Historik
Föregående · 8 · Nästa
Luleå HF > Sv: Gott & Blandat i hockeyvärlden
Portello: Det börjar bra i alla fall. 1-0 Mietinen.
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Tycker inte att försvaret varit lika bra som i senaste matcherna men SSK har ändå svårt.
Luleå HF > Sv: Kvällens match
alfnisse: Åter igen en hedersam förlust men jag håller med LL, det ser bättre ut och målen kommer att komma.
Luleå HF > Sv: Kvällens match
LL: Absolut. Vore ännu bättre med 3 men om vi tar 1 borta så är det ok också.
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Jesper Jonsson: Om dom är 2 kanske dom kan se hur Omark blir behandlad.
Luleå HF > Sv: Kvällens match
alfnisse: Men Tjeckien har ju lite hockeytradition. Han borde kunna göra en bra match.
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Jesper Jonsson: Jadå, tyckte att Lubos och Chabada var lite på gång idag. Ge Almtorp chansen i nästa match också.
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Salcin: Okej, men idag var det väl i alla fall ett fall framåt. Kan vi spela så här mot SSK mfl så ska det inte vara några problem.
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Och 0-2 i tom bur. 1-1 hade varit mer rättvist men det är målen som räknas.
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Jesper Jonsson: Vi hade en 0-0-match i Linköping för någon säsong sedan. Oavsett hur det går ikväll så känns det som att vi är på väg upp ur svackan.
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Portello: Ja, 0-0 efter 2 perioder men ändå hyfsad match. LHC hade mer av spelet i första men LHF lyfte sig lite i andra. Lär väl vara en slumppuck som avgör detta.
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Salcin: Timrå ville mer och vann också. Totalt sett hade dom fler chanser men vid 3-2 trodde jag vi skulle klara det.
Vetgirig.nu > Sv: Tråden för dubbelnick, fuskare och annat skumt
Metal Guru: Ok, trodde det men ville vara säker. Tack!
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Salcin: Ja, vi ska vara nöjda att det bara står 0-1. Skärpning om det ska bli match av detta. Jaja, PP nu, hoppas det kan lyfta spelet i alla fall.
Fotboll > Sv: Premier League
mattias - 74: Har alltid haft MU som favvo-lag. Dom var inte ens i högsta div under några år men på senare tid har det ju varit rätt bra.
Luleå HF > Sv: Gott & Blandat i hockeyvärlden
Jesper Jonsson: Det var väl samma med Hedman också.
Vetgirig.nu > Sv: Tråden för dubbelnick, fuskare och annat skumt
Trusse: En liten dum fråga kanske men får alla matcher samma frågor i lagligan eller har varje match olika?
Fotboll > Sv: Premier League
Projta: Bredden är väl större i England och också svårare att lyckas där. Även om landslaget inte går särskilt bra så är väl PL bäst.
Se bara på MU: Bäst i England, bäst i Europa och bäst i världen :-)
Se bara på MU: Bäst i England, bäst i Europa och bäst i världen :-)
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Metal Guru: Tack. Än är inget klart men det ser ju bättre ut än ifjol. :-))
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Aliline: Ja, trist för Modig men indianerna blev jätteglada över att ha gjort mål.
Linköpings HC > Sv: Kvällens match
distanserad: "Har aldrig sett någon så hängiven supporter som Hugo"
Och jag som trodde att han var läktarcoach.
Och jag som trodde att han var läktarcoach.
Luleå HF > Sv: Kvällens match
alfnisse: Ja, lite bättre tempo i alla fall efter målet. Nåt mål ska vi kunna få in.
Luleå HF > Sv: Kvällens match
LL: Ja, vi får hoppas att Janne är tillbaka i nästa match. Angående Fröshaug så känns det inte som att han har rätta glöden av vad jag sett hittills.
Matchen känns annars ganska avslagen. 2 lag som är rädda att förlora.
Matchen känns annars ganska avslagen. 2 lag som är rädda att förlora.
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Portello: Det ser klart sämre ut i andra perioden. BIF verkar piggare.
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Portello: Lindgren provar i alla fall i andra.
Helt ok kommentator för att vara PPV.
Helt ok kommentator för att vara PPV.
Luleå HF > Sv: Kvällens match
LL: Hur är det med Chabada? Tycker det är lite tyst om honom. Om det bara är en stukning så borde han vara på gång att börja spela igen.
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Vivix: Ja, några fler PP borde vi haft men det hade nog inte spelat någon roll ikväll. Det lyser ineffektivitet om LHF.
Luleå HF > Sv: Kvällens match
LL: Harju ska inte vara i egen zon. Han fick väl en assist i Rögle-matchen "åt fel håll"
Luleå HF > Sv: Kvällens match
LL: Det gör däremot DIF, sätter dom alltså. Inte rättvist efter hur spelet sett ut.
Luleå HF > Sv: Kvällens match
LL: Ja, än så länge har vi förlorat på att Kuben högt ribban. Bra spel i alla fall men det är målen som räknas.
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Nu är Miettinen klar för comeback. Kul, även om det säkert tar några matcher innan han har matchtempot uppe.
Luleå HF > Sv: Kvällens match
alfnisse: Han hade ju pucken under benskyddet när den Röglespelare som stod vid stolpen sparkade till Modig samtidigt som han själv föll.
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Aliline: Det tyckte nog Rögle också. Dom tog TimeOut nu. Omark var nyss fri, lurade Nilstorp men missade precis buren.
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Lindberg Råkkar: Bartecko ordnade oss en straff. Harju straffskytt men han missade tyvärr.
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Jesper Jonsson: Det brukar inte vara bra när man pratar om serieseger och SM-guld. Nu är det PP i alla fall.
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Aliline: Ja, vi har inte varit in i anfallszon och nu BP. Snart dags för TimeOut
Föregående · 8 · Nästa