Historik
Föregående · 4 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza: Kul ni smiska ägg-gänget ikväll. Hoppas de inte tar ut det på oss på lördag bara 🙄
Vi spöar LHC på lördag så får ni, köra över Brynäs och FBK som payback, deal? 🤣
Vi spöar LHC på lördag så får ni, köra över Brynäs och FBK som payback, deal? 🤣
+ 4
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Aljd: Ja det hade varit roligt!
Det var tröttsamt mkt tugg om hur dåligt finska tränare presterat i SHL tidigare innan säsongen.
Tror både vi och Olli hamnat lite i skuggan av Brynäs raketsäsong. Annars hade nog många sett oss som det största utropstecknet vid det här laget.
Det var tröttsamt mkt tugg om hur dåligt finska tränare presterat i SHL tidigare innan säsongen.
Tror både vi och Olli hamnat lite i skuggan av Brynäs raketsäsong. Annars hade nog många sett oss som det största utropstecknet vid det här laget.
+ 5
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
OlliJanne: Man är rädd för det! Att det ska kännas lite ”vad vare vi sa” om JJ står mot LHC.
Men oavsett målvakt har vi alla chanser att vinna. Vi har 2 målvakter och ett bra lag. Inte bombsäkra poäng bara för juel står. Gör vi en bra match så vinner vi. Å de skulle smaka så jävla gott!
Lite trist att arenan inte va sprängfylld en dag som denna.. Största anledningen att stanna hemma är väl de ekonomiska såhär i mitten på januari. Med det problemet bortplockat borde det inte finnas några ursäkter. Verkar som det va lite för billigt tyvärr, folk boka men stanna hemma. Skärpning!
Men oavsett målvakt har vi alla chanser att vinna. Vi har 2 målvakter och ett bra lag. Inte bombsäkra poäng bara för juel står. Gör vi en bra match så vinner vi. Å de skulle smaka så jävla gott!
Lite trist att arenan inte va sprängfylld en dag som denna.. Största anledningen att stanna hemma är väl de ekonomiska såhär i mitten på januari. Med det problemet bortplockat borde det inte finnas några ursäkter. Verkar som det va lite för billigt tyvärr, folk boka men stanna hemma. Skärpning!
+ 6
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Hemkommen från matchen. Läst alla nyheter, forum, gluttat statistik och fantasy-shl.
Undrar ibland om man drömmer? Som Timråsupporter har jag blivit van att spöar vi serieledaren så får vi igen genom en plattmatch eller snöplig förlust mot något bottengäng istället.
Väldigt nöjd över 3poäng idag! Tråkigt att Hållander inte fick sätta en puck också, o förlänga sin svit. Många tkr Dahlén försvinner i perioder o jag kan delvis hålla med, men kolla poängen han gör.. Tomasek, Steen och Karlqvist gör inte exakt allt varje match de heller. Lätt att bli lite väl kritisk som supporter. Dalle har spelat minst matcher av alla i toppen ändå är han #2 i poängligan.
Grymt kul att Jacke får hålla nollan också. Han är, som vi alla vet, men vissa glömmer bort ibland, en grym målvakt. Innan idag höll jag med er som skrivit att Juel ska stå mot LHC. Nu känns de väl inte lika självklart längre. Oavsett vem som står så bara är det dax på riktigt att vi plockar 3 poäng där nere!
Nu får man längta efter matchavsnitt innan det är march igen 🙈
Undrar ibland om man drömmer? Som Timråsupporter har jag blivit van att spöar vi serieledaren så får vi igen genom en plattmatch eller snöplig förlust mot något bottengäng istället.
Väldigt nöjd över 3poäng idag! Tråkigt att Hållander inte fick sätta en puck också, o förlänga sin svit. Många tkr Dahlén försvinner i perioder o jag kan delvis hålla med, men kolla poängen han gör.. Tomasek, Steen och Karlqvist gör inte exakt allt varje match de heller. Lätt att bli lite väl kritisk som supporter. Dalle har spelat minst matcher av alla i toppen ändå är han #2 i poängligan.
