Historik
Föregående · 3 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
rafalski: Ja nästa mål är viktigt 3-0 så kan man byta kanal till helgmålsbön
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Erat: Blir nog inget PP för Brynäs i denna match , zebrorna vill ha spänning
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Fjällby dräller med pucken 2 ggr i samma byte , bänka honom nån match nu
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Ber en bön att vi kan hålla detta även om det är långt kvar till slutspelsnivå
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Ja verkar som bäckis måste styra PP allt blir för långsamt
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Riktigt usel match från Brynäs. Många glömmer att vi möter ett av bottenlagen
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
TheMacamush: Han har lärt sig spela på stor rink nu hoppas man
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jockster : Ett par matcher till med förluster kommer Gälla och gänget i båset ryka tror jag.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Bisset: Håller med , två svindyra värvningar helt bortkastat. Ta hem våra 2 superbackar från förra säsongen
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Förlust i denna match så kommer vi garanterat harva i bottenträsket resten av säsongen.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Såna här ggr längtar man till Bertil? är tillbaka nån som hört nåt?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Vi har svårt komma till lägen trots press, spelar mest på utsidan
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Uselt PP som vanligt , sönderlästa och allt i slowmotion när vi är i deras zon
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Bäckström ser tungåkt ut ikväll hade önskat mer av våra sk topplirare
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Önödigt av Fjällby ta den, visst ja man fick inte kritisera han
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Lindström: AHL senast är likvärdigt med SHL , utfyllnadsspelare skulle passa bättre som Bandyspelare
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Verkar ha en mänsklig målvakt emot oss ikväll , han imponerar inte samtidigt som vi gör det bra. Blir nog byte vid 4-1 som kommer strax gissar jag på
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Äntligen , se till att Clara få stå nu så länge han orkar. Han har visat vara den bästa nu.
+ 8
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Dåligt PP allt går i slowmotion och ingen som lättar framför målisen
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäsaren1912: Delia har aldrig gjort nån bra match här. Nästan så man längtar efter Källgren
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Vi har tyvärr SHL sämsta målisar och lär int bli nån ändring denna säsong heller
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Samsung: Kommer inte hända ett skit så länge ryggdunkarna styr
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
nittontolv: Ja nattsvart , bara ställa in sig på bottenstriden tyvärr
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Farsang: Enkelt när han skjuter bebskyddshöjd , skulle lagt upp den högre
+ 2
Föregående · 3 · Nästa