Historik
Föregående · 5 · Nästa
Timrå IK > Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2024-10-26
Sjuk tabell.. ligger 2a vid 3poäng. 7a nu när det är X.. vinner vi med 2 mål är vi i topp..
+ 3
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Inga poäng av O Kapanen i nattens match. 13:04 speltid och -1. Förlust med 2-7.
+ 5
Timrå IK > Sv: HV71 - Timrå IK 2024-10-19
O Kapanen 11:32min speltid, -1 och inga poäng i nattens match. Montreal torskade efter straffar och Oliver gjorde ett straffmål.
+ 6
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
JonteD: så pass? Ja.. börja man prata de pengarna kan ja kanske tänka mig å släppa den. För ah den kostade lite också.
Men EP ha väl kanske mer stjärnstatus för gemene man än dalle. Dalle ha väl mer ikon-status i timrålägret kanske. Det begränsar ju eventuella köpare en del, heh.
Men EP ha väl kanske mer stjärnstatus för gemene man än dalle. Dalle ha väl mer ikon-status i timrålägret kanske. Det begränsar ju eventuella köpare en del, heh.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Media placerar modo i hockeyallsvenskan redan.. ;)
VIK mötte mora.. 🙈
VIK mötte mora.. 🙈
+ 10
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2024-10-05
{7426}: ja, sånt har jag glömt bort. Hur matcherna gått också för den delen. Kändes bara bättre å skriva att jag/vi va vassare även om de nog ligger mkt i de du säger! 😂 Säsongspremiär på måmdag.. i korpen.. inte kastat ett klot. Spännande!
Tack för ikväll! Hoppas vi följer upp med liknande insats i dövik sen!
Tack för ikväll! Hoppas vi följer upp med liknande insats i dövik sen!
+ 1
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2024-10-05
{7426}: ikväll känns ungefär som förr i tiden när vi möttes, med något rundare verktyg 😉😎
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Tonymontana: åfan.. ja just längden på kontraktet lockar kanske inte då förstås..
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Sanny tipsar/tror vi kan värva John Nyberg från hv.
” Ett lag som definitivt skulle ha användning för honom och där det redan finns en relation till HV71 sedan tidigare, nämligen i Kent "Nubben" Norberg. Visserligen assisterande sportchef i Timrå nu, men han vet vad han tjänar, han vet vad han får av John Nyberg och han behöver en back sedan Pilö blivit skadad, säger Sanny Lindström i TV4 Hockey-podden.”
” Ett lag som definitivt skulle ha användning för honom och där det redan finns en relation till HV71 sedan tidigare, nämligen i Kent "Nubben" Norberg. Visserligen assisterande sportchef i Timrå nu, men han vet vad han tjänar, han vet vad han får av John Nyberg och han behöver en back sedan Pilö blivit skadad, säger Sanny Lindström i TV4 Hockey-podden.”
+ 4
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
roger_sundsvall: riktigt snyggt tifo!
Det övergår mitt förstånd hur man kan måla nått liknande. Hatten av!
Det övergår mitt förstånd hur man kan måla nått liknande. Hatten av!
+ 9
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Har ni sett att karl hedin säljer biljetter för 30kr stycket? Plus serviceavgift. Till Örebromatchen 24/9.
Har du inte bokat än så passa på! Inga ursäkter längre!
Har du inte bokat än så passa på! Inga ursäkter längre!
+ 9
MoDo Hockey > Sv: Försäsongsmatcher hösten 2024
Madhawk vs hinken om norlinder va lite kul.
Han är ju stenklar! Säger madhawk 😂
Han är ju stenklar! Säger madhawk 😂
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
2016st årskort sålda. Någon som vet hur vi låg till förra året vid den här tiden? Å va landade vi på?
2800 som mål tydligen.. är en bit kvar.
2800 som mål tydligen.. är en bit kvar.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
TIK_TIK: Ja, det undra jag med!
Sen läste jag just på flashback.
"Örebro får betala 170 000 kr i månaden under fyra år för att släppa Bromé, enligt HockeyNews. Det blir över 10 miljoner kr med sociala avgifter. Då vill man bli av med någon."
Sen några hundra i månaden för holm som dom satt på läktaren?
Jag blir helt galet nyfiken på vad fan som hänt!
Stämmer de där uppgifterna ville dom verkligen bli av med Bromé alltså..
Sen läste jag just på flashback.
"Örebro får betala 170 000 kr i månaden under fyra år för att släppa Bromé, enligt HockeyNews. Det blir över 10 miljoner kr med sociala avgifter. Då vill man bli av med någon."
Sen några hundra i månaden för holm som dom satt på läktaren?
Jag blir helt galet nyfiken på vad fan som hänt!
Stämmer de där uppgifterna ville dom verkligen bli av med Bromé alltså..
+ 4
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Visst borde de komma bokslut snart?
Förra året kom det 13/6, året före 23/6.
Lite nyfiken är man!
Förra året kom det 13/6, året före 23/6.
Lite nyfiken är man!
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
{7426}: haha! Nä, jag är ofta värst på fart snarare än resultat 🤣
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
{7426}: Jag vet en Törna från övik, som håller på fel lag.. Är det du? Har jag spöat dig i en bollsport tro? ;)
+ 1
Föregående · 5 · Nästa







