Historik
1 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Varför var inte Åhman så dålig mot Brynäs , typiskt missflyt
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Svensson_62: Spelar ingen roll vem som står, båda normalt dåliga
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Bisset: Håller med Kempny har varit dålig många matcher nu. Han längtar väl till nåt annat lag?
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Spelar ingen roll vem som står verkar det som , ligans två sämsta målvakter med råge
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Catodenäldresspöke13: Han är väl på väg ur laget lika som Kopacka nästa säsong så det sliter väl inte ihjäl sig
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Bedrövligt att inte hålla detta Tyvärr tror jag Växjö gör nästa mål
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Kanske lika bra det går åt helvete i år så det kan bli rensning i ledningen.
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Gälla är säkert nöjd ändå, borde vara utvisning på samtliga ledare i båset
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Gillar inte att sega Bäckström ska spela varje PP har ju knappt styrfart
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Fy fan va dåligt , de här kommer inte bli nåt roligt slutspel
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
bradberry: Håller med , han borde vila till slutspelet drar igång
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Vi kommer på utsidan hela tiden , MIF ser ut som ett handbollsförsvar + bra keeper. Tror det går till förlängning
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Är det bara jag som har problem komma åt denna sida, blir utkastad , var lika för nån dag sen också.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Fint mål men överlag måste vi skjuta mer, lite för många svåra pass som sällan resulterar
1 · Nästa