Historik
Föregående · 3 · Nästa
Mora IK > Sv: Silly Season 08/09
Hahl Bundy: jag hoppas han blir lika bra som simons var under sitt år i timrå
Mora IK > Sv: Silly Season 08/09
Bonäs norra: det är främst skoogs jag syftade på, nilsson och jansson har jag större försåelse för
Mora IK > Sv: Silly Season 08/09
horcoff: Vad jag ser så har han kontrak ett år till (granström), men det går naturligtvis inte att tvinga någon att spela kvar. Nej, detta visar varför det gått så dåligt i år. Om egot hela tiden kommer före laget så fungerar inte på sikt då hockey är ett lagspel.
Varför ska vi hålla på att stötta och våndas över MIK när till och med Moras egna spelare sticker när det börjar blåsa snålt?
Det är ju de som har bidragit till nederlaget med det de har presterat på isen.
Varför ska vi hålla på att stötta och våndas över MIK när till och