas. Och jag kommer aldrig glömma Erik Anderssons obekväma gester när folk gick på klubbmärket i omklädningsrummet. Han påpekade det också ofta, och frågade "vad man inte får göra i ett omklädningsrum". Men direkt det kom in en ny omgång människor var det bara börja om igen :D
+ 6
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Karlsson74: Hoppet är det sista som överger en sägs det, men som du säger. Det var inte många som trodde på Timrå inför kvalet mot DIF. Sparkad huvudtränare inför också (1 av dom..).
Men nä, nå snack va det inte i slutändan. Återkommer alltid till Erixons skott när jag tänker tillbaka.
Men nä, nå snack va det inte i slutändan. Återkommer alltid till Erixons skott när jag tänker tillbaka.
+ 4
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 25-01-18 Borta
Vikingmodo : Ser mkt hellre LHC o Örebro i ett kval än er. Helst hade dom fått åkt ur båda 2.
Känns som ni är på gång, tuggar ikapp hela tiden. Örebro är ju verkligen i fritt fall..
Känns som ni är på gång, tuggar ikapp hela tiden. Örebro är ju verkligen i fritt fall..
+ 8
Föregående · 3 · Nästa







Men ska vi nyktra till o se framåt så har vi fortfarande chans på top-6. Skulle vi hamna i playin kan vi hoppas spelarna plockar fram formen o utför ett mirakel..
Kommer vi 5a eller 6a möter vi frölunda eller färjestad.. Vinner vi play-in blir det Brynäs, Luleå eller Frölunda..
Rent spontant känns det skönt att slippa Fbk så länge som möjligt. Även om de varit kraftigt på dekis på sistone så har vi en jävla förmåga att torska mot just dom.
Minns för 2 år sen när alla resultat gick med oss och vi säkrade top-6 (5e plats) i sista omgången. För att sen bli utslagna av öret.
Ja hoppas vi får se mycket hockey innan säsongen är slut! Å hoppas verkligen inte Juel byttes ut pga nån känning, sjukdom eller så. Vi behöver dom båda.