Grymt kul att Jacke får hålla nollan också. Han är, som vi alla vet, men vissa glömmer bort ibland, en grym målvakt. Innan idag höll jag med er som skrivit att Juel ska stå mot LHC. Nu känns de väl inte lika självklart längre. Oavsett vem som står så bara är det dax på riktigt att vi plockar 3 poäng där nere!
Nu får man längta efter matchavsnitt innan det är march igen 🙈
+ 20
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
På tal om Jonte.. Nu va väl förra säsongen något tyngre för honom o kanske inte perfekt som måttstock. Men visst kan vi va överens att det gått åt rätt håll..?
+ 13
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Linköping HC 25-01-11 Borta
mikenomad: Då kanske det finns hopp ändå 😇
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Linköping HC 25-01-11 Borta
SPOODI: Betalar per gram också då förstår ja? 🤣
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Linköping HC 25-01-11 Borta
mikenomad: och {7426} kan ni va vänlig o inte nämna oboy eftersom det varit sopslut i 2 månader nu!
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2025-01-04
Örebro med 5 skott på mål på snart 2 perioder..
+ 4
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Villervalla: krävdes inte många raders läsande innan han levererade ”och hela den biten” 😂
+ 16
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Brynäs IF 2024-12-07 Hemma
friberg: Örebro 0,1poäng i snitt senaste 3? I vilken match tog dom 0,3poäng? 🙄
+ 3
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-12-07
Vinner vi med 5-0 så skulle vi gå om Lule i tabellen. 😎
Låt JUEL hålla 0an iaf!
Låt JUEL hålla 0an iaf!
+ 2
Timrå IK > Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2024-11-30
Buhu. Modoklacken skriker att dom hatar Timrå. Ring ST!
+ 8
Timrå IK > Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2024-11-30
Han knappt sätta ner röven på rad 2 i Dövik när kapten Lander glider förbi på uppvärmningen, pekar med klubban på yngsta dottern och sprätter upp en puck till henne 😎
Ät upp modolojderna nu!
Ät upp modolojderna nu!
+ 6
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Linköping HC 2024-11-26
Här har vi alltså ett godkänt mål.. men hållanders dömdes bort?
Inte ens Roger kan hålla sig för skratt.
Såg också klipp på länskollegans målis som bjöd till lite..
Inte ens Roger kan hålla sig för skratt.
Såg också klipp på länskollegans målis som bjöd till lite..
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Växjö Lakers HC 24-11-23 Borta
Peja: Ja det skulle jag också säga. Men de ha varit oerhört blek här på slutet. Kurvan har pekat neråt. Hoppas vi kör över dom på tisdag. Närmar man sig strecket kan de bli lite darr o hända mycket..
Jag har inget emot LHC långt ner i tabellen iaf 🙈
Jag har inget emot LHC långt ner i tabellen iaf 🙈
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Växjö Lakers HC 24-11-23 Borta
{7426}: Malmö hit å malmö dit. Har ni räknat bort linköping? Kan ju teoretiskt ha dom närmare än Malmö då de ha en match mer spelad.
Vinner er kära länskollega nästa match (mot LHC) då kan både malmö och rögle vinna och ni har ändå kommit en poäng närmare rätt sida strecket. Å då har LHC fortfarande en match mer spelad..
Vinner er kära länskollega nästa match (mot LHC) då kan både malmö och rögle vinna och ni har ändå kommit en poäng närmare rätt sida strecket. Å då har LHC fortfarande en match mer spelad..
+ 1
Föregående · 4 · Nästa








Örebro däremot.. där är det fritt fall. Olli brukar köra byggfläkt för å väcka laget. Har Niklas eriksson kört bygghiss? Åt fel håll 🙄