MoDoNörden: fejk
Historik
Föregående · 2 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: Silly season
{5647}: Rockwood gjorde bara sina poäng i pp. Annars var han inge vidare. Dålig attityd med. Lata spelare behöver vi inte.
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Gusse: Fast MoDo är inte enbart ute efter poänggörare. Det är rollerna man är ute efter. Detta är en storväxt lirare. 1.96 cm o 92 kg tung. Vad man sett är han en playmaker o duktig 2 vägare. Kan göra så mycket nytta på annat sätt.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Costanza: Varför? Helt förståeligt ju. Med den poängskörden säsongen som var. Han är för bra för HockeyAllsvenskan.
MoDo Hockey > Sv: Silly season
jonsson: Tyvärr verkar det inte bli nåt med Kelleher då hans fokus är spel i SHL eller i Finland..
MoDo Hockey > Sv: Silly season
{5647}: Både Styf o Wallinder har en del o bevisa nästa säsong. Måste ju bara funka med Karlin o Holmström i båset.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season
KarateKing700: inga tjejgissningar då? Röstar på nån snygg brud 😄
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season
{9315}: Vad menar du? Hittar ingen info om att det är sändning i MoDo Channel idag. Vart hittar du det? ;)
MoDo Hockey > Sv: Silly season
RagnarLodbrok: David Åslin, Per Ledin, Emil Forslund är några spelare framåt jag vill ha in. Tobias Viklund på backen! :)
+ 1
Föregående · 2 · Nästa