Historik
Föregående · 2 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Kommentatorn tjatar om Kovacs hela tiden , han verkar gilla LHC
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tyvärr PP direkt i 3e brukar aldrig resultera , motståndarlaget är alltid pigga i början samma som i förra perioden
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
PP i ny period brukar funka dåligt tyvärr . Annars har vi dominerat perioden men Kjellgren gör ingen glad tyvärr
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Nu spelar man desperat Brynässången kanske en sista hälsning som man brukar skriva på begravningar
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Länge sen vi tog 3 poängare , mest 2 eller inga alls. Hellberg är för bra ikväll tror på 2 pinnar i bästa fall.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Där måste Petterson vara mer beredd på passning , fanns ju bara han liksom
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
dabif:Gälla måste ändra på nåt i PP , kan väl prova bara nån gång att vaska om lite, Bäckis är så seeeeg också
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Ingen framför DIF målet som skymmer detta PP heller , bara uppvärmning på Hellberg
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Onödigt fokusera på inköpsansvarige. I detta läge är det Gälla som har ansvaret. Han kan börja få ordning på PP som är rent bedrövligt.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Blir det inte uppryckning snart och missat slutspel är jag ganska säker att Gälla, Ove och Masken ryker först
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Hur länge ska Fjällby ha otur hitta målet? Sämre värvning är svårt hitta , skicka han till DIF direkt
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Matchen är redan körd nu, måste få in en bättre målis i detta lag, detta håller inte
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Byt målvakt gärna för alltid, Kjellgren har haft sina chanser nu , helt värdelös
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Clara står och sover , riktigt olycklig ikväll . Vill se nån annan i målet
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Gidlöv verkar omöjlig få hål på , blir en sån där kväll igen , väntar bara på 3-1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Ingen träffar pucken idag, ser ut som en Div 1 match , uruselt.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäs spelar PP som man gjorde för 15-20 år sen. Slowmotion gubbar som ska fundera ihjäl sig.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Han håller ju på Malmö, när han kommenterar andra lag så måste han alltid berätta hur det går för Malmö har jag märkt.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Malmö betydligt bättre framför mål ibland har dom 3 st där , Brynäs spelar mest på utsidan
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Många på läktarn som visar missnöje med Bäckis , ganska svag flera matcher . Gör han sista säsongen tro ?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
parks: Tror vi klarar neg. Kval men säsongen blir inte mellanmjölk utan lättmjölk , vi kommer gå på semester tidigt nästa år
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Omständigt som vanligt Silver och company köper korv före avsluten. Sluta fundera och ta direktskott , chansa lite , prova nåt annat.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Horace76c: Ja det ser så ut , men vi vet vilka som var vinnare ifjol men inget SM Guld. Hoppet är att formen kommer efter nyår och vi kan blanda oss i, men saknas en del just nu.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Horace76c: Är det redan klart ? Finns fler lag som kommer blanda sig i, tyvärr för Brynäs del är nog svårt ta sig till slutspel . Tror vi hamnar i mitten på tabellen i år
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Dåligt PP igen , går alldeles för sakta och på utsidan , ingen på målet
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Vad är powerbreake till för , ingen reklam ändå. Ska spelarna vila bara?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tyckte många skrev att Djoos var kass och skulle bänkas nu låter det inte så.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Fjällby skulle söka som bandyspelare istället kanske i nån lägre division.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Får backarna inte skjuta själv längre allt måste gå vi #19 tydligen
+ 1
Föregående · 2 · Nästa