Historik
Föregående · 2 · Nästa
Mora IK > Sv: Övrigt
Märkligt resonemang! Man kan väl inte generalisera så väldigt som att bara kicka alla med andra pass.
Man ska väl ha kvar de spelare som har morahjärta oavsett pass.
Sedan tycker jag det är rätt att tex Elemo inte får nytt kontrakt med tanke
på hans insatts.
Det är väl oxå en prisfråga en sk utlänning som inte är dyrare och tillför mycket
ska men väl ha kvar!? (vet inte vad Mann tjänar men han var väldigt bra tycker jag)
Man ska väl ha kvar de spelare som har morahjärta oavsett pass.
Sedan tycker jag det är rätt att tex Elemo inte får nytt kontrakt med tanke
på hans insatts.
Det är väl oxå en prisfråga en sk utlänning som inte är dyrare och tillför mycket
ska men väl ha kvar!? (vet inte vad Mann tjänar men han var väldigt bra tycker jag)
Mora IK > Sv: Övrigt
zeb: Det behövs säkerligen föryngring även i toppen även
om simons har gjort ett väldigt bra jobb för mik genom åren.
Det är dock en svår tid att satsa i dagsläget. Europa står i en lågkonjungtur
som inte skådats sedan 30 talet.
Hockey blir en lyx i sådana tider som inte ligger högst upp på
prioriteringslistan.
om simons har gjort ett väldigt bra jobb för mik genom åren.
Det är dock en svår tid att satsa i dagsläget. Europa står i en lågkonjungtur
som inte skådats sedan 30 talet.
Hockey blir en lyx i sådana tider som inte ligger högst upp på
prioriteringslistan.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Lycka till Modo i afton!
Önskar en dalmas i förskingringen.
Önskar en dalmas i förskingringen.
MoDo Hockey > Sv: Färjestad - MoDo 090221
: Modo går inte till Kvalserien! Det gör rögle. Tror dock inte att ni går till slutspel.
Lycka till önskar ett gammalt mora fan
Lycka till önskar ett gammalt mora fan
Timrå IK > Sv: SSK - Timrå IK 2008-10-09
Skarin: Det var lite förvånande (har visserligen inte sett honom noterad för mål eller pass) Jag trodde han skulle bli en av de bättre backarna i tik i vinter.
Timrå IK > Sv: SSK - Timrå IK 2008-10-09
Lycka till i afton!
Hur går det för våran gode Tomas Skogs hos er?
Hur går det för våran gode Tomas Skogs hos er?
Mora IK > Sv: Toni Dahlman
Hakan Olsen: ja viken knäppis har hittat på detta med straffar.?
Mora gjorde en kanon match i går!!
Vi kunde ha vunnit med fyra mål och det hade inte varit orättvist.
Mora gjorde en kanon match i går!!
Vi kunde ha vunnit med fyra mål och det hade inte varit orättvist.
Mora IK > Toni Dahlman
Tänkte bara höra med er som varit på de senaste matcherna.
Hur har Dahlman sett ut? Jag såg honom mot aik ,då snurrade han runt lite fint men det blev inte så mycket mer.
Hur ser Elemo UT?
Tacksam för några betraktelser!
Hur har Dahlman sett ut? Jag såg honom mot aik ,då snurrade han runt lite fint men det blev inte så mycket mer.
Hur ser Elemo UT?
Tacksam för några betraktelser!
Mora IK > Sv: Almtuna IS - Mora IK
insu:Det är inte realistiskt att förvänta sig att de ska gå upp efter det stora mytteriet i våras .
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Bonäs norra: ps att ni i tik har varit positivt inställda mot mik menade jag ds
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Ambroo: Blev det 5 eller 4 2? Får önska er lycka till i årets elitserie.
Jag uppskattar att många har varit positiva mot oss i Mora de sanaste åren,
tillskillnad mot de som var arga att vi var med, som kom från en så liten ort och hade junbotronen lågt , för få loger och bara en sorts korv.
Jag uppskattar att många har varit positiva mot oss i Mora de sanaste åren,
tillskillnad mot de som var arga att vi var med, som kom från en så liten ort och hade junbotronen lågt , för få loger och bara en sorts korv.
