Historik
Föregående · 9 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: haha undrar om man orkar se 3:e så dålig är dom .
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Mora ser slitna ut , inte samma fart som senast . Tror vi får möta DIF
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Pinsamt att vi har så svårt för dessa dussinlag, bara kvarten än.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Flera som behöver gå till optiker flera blindpass i anfallsspelet som ger farliga kontringar.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Rödin saknas helt klart. Ingen som tar tag i anfallen.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
I början av säsongen vann vi matcherna lätt, nu verkar man glömt bort hur man gör.
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
SuneMangs: håller med , han är enda spelaren Brynäs som skulle hålla bra i SHL
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tycker Benn var bra i början när han kom in i laget, verkar bli sämre med tiden , han kanske skulle behöva bänkas
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jockster : Limpan hade troligen gjort samma. Två usla målvakter nu.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Blir nog tomma läktare på nästa hemma, ingen orkar se haveriet
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Erat: Skulle vara väldigt orolig om vi spelar såhär. Finns fler lag som har bra målvakter. De sk stjärnor vi har sen SHL måste visa vägen . Bottenlag måste vi slå alla dagar i veckan,
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
SuneMangs: Ja i allmänhet kan vi åka på en mina mot bättre lag men blir mycket orolig när det händer mot bottenlag . Detta skulle aldrig hålla i SHL , skulle vi hamna där igen behöver det förstärkas med minst 5 etablerade i SHL klass
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
SuneMangs: Skitsnack vi måste kräva vinst mot bottenlaget Östersund speciellt som dom ligger i botten och Brynäs kommer direkt från SHL
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Är Östersunds målis till salu ? Slår ju ut Limpan med hästlängder
+ 6
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zzz: Håller med sätt in Inge Hammarström , kan inte bli sämre
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Är nog bara den där ?Fat Lady? som kan rädda denna match , och hon sover nog redan.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Rodrigo: vi får hoppas på ny sportchef om vi ska tillbaka i SHL
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Undrar vad Masken gör i båset ? Kostar en massa pengar verkar det som
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{363}: Precis vad jag skrivit i flera matcher nu. Kan bli många år i HA
+ 6
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
nittontolv: Nej i fjol var det såhär i varenda match , kunde väl aldrig tro det var samma i HA.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Materialaren behöver fixa starkaste luktsalt med ammoniak för att väcka laget.
Föregående · 9 · Nästa