Historik
Föregående · 4 · Nästa
Brynäs IF > Sv: Inför Södertälje - Brynäs
Banditen: Och fortsätter vi så här blir vi tvungna att värva ett helt lag snart.
Brynäs IF > Sv: Inför Södertälje - Brynäs
sylf: Vilken nyförvärv som helst vore bättre än inget alls, för f*n!!!
Brynäs IF > Sv: Inför Södertälje - Brynäs
Banditen: Att man inte tänker på att det kan bli skador i laget? Jag förstår inte hur man egentligen tänker?
Brynäs IF > Sv: Inför Södertälje - Brynäs
Banditen: Hoppas på minst lika bra andra period av BIF-arna!
Brynäs IF > Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF
Huge: Hur kan man sända en så ointressant match på Canal+? Helt värdelöst!
Bort med TV-n!!! Tillbaka till stenålder iställe!!!
Bort med TV-n!!! Tillbaka till stenålder iställe!!!
Matchtips > Sv: Omgång 32
Frölunda HC - Södertälje SK.....................3 - 4
_____________________________________________
Linköpings HC - IF Malmö Redhawks........4 - 2
_____________________________________________
HV 71 - Timrå IK....................................5 - 2
_____________________________________________
Djurgårdens IF - Färjestads BK.................1 - 2
_____________________________________________
Mora IK - Luleå HF..................................2 - 2
_____________________________________________
MODO Hockey - Brynäs IF........................6 - 2
_____________________________________________
_____________________________________________
Linköpings HC - IF Malmö Redhawks........4 - 2
_____________________________________________
HV 71 - Timrå IK....................................5 - 2
_____________________________________________
Djurgårdens IF - Färjestads BK.................1 - 2
_____________________________________________
Mora IK - Luleå HF..................................2 - 2
_____________________________________________
MODO Hockey - Brynäs IF........................6 - 2
_____________________________________________
Brynäs IF > Sv: Fönsteröppning?
Danne66: Jag tänkte på skatteregler i Finland. Det kanske är så att han måste betala skatt om han vill stanna kvar? Inte fan vet jag!
Brynäs IF > Sv: Fönsteröppning?
Huge: Ja. Det är nog bara så för närvarande. Men vi har tyvärr inte några jättetalanger att plocka hem, enligt Brynäsledning (bl.a. N. Danielsson). Nästa fönsteröppningg sker den 24-e januari och då får vi verkligen hoppas på förstärkningar. Kanske Bom-Bom kan tänka sig komma tillbaka?
Brynäs IF > Sv: Första målet.
Nu är naturligtvis MODO spelarna revanschsugna efter förlusten idag och det kommer att gå ut över Brynäs. Tråkigt!!!
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Västra Frölunda, 3/1 -05
ERIKSSON47: Felet man gör vid en ledningen är att backa hem och spela på resultatet. Tur att Kyrö tog en "time out" förra matchen. Sen är det som du säger, Honken måste vara på topp och vi måste ha en ledning inför sista perioden. Jag har en viss känsla att vi tar åtm. en pinne.
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Västra Frölunda, 3/1 -05
Jaha! Precis vad jag hörde. Dackell klarar inte ens av att åka skridsko och Sulku blir borta ännu längre tid. Se länk!
Det innebär att vi måste köra med tre femmor och det sliter på killarna. Men, vad fan! Jag står fast vid min tidigare tips 3:2 till Bifarna i alla fall.
Det innebär att vi måste köra med tre femmor och det sliter på killarna. Men, vad fan! Jag står fast vid min tidigare tips 3:2 till Bifarna i alla fall.
Brynäs IF > Hallå! Vakna! Vad har alla tagit vägen???
Är det ingen som har nåt att säga om matchen i morgon? Jag tror faktisk på skräll.
Brynäs vinner 3:2!!!
Brynäs vinner 3:2!!!
Brynäs IF > Sv: Oroväckande ang. skador!!!
stickan: Vad jag vet öppnar transferfönster 24 -e januari. Om NHL-lockouten upphör sticker Phillips, annars stannar han kvar säsongen ut enligt kontrakten.
Brynäs IF > Sv: Oroväckande ang. skador!!!
stickan: Instämmer! Jag tycker inte om "Sundlövs" inställning. Jag kan förstå att han inte är så förtjust i NHL-lockout men vi har faktiskt inte någon val. Är det så att vi har för lite folk och alla andra lag värvar då måste vi hänga med. Nu är det naturligtvis försent och vi får hoppas på det bästa. Synd bara att vi måste alltid vara på "topp" för att få någon poäng.
Brynäs IF > Sv: Oroväckande ang. skador!!!
Huge: Det hoppas jagå. Det märks verkligen att vi har för lite folk. Dackell och Sulku betyder mycket just nu. Brynäs klarar sig någorlunda bra mot sämre lag men det blir väldigt svårt mot topplag.
