Historik
Föregående · 5 · Nästa
Brynäs IF > Sv: Inga nyförvärv!!
Jag måste säga att jag är väldigt besviken att vi inte har lyckats ordna en endaste spelare under så lång tid(räknar ej Almtorp och tredje mållisen från Leksand)! Helt jävla misslyckat av "Mormor"! Hur f*n ska vi vinna matcher med det här laget? Jag skiter i allt snart och ingenting kan få mig må bättre just nu!!!
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF-Timrå IK den 26/12
70 Rodrigues: Och det behövs så lite för att få igång er kompisar!!! Ni är härliga och jag hoppas våra Brynäs lirare tänder så här under matcherna!
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF-Timrå IK den 26/12
sylf: Men nu är det som det är. Vi får vara glada om "Mormor" värvar tom. någon från "Valbo", för sjutton!
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF-Timrå IK den 26/12
88Lindkvist: Nej! Jag skojar bara! Jag tycker verkligen inte att D.J. och Kupan ska spela ihop och jag hoppas fortfarande på att Sundlöv hittar en back innan tiden rinner iväg. Allt annat vore katastrof för mig.
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF-Timrå IK den 26/12
Anneli: Hur kan du veta att "Kupan" behärskar finska 100%? Han är ju bara en ishockeyspelare.
Brynäs IF > Sv: Almtorp
70Igor: Jag tror att Sundlöv värvar högst en NHL spelare och det beror ju på att han fortfarande avvaktar beslutet om det kommer bli någon spel i NHL eller ej. Han måste förstå att varje match är viktig för laget och är bättre att värva ett par rutinerade killar i tre matcher än ingenting alls.
Brynäs IF > Sv: Cirkusen fortsätter
dreamland: Gävleklubbar kör alltid med någon slags budgetvariant. Titta på GIF exempelvis. Vad har dom värvat hittils? Ingenting!
Brynäs IF > Sv: Cirkusen fortsätter
Jag förstår ingenting just nu??? Släppte Brynäs Kohronen och tog in en tredje målvakt från Leksand? Ska vi även värva en kille ifrån Almtuna? Timonen försvann, Arnason skickades iväg, Luovi stack hem till Finland, Dackell skadad, Björck skadad, m.m... Vadå? Har pengarna som var avsedda till dessa lirare bara försvunnit? Vem ska ersätta Honken om NHL drar igång? Kan någon svara på allt det här?
Hallå! Vakna nu, för fan!!!
Hallå! Vakna nu, för fan!!!
Brynäs IF > Sv: Rob Blake!
Peja: Jag tror tyvärr att BIF kommer att värva en eller högst två spelare och det kommer antagligen vara en budgetvariant av "okända" NHL spelare typ Arnason. Det är ju ta mig fan i alltid så med Brynäs!
Brynäs IF > Sv: Rob Blake!
sylf: Jag håller med! Vi måste faktisk värva mera än en back om vi ska hänga med i kampen om en slutspelplats. Jag kan inte tänka mig ett stutspel utan Brynäs.
Brynäs IF > Sv: Honken
Dream Team: OK! Jag tror egentligen inte att Honken är hundra procent fokuserad på ES och är snarare i en helt annan värld dvs. NHL. Samtidigt får vi inte fastna i statistiken alla gånger.
Det bäste och jämnaste målvakten i Sverige för närvarande är Lundqvist men vad har vi mera? Ingenting...
Det bäste och jämnaste målvakten i Sverige för närvarande är Lundqvist men vad har vi mera? Ingenting...
Brynäs IF > Sv: Honken
Hur kan man egentligen jämföra målvakter i ES som alla ni gör? Tänker ni aldrig på vilka backar man har framför sig? Jag kan tänka mig att Honken fått kämpa mycket mera än tex. Lundqvist, Norrena, m.m. och hans femte plats är nog mycket mera värd än exempelvis Kiprusoffs tredje.
Brynäs IF > Sv: Honken
Hur kan man egentligen jämföra målvakter i ES som alla ni gör? Tänker ni aldrig på vilka backar man har framför sig? Jag kan tänka mig att Honken fått kämpa mycket mera än tex. Lundqvist, Norrena, m.m. och hans femte plats är nog mycket mera värd än exempelvis Kiprusoffs tredje.
Brynäs IF > Dackell skadad!!!
Tyvärr måste jag meddela att Andreas Dackell är skadad och beräknas vara på isen om ca. en månad.
Förjävligt!
Förjävligt!
Föregående · 5 · Nästa