Historik
Föregående · 4 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Ja man kan ju säga att en bättre back står på önskelistan
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Sett bättre ut sista min, dock alltid ett pass för mycket, Bara kriga nu avlossa direkt inget smurfspel tack.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Bra agerat av Norlinder tror målvaktstavla, sen är det tur Rödin håller upp laget , utan honom skulle vi vara i botten.
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Begravningsstämning i Brynäs bås precis. Blir tyst i bussen gissar jag på.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Knappt nån idé ta målisen på slutet , inga spelare är ändå sugna . Kommer annars sluta 5-0
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Hägg som är landslagsspelare t.o.m. han ska ju typ vara bäst på plan.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Hoppas vi får ordentligt med stryk ikväll så båset, Alcen och spelarna vaknar nångång.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Cardigan Daffipoff: Finns många statister i detta lag. Prio för Alcen ny back samt målis.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
De här kommer aldrig hålla vi spelar med huvudet under armen just nu
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Vart tog Svrcek vägen? Frisk fläkt som behövts nu istället för alla gamla gubbar
+ 6
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Känns som det är över igen , nu måste Alcen fixa nya spelare om vi ska spela SHL nästa år
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
aplusb: Håller med till100 prov, målvakten är halva laget , förstår inte Alcen släppte Ludde , kommer kosta dyrt detta
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Bellows Verkar vara en vanlig utfyllnadsspelare trodde han skulle vara bättre med den prislappen.
+ 7
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Mickesgolf: Exakt påminner om Lindbäck lika vilsen i sitt agerande bara Alcen och ledningen som verkar se nåt i honom.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Slår nog över till helgmålsringning istället . Här verkar det inte bli nån ringning.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Snart blir man orolig på riktigt med detta spel. Blir lätt få tag på biljetter till hemmamatcher
+ 1
Brynäs IF > Sv: SM-final 6 - Luleå - Brynäs
Bisset: Ja dom brukar spela dåligt när han står , kallas dåligt självförtroende. Kolla statistiken på matcherna i slutspelet
+ 1
Brynäs IF > Sv: SM-final 6 - Luleå - Brynäs
När man ska vara som bäst tappar man allt . Försök få iväg Källgren till nästa säsong , laget spelar som sämst när han står.
+ 3
Brynäs IF > Sv: SM-final 6 - Luleå - Brynäs
Vi kommer få PP retroaktivt men Luleås ledning måste vara större först.
+ 9
Föregående · 4 · Nästa