Inlägg: 3012307
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Supportern: Det finns verkligen ingen som helst heder i Luleås spelare, det ska filmas varje gång tillfälle ges.
+ 6
Sv: A proposito de nada
Supportern:
Nu blev det ju utvisning i den situationen jag nämnde men bulan gnäller ändå trots att den är soklar
Nu blev det ju utvisning i den situationen jag nämnde men bulan gnäller ändå trots att den är soklar
Sv: A proposito de nada
Supportern: Dags att göra något åt klubborna snart. Det kan inte vara så att man släpper klubban tydligt efter slaget mot klubban kommit.
Det är fusk.
Det är fusk.
+ 6
Förstår inte att Luleå kommer undan med allt. Och jag fördtår inte att fler göra lika. Filma filma filma. Tydligen ok.