Historik
Föregående · 8 · Nästa
Brynäs IF > Sv: Matchtråd Brynäs IF - Linköping HC 2024-11-14
TheMacamush: När matchen är slut fungerar det säkert igen.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Matchtråd Brynäs IF - Linköping HC 2024-11-14
Någon vänlig själ som kan ge en sammanfattning sista 10 ?
Brynäs IF > Sv: Matchtråd Brynäs IF - Linköping HC 2024-11-14
TV4 har haft hela uppehållet på sig att krångla men just i uppstarten sker det, fy fan
+ 2
Brynäs IF > Sv: Matchtråd Brynäs IF - Linköping HC 2024-11-14
Får väl kolla på hockey kväll senare vad det verkar
Brynäs IF > Sv: Matchtråd Brynäs IF - Linköping HC 2024-11-14
Nån med stabilare bild får kommentera vad som händer
+ 1
Brynäs IF > Sv: Matchtråd: Brynäs - Växjö 2024-10-31
Han ska ju vara en av nya stjärnorna är det sagt
Brynäs IF > Sv: Matchtråd: Brynäs - Växjö 2024-10-31
Vi har blivit bekväma , dags sätta fart nu .
+ 2
Brynäs IF > Sv: Brynäs - HV71 2024-10-24
Ändå för dåligt an Källgren, blir nog byte till nästa match
+ 2
Brynäs IF > Sv: Brynäs - HV71 2024-10-24
Brynäsgubbe: Håller med, gick bra ifjol nu vet alla när skotten kommer på högerkanten
Brynäs IF > Sv: Skellefteå - Brynäs 2024-10-17
Danne66: Precis jag har sagt minst 1 poäng på turen där uppe även mot Luleå . Jättematch av Brynäs
+ 3
Brynäs IF > Sv: Skellefteå - Brynäs 2024-10-17
Skönt man hade fel , luktar poäng nu, blev så jävla förbannad då vi varit bästa laget denna match
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Blir svettigt för Gälla som behöver visa segrar snart då han utgående kontrakt :
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Vi stångar oss blodiga och tappar självförtroende när inte målen kommer.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Matchtråd: Växjö - Brynäs 2024-10-05
Tyvärr 0 poäng ikväll, detta får Leksand sota för.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Matchtråd: Växjö - Brynäs 2024-10-05
Vem spelade fram passningen till Växjö ? Idiotpassning.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Gunderson: Håller med, riktigt dålig match för en semi , kommer nog bli 4:e period
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Håller på Mora , vill se båda slutkörda efter 7:e matchen , hehe
+ 3
Föregående · 8 · Nästa