Historik
Föregående · 56 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: MODO Hockey - Brynäs IF 20110113
arnio:
Vi kör väl lite Pontarn och hoppas på 3 pojjar ikväll. Vi behöver dem!
www.youtube.com/watch?v=4Rfnqt-U_Qc
Vi kör väl lite Pontarn och hoppas på 3 pojjar ikväll. Vi behöver dem!
www.youtube.com/watch?v=4Rfnqt-U_Qc
MoDo Hockey > Sv: MODO Hockey - Brynäs IF 20110113
J F K:
Ironi är inte din paradgren va?
Ironi är inte din paradgren va?
Redigerad kommentar
Länkar:
Irony
Irony
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2011-01-13
Kattgubben:
Jag tror att perras hattrick har gjort att trenden vänder för er på hemmaplan nu. Tjillevippen!
Jag tror att perras hattrick har gjort att trenden vänder för er på hemmaplan nu. Tjillevippen!
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Jippohästen... Är det inte likt nåt jippo vid Domustrappen?
Skämt åsido. Lacken är en stor del av behållningen med MNK! Love it!
Skämt åsido. Lacken är en stor del av behållningen med MNK! Love it!
Redigerad kommentar
MoDo Hockey > Sv: Sv: Apropå ingenting....
01:05 inatt, Viasat Hockey.
Islanders-Canucks.
Twins on fire!! (ännu en lysande "slogan")
Islanders-Canucks.
Twins on fire!! (ännu en lysande "slogan")
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
MorganaLefaey: Buset har fått barnvakt ikväll
SVT Text:
20-tal "risksupportrar" gripna
Polisen har gripit ett 20-tal sk
risksupportrar inför hockeyderbyt
mellan Djurgården och AIK i Globen.
-Vi hittade en hel del av
risksupportrarna redan före matchen,
så de finns inte på plats i Globen,
säger polisens insatschef Tomas
Koppelman Hellgren till SVT Sport.
-Läget är lugnt just nu och allt har
gått bra hittills. Vi vill inte att
det ska bli bråk på den här matchen,
sade han en kvart före matchstart.
Enligt SVT finns det en jourhavande
åklagare på plats i Globen i kväll.
SVT Text:
20-tal "risksupportrar" gripna
Polisen har gripit ett 20-tal sk
risksupportrar inför hockeyderbyt
mellan Djurgården och AIK i Globen.
-Vi hittade en hel del av
risksupportrarna redan före matchen,
så de finns inte på plats i Globen,
säger polisens insatschef Tomas
Koppelman Hellgren till SVT Sport.
-Läget är lugnt just nu och allt har
gått bra hittills. Vi vill inte att
det ska bli bråk på den här matchen,
sade han en kvart före matchstart.
Enligt SVT finns det en jourhavande
åklagare på plats i Globen i kväll.
MoDo Hockey > Sv: Hur gör Foppa?
Icing-Ove: Jo, exakt... NOT!
Såg du när han fick dåligt samvete efter han kört över Hagos. Åkte fram och kollade oroligt om han skadat honom. Sen vågade han inte tackla mer den perioden. Humor.
Som Dolph Lundgren i lila plyschoverall möjligen.
Såg du när han fick dåligt samvete efter han kört över Hagos. Åkte fram och kollade oroligt om han skadat honom. Sen vågade han inte tackla mer den perioden. Humor.
Som Dolph Lundgren i lila plyschoverall möjligen.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Knylan: Hehe, det var båda. Jag vet inte var de finns, men jag är rädd att de kvarhålls som krigsbyte i all framtid.
Själv är jag inte främmande för ett ceremoniellt högtidligt återlämnande, haha
Själv är jag inte främmande för ett ceremoniellt högtidligt återlämnande, haha
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Man hatar att förlora mot länsgrannen likaväl som man hatar att förlora mot brorsan, men man hatar dem inte.
Timrå IK > Sv: Silly Season 10/11
Simmalugnt:
Menförihelvittesdjävlasatansidioterlärnieraldrig. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHH!!
Menförihelvittesdjävlasatansidioterlärnieraldrig. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHH!!
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
diffe:
Ni är väl inte så upptagna med namedroppingen att ni missat att ert favorithatobjekt är på löpsedlarna igen...
