Historik
Föregående · 55 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: MODO Hockey - Frölunda 2011-01-20
MorganaLefaey: Svarten offrade några tänder där..
MoDo Hockey > Sv: MODO Hockey - Frölunda 2011-01-20
bisterfinnen: Vad i hellvitte har lillkenta på sig? Har han sytt en slipover av en gammal halsduk?
MoDo Hockey > Sv: MODO Hockey - Frölunda 2011-01-20
spud: K-fop in da house. Han vinner nog blåmärkesräkningen efter matchen!!
MoDo Hockey > Sv: MODO Hockey - Frölunda 2011-01-20
Icing-Ove: Såg ni Eriksson sjöng med i sin presentationssång. Grabben verkar trivas ;)
MoDo Hockey > Sv: Conny Strömberg
Wayne Gresky:
Tro om avvänjningen även gäller det egoistiska målskyttet. 4 ass och ingen strut. När hände det senast??
Tro om avvänjningen även gäller det egoistiska målskyttet. 4 ass och ingen strut. När hände det senast??
Timrå IK > Sv: Silly Season 10/11
John K,
Vänta några omgångar till innan ni introducerar Johnny Bråttom.
Vänta några omgångar till innan ni introducerar Johnny Bråttom.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Icing-Ove: Hehe, Månsson är en djävla lirare. Tappad skulle man kunna säga :)
Timrå IK > Sv: Arenafrågan - bygga nytt eller stanna kvar?
Smokey: Har samma uppfattning om Cloetta C. Skitarena, skitpublik, skitpublikvärdar, men trots det trevliga minnen :)
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Icing-Ove: Pffft! Lika mycket feber som hos en djupfryst räka...
Timrå IK > Sv: Silly Season 10/11
Spanarn:
Grattis. Han kan vara skillnaden mellan att hamna över två streck istället för under dem.
Grattis. Han kan vara skillnaden mellan att hamna över två streck istället för under dem.
Redigerad kommentar
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Smokey: Eller hör med klungan om de behöver reklamplats för nästa säsong av "Ingen bor i skogen" ;)
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
hellge:
Hade varit trevligt att åka upp till Timrå. Men tyvärr inget planerat. Och nu är det väl kört att få tag på några sista minutare antar jag?!
Annars skulle jag nog kunna locka med mig Markus.
Men vi siktar oavsett allt annat på att se foppens första för i år i läkerolen den 1 feb. Mums!
Hade varit trevligt att åka upp till Timrå. Men tyvärr inget planerat. Och nu är det väl kört att få tag på några sista minutare antar jag?!
Annars skulle jag nog kunna locka med mig Markus.
Men vi siktar oavsett allt annat på att se foppens första för i år i läkerolen den 1 feb. Mums!
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
00:05 - Viasat Hockey
Minnesota Wild - Vancouver Canucks.
Följ Bröderna Brothers fortsatta jakt på Loobar och Foppor.
00:05 - Viasat Hockey
Minnesota Wild - Vancouver Canucks.
Följ Bröderna Brothers fortsatta jakt på Loobar och Foppor.
Redigerad kommentar
Timrå IK > Sv: Timrå IK - HV 71 2011-01-15
Ambroo:
Gratulerar till poängen mot seriens bästa lag. Det gjorde ni bra. Med lite flyt hade ni plockat 3p.
Det hade vi också, Synd att Brynäs skulle gå och vinna. Det var väl onödigt...
Gratulerar till poängen mot seriens bästa lag. Det gjorde ni bra. Med lite flyt hade ni plockat 3p.
Det hade vi också, Synd att Brynäs skulle gå och vinna. Det var väl onödigt...
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Per HApps:
Ni passar väl på att njuta av att se MoDo spela nu när ni spelar sen match. Drömmen vore väl om vi spelar kasst så att ni kan in och smäda mellan våra svavelosande svordomar i vår GB??
Ni passar väl på att njuta av att se MoDo spela nu när ni spelar sen match. Drömmen vore väl om vi spelar kasst så att ni kan in och smäda mellan våra svavelosande svordomar i vår GB??
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Jockz: Men om ni ritar dit ett rep mellan tallarna kan ni nog signa ett lukrativt sponsoravtal med Halebop, haha.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Johnny Hazard: Vem pettan är har jag ingen aning om, men ett av sugrören som dekorerade det som numera kallas rävgrytet kan mycket väl ta sig ett sådant smeknamn. Synd att dra Överhörnäs i skiten på detta sätt...
Redigerad kommentar
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
J F K:
Det roliga med japsen är väl att trots att dom i teorin vet EXAKT hur ett namn ska uttalas så har dom inte en sportmössa att klara av uttalet :-D
Det roliga med japsen är väl att trots att dom i teorin vet EXAKT hur ett namn ska uttalas så har dom inte en sportmössa att klara av uttalet :-D
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
J F K:
Jamen, dåså. Vi är inte värst i denna patetiska sysselsättning. Vad väntar vi på? Vi kan ju inte vara sämre än japsen.
Jamen, dåså. Vi är inte värst i denna patetiska sysselsättning. Vad väntar vi på? Vi kan ju inte vara sämre än japsen.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Björn W:
Angående Najji. En diskussion som bara skulle kunna uppkomma, och leva vidare veckovis, i Sverige. FAN-tastiskt intressant.
Angående Najji. En diskussion som bara skulle kunna uppkomma, och leva vidare veckovis, i Sverige. FAN-tastiskt intressant.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
bisterfinnen:
Socialt ansvarstagande, välgörenhet och dold välgörenhet tror jag är relativt vanligt.
När det gäller dessa extrema krafter som Percy, CP-Stenbäck och oligarkerna så tror jag att det är en blandning av alla typer, dvs allt från att vara en aktiv, stark och "snäll" del av samhället som att bygga långsiktigt goda relationer och underlag för fortsatt tillväxt.
Skulle dom bara se till maximal ekonomisk tillväxt så skulle dom inte lägga sina pengar på så osäkra och dåliga investeringar.
Socialt ansvarstagande, välgörenhet och dold välgörenhet tror jag är relativt vanligt.
När det gäller dessa extrema krafter som Percy, CP-Stenbäck och oligarkerna så tror jag att det är en blandning av alla typer, dvs allt från att vara en aktiv, stark och "snäll" del av samhället som att bygga långsiktigt goda relationer och underlag för fortsatt tillväxt.
Skulle dom bara se till maximal ekonomisk tillväxt så skulle dom inte lägga sina pengar på så osäkra och dåliga investeringar.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
MB:
Äga och sponsra. 51%-regeln omöjliggör ägande i dagsläget. Så vi riktar in oss på sponsringen.
C-uppsats
http://epubl.ltu.se/1...108-SE.pdf
Åsså lite svensson-snack
www.farjestadsbk.forum24.se/farjestadsbk-about6341.html
edit:fel länk
Äga och sponsra. 51%-regeln omöjliggör ägande i dagsläget. Så vi riktar in oss på sponsringen.
C-uppsats
http://epubl.ltu.se/1...108-SE.pdf
Åsså lite svensson-snack
www.farjestadsbk.forum24.se/farjestadsbk-about6341.html
edit:fel länk
Redigerad kommentar
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
MB: Där tror jag att du har fel. Läs på lite om aristokratins sponsring av idrotts- och föreningsliv. Kolla varför oljebaronerna i Ryssland kastar pengar på bandy och hockey.
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2011-01-13
Ambroo: Det är jobbraggartider för Boorka. Snart i ett bås nära dig...
MoDo Hockey > Sv: MODO Hockey - Brynäs IF 20110113
Bad_Brett: Nä, tror inte det. Var väl mest närvarande även innan?
MoDo Hockey > Sv: MODO Hockey - Brynäs IF 20110113
Sawchuk: Liket lever :-D
Hur fan kan Brynäs fortsätta spela Greiss???
Hur fan kan Brynäs fortsätta spela Greiss???
MoDo Hockey > Sv: MODO Hockey - Brynäs IF 20110113
MorganaLefaey: Lauritsens placering var inte så dålig heller... Tyvärr...
MoDo Hockey > Sv: MODO Hockey - Brynäs IF 20110113
Björn W:
Rackarns bra placering i alla fall!
Ekar i templet ikväll...
Rackarns bra placering i alla fall!
Ekar i templet ikväll...
Föregående · 55 · Nästa