Inlägg: 3012955
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
bänknötarn: De hade väl Robert Rosén?
Skrattade med andra ledare lite åt deras juniorlag. De hade inte en enda egen produkt varken i J18 eller J20 sammanhang på flera år. Kanske har ändrats nu?
Skrattade med andra ledare lite åt deras juniorlag. De hade inte en enda egen produkt varken i J18 eller J20 sammanhang på flera år. Kanske har ändrats nu?
+ 1
Sv: A proposito de nada
bänknötarn: fast det är fortfarande bättre.. och är det bättre att samla reliker på hög för att de är gamla polare?
Främlingslegionen har alltså 4 amerikaner och 3 kanadensare. Minst 2 finnar. Jag letar och letar efter spelare med Växjö som ungdomsklubb. Inte hittat nåt än. Det är väl bara Joel Persson som har nån anknytning till bygden? Fortsätter leta.....
Vad konstigt att de kallas plastlag.