Mora IK > Sv: Silly Season 08/09
Bonäs norra: ursäkta det var fel på min internetuppkoppling som gjorde att bokstäver blev fel. Det var en intressant artikel i alla fall.
Mora IK > Sv: Silly Season 08/09
20 30 år ha ha då vet vi inte ens om jorden består eller om det finns en kotte som är intresserad av hockey.
Jag skulle tippa att svenska es är en b liga om några år
Jag skulle tippa att svenska es är en b liga om några år
Mora IK > Sv: Silly Season 08/09
Vet att man inte ska hoppas för mycket på en sådan match, men likt.. så blir man besviken. Det låter dock bra att du säger att de kan bättre än så här! Utveckla gärna Pappakeno!
Leksands IF > Sv: Silly Season 08/09
Alisandali: Jag är morkar sedan 1600 talet, men detta men houkko gick alldeles för långt man kan förstöra folk på det viset.
Fegt att gå på barnen men det var läl barn som gjorde det antar jag.
Fegt att gå på barnen men det var läl barn som gjorde det antar jag.
Mora IK > Sv: Silly Season 08/09
Jag tycker att det det är för negativa tongångar om mikledningen.
Vad ska de göra? Mora betalade enorma löner till spelare som sket i Mora ik fullständigt. (med några få positiva undantag)
Men sådan är tidsandan det gäller inte bara hockeyn.
Jag tycker de gjorde ett väldigt bra job i att få tillbaka Harald.
Vad ska de göra? Mora betalade enorma löner till spelare som sket i Mora ik fullständigt. (med några få positiva undantag)
Men sådan är tidsandan det gäller inte bara hockeyn.
Jag tycker de gjorde ett väldigt bra job i att få tillbaka Harald.
Mora IK > Sv: Mora Sommarfestival
Dedicated to some of out brave mik soldiers from the battle of the elite league.
Special thanks to
Our glorious Sir Sprucestream and his brother in arms sergeant Forest
Special thanks to
Our glorious Sir Sprucestream and his brother in arms sergeant Forest
Mora IK > Sv: Silly Season 08/09
Slinger: Hade önskat honom lycka till om han gick till någon annan liga.
Glad midsommar1
www.hockeyexpressen.se/Nyheter/1.1204274/tomas-pettersson-rubrikernas-man-lamnar-elitserien
Ha ha rätt åt dessa kaxiga klubbar.
Se länk
Glad midsommar1
www.hockeyexpressen.se/Nyheter/1.1204274/tomas-pettersson-rubrikernas-man-lamnar-elitserien
Ha ha rätt åt dessa kaxiga klubbar.
Se länk
Mora IK > Sv: Silly Season 08/09
insu: piitten var ju nästan dålig under säsongen, året innan var karn grym
Mora IK > Sv: Silly Season 08/09
Bonäs norra: på modos sida verkar de inte vara mer upphättsade av korvonen en att det inte är ens värt att kommentera.
Mora IK > Sv: Silly Season 08/09
horcoff: Någon skrev inne på mik.se¨att vissa av våra spelare som gått till andra klubbar knapt höll es klass och att dessa skulle komma att reas ut i mellandagsrean. Tror det ligger mycket i det
Mora IK > Sv: Ikväll är det kickoff i FMMA.
Db_04: Ganska skönt att hagos lämmnar, jag tycker inte han gjorde mycket i vinter.
Mora IK > Sv: Silly Season 08/09
Bonäs norra: ps jag menade inget dumt med det utan att han då inte känner lika mycket för bygden
Mora IK > Sv: Silly Season 08/09
Bonäs norra: Jag vet inte om jag är ute och Cyklar men Jag har för mig att EGOn granströms föräldrar inte är från dalabygden kanske kan vara en liten förklaring ?!
Mora IK > Sv: Silly Season 08/09
AD: EGOn Garnström vill jag inte se i mik nå mer om vi skulle klättra igen
Föregående · 2 · Nästa
teater som man kan diktera i förväg men vi kan se möjligheterna med mik ändå.
Jag funderar över vad vi kan göra på det ekonomiska planet.
Det ska vara roligt och festligt kring mik och det är det ju bitvis
men det kan bli ännu bättre.
jag har tänkt fyra fem säsonger i rad att nu ska jag sluta att engegera
mig till nästa säsong men det är bara att inse att man är ett obotligt
mora fan.