Historik
1 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Peja: Så är det nog, vilket betyder att det behöver in ytterligare ledare med taktisk förmåga. Spännande att se vem det blir.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
3 insläppta på 15 skott. Betyder det att Holm är en oduglig målvakt?
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Supportern: Det finns verkligen ingen som helst heder i Luleås spelare, det ska filmas varje gång tillfälle ges.
+ 6
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
OveJärnkrok: Rödins hjärnsläpp avgör matchen. Fram till dess är Brynäs bättre laget. Dom kommer vinna på torsdag. Då har man stulit en bortamatch och kommer gå vidare.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
OveJärnkrok: Jaha, i dag får man inte tacklas men det är OK att trippa. Då vet vi.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
BIF Kungen: Attans, bara vi inte är tillbaks i att vinna skotten, ha stolpe ut och motståndare som gör mål på sin första målchans.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
magr: Det visas inget vidare tålamod med LP. Han har ju sett bra ut länge, fick chansen en halv match i 2:a kedjan senast och nu får han istället börja på bänken. Jag förväntar mig att Scott visar sig vara i sin livs form för att förstå detta.
+ 7
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Cardigan Daffipoff: Kan bli tufft mot FBK om vi kommer till spel med 4 backar och en (förvisso duktig omskolad) center.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
xxx BIF xxx: Tycker inte skotten reflekterar matchbilden i dag. Växjö känns tyvärr väldigt farliga med alla platsbyten och puckar som skickas in för styrning nära mål.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
nittontolv: Inte ofta man kan glädjas åt Skellefteå-vinst, men i dag satt det fint att se dom vända i sista minuten.
+ 8
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Nog inte ork utan lite krampaktigt hos Brynäs när man varit överlägsen i två perioder utan att få leda. Leksand känner de har allt att vinna, för skulle de förlora är det bara logisk.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
OveJärnkrok: Stackars Clara, han lär vara sjukt nervös nu och lätt att det då släpps en billig till.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Bengt Ramen: Idag gick dom väl ner på tre formationer o lät Kopacka ta Lindboms plats i slutet.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Japp och snygg assist av Kopacka. När han kommer vaken till match brukar han hitta snygga pass.
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
xxx BIF xxx: Inte bara idag AJF är ovän med pucken. Han och puck är lika goda vänner som Nord och Sydkorea. Gissar 80% av alla som hänger i detta forum har bättre touch i handlederna, men han är snabb på åka rakt framåt.
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
KulaShaker: Ser även en annan Aftonbladet-artikel där publiken tycks uttryckt missnöje med inställningen. Råder absolut inget tvivel kring Bäckis hjärta för klubben. Han kunde leva gott men ser istället fullständigt blåslagen ut i denna video: www.youtube.com/watch?v=VJGTtWTbO8o
Jag tror man hade legat topp3 med en medelmåttig målis istället för Delia och en back som klarar sätta passningar samt hota från offensiv blå. Det skulle lyfta även forwards prestationer.
Jag tror man hade legat topp3 med en medelmåttig målis istället för Delia och en back som klarar sätta passningar samt hota från offensiv blå. Det skulle lyfta även forwards prestationer.
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäskjell: Vesel gör det bra, Djoos är nu 8:e back efter dagens nyförvärv.
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
nittontolv: Helt otroligt, dom pratar som om att det inte ska vara 5 minuter
+ 1
1 · Nästa