Ni är väl inte så upptagna med namedroppingen att ni missat att ert favorithatobjekt är på löpsedlarna igen...
MoDo Hockey > Sv: Tobias Enström
Poffa: Klantskallen som tipsade missade själv första. Vad har hänt?
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Majkii:
Jo. Vet det, men det är ju trots allt en förhandlingsfråga. Bättre att jobba på brännan kanske, dom där solariepoletterna har ju stigit en del i pris :-)
Eller det kanske blir bra med en halvskadad Åke i målet, vad vet jag.
Jo. Vet det, men det är ju trots allt en förhandlingsfråga. Bättre att jobba på brännan kanske, dom där solariepoletterna har ju stigit en del i pris :-)
Eller det kanske blir bra med en halvskadad Åke i målet, vad vet jag.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
GurraG:
Tyvärr verkar inte Linkan vara intresserad av att förlänga med Alexis
www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/sverige/elitserien/timra/article8384689.ab
Tyvärr verkar inte Linkan vara intresserad av att förlänga med Alexis
www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/sverige/elitserien/timra/article8384689.ab
MoDo Hockey > Sv: Sv: Apropå ingenting....
zigge:
I Sverige skulle det otvivelaktigt leda till matchstraff och flera månaders avstängning pga risken för knäskada. Pajaslandet.
I Sverige skulle det otvivelaktigt leda till matchstraff och flera månaders avstängning pga risken för knäskada. Pajaslandet.
MoDo Hockey > Sv: Modo Hockey - Skellefteå AIK 20110108
Wayne Gresky:
Behövdes inte. Sparkapital. :-)
Behövdes inte. Sparkapital. :-)
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
mikenomad:
Hatar är ett mycket starkt ord och det tar jag tillbaka. Jag tycker inte om Challe är bättre. Jag missunnar honom framgång inom ishockeyn. Därmed också sagt att jag helst ser att vi inte tar SM-guld med honom vid rodret. Tro det eller ej.
Om vi mot förmodan skulle råka ta SM-guld i vår kommer jag att vara gladare än om vi åker ur. Marginellt :-)
Hatar är ett mycket starkt ord och det tar jag tillbaka. Jag tycker inte om Challe är bättre. Jag missunnar honom framgång inom ishockeyn. Därmed också sagt att jag helst ser att vi inte tar SM-guld med honom vid rodret. Tro det eller ej.
Om vi mot förmodan skulle råka ta SM-guld i vår kommer jag att vara gladare än om vi åker ur. Marginellt :-)
Redigerad kommentar
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
mikenomad:
Som jag sagt tidigare, än hur mycket MoDo-it jag är så hatar jag Challe mer. Jag skulle inte vilja vinna ett SM-guld med det aset i spetsen.
Som jag sagt tidigare, än hur mycket MoDo-it jag är så hatar jag Challe mer. Jag skulle inte vilja vinna ett SM-guld med det aset i spetsen.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Johnny Hazard:
Är du medskyldig till detta bygge också?
www.blocket.se/vasternorrland/V8_Minitraktor_31514142.htm?ca=4&w=1
Är du medskyldig till detta bygge också?
www.blocket.se/vasternorrland/V8_Minitraktor_31514142.htm?ca=4&w=1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Ambroo: Ett myrsteg i rätt riktning är också ett steg i rätt riktning ;)
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Får passa på att tacka Mike för hållna tummar. Du hade rätt, Buddy!
MoDo Hockey > Sv: Modo Hockey - Skellefteå AIK 20110108
mikenomad: Vi får hålla tummarna för det!! ;)
MoDo Hockey > Sv: Modo Hockey - Skellefteå AIK 20110108
spud: Spasiba big majesky
Redigerad kommentar
MoDo Hockey > Sv: Modo Hockey - Skellefteå AIK 20110108
Sawchuk: En kommentatorsklassiker: domaren stämmer i bäckenet.
Timrå IK > Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-01-08
The Fat Bastard: Nåja, allt är relativt, haha. Men i den situationen blev han bortdömd tycker jag.
Timrå IK > Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-01-08
The Fat Bastard: Nivån höjs i slutspelet. Han blev bortdömd idag. Agerade egentligen smart när han fick 2+2:an.
Föregående · 56 · Nästa