Brynäs IF > Sv: Oroväckande ang. skador!!!
Huge: Jag fick veta om att läkarna inte upptäckte något eller något liknande och nu blir Sulku tvingad till operation den 13-e. Dackell var tydligen på isen i högst en minut innan han blev tvungen att tacka nej till resten av träningen. Det är väldigt säkra källor.
Brynäs IF > Oroväckande ang. skador!!!
Fick veta idag att Sulku kommer att opereras den 13-e januari och att Dackell inte klarade av längre än en minut på isen häromdagen...
Inget vidare!!!
Inget vidare!!!
Brynäs IF > Sv: GOTT NYTT (HOCKEY) ÅR!
HF: JA! GOTT NYTT ÅR ALLA BRYNÄSARE OCH JAG HOPPAS ATT ALLA ANDRA HOCKEYFAN SOM INTE HAR NÅGOT MED MITT BRYNÄS ATT GÖRA INTE VINNER SM-GULD!!! Hellre lägger vi ner ES!!!
HEJA BRYNÄS!!!
HEJA BRYNÄS!!!
Brynäs IF > Lite statistik
Titta här...www.svt.se/texttv/307.html
Jag vet att vi lever i en annan värld just nu men det kan alltid vara interessant att läsa.
Jag vet att vi lever i en annan värld just nu men det kan alltid vara interessant att läsa.
Brynäs IF > Sv: MODO-BRYNÄS 28/12
Hej "MORMOR". Nu har Cheeechooo gjort sin andra mål för kvällen. HAAALLLÅÅÅ, HÖR DU MIG??? MOOORMOOOR!!!!!
Brynäs IF > Sv: MODO-BRYNÄS 28/12
Lilljanne: Jag hoppas att vi kan få Luleå och Malmö efter oss i alla fall.
Brynäs IF > Sv: MODO-BRYNÄS 28/12
Lika bra att ställa in sig på Kvalserien och att Sundlöv avgår snart...
Brynäs IF > Sv: MODO-BRYNÄS 28/12
sylf: Tydligen inte. Vi har ett bra lag, har Sundlöv sagt... Jag blir så j....a förbannad!!!
Brynäs IF > Sv: MODO-BRYNÄS 28/12
Nu är det redan kört! Sundlöv kommer inte att ha så kul de närmaste tiden...
Brynäs IF > Sv: R.I.P Kenneth Rosén..
lingonben: Väldigt tråkigt för både Kennnets familj och Gästrike fotboll.
Jag beklagar.
Och nu kommer Per Olsson att ta över i GIF.
Heja GIF och BIF!!!
Jag beklagar.
Och nu kommer Per Olsson att ta över i GIF.
Heja GIF och BIF!!!
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF-Timrå IK den 26/12
Ahlbom: Ja, det kan man tycka men faktum är att sjödda fortfarande tillhör dom bästa i laget. Nu måste ju BIF värva yngre spelare eller släppa fram juniorer annars får vi ett lag som består av gamla gubbar.
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF-Timrå IK den 26/12
70 Rodrigues: Timrå var ärligt talat helt överlägsna idag. Tur för oss att Honken storspelade.
Myn betyg idag:
Riktigt bra Honken, Malmström
Bra Sjödin, Soling
Helt OK Ingen
Underkänt Resten....
Ja, Ni... Vi skulle verkligen behöva typ Modin och Zäta i laget.
Myn betyg idag:
Riktigt bra Honken, Malmström
Bra Sjödin, Soling
Helt OK Ingen
Underkänt Resten....
Ja, Ni... Vi skulle verkligen behöva typ Modin och Zäta i laget.
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF-Timrå IK den 26/12
knutarne: ES avgörs närmaste tio omgångar och det har inte vi någonting att komma med. Jag undrar hur har man tänkt sig i BIF? Har pengarna gått till de nya rektyteringar, eller? Dom kanske blir tvingade snart att sätta på sig matchtröja???
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF-Timrå IK den 26/12
Ahlbom: Kvalserien! Här kommer vi... Jag förstår inte att alla andra lag fixar nya spelare men inte "Mormor". Jag har sagt förut och jag säger det igen: Nuvarande Brynäs räcker inte i ES. Två backar och minst en forward för lite. Tyvärr!!!
Brynäs IF > Sv: Inga nyförvärv!!
sylf: Nu är det klart. Det blir tydligen inga nyförvärv i Brynäs!!! Grattis "Mormor"!
Brynäs IF > Sv: Inga nyförvärv!!
70Igor: Även om NHL lockout löser sig om typ tre-fyra veckor har andra lag garderat sig under denna perioden.
Föregående · 4 · Nästa
Hoppas jag har fel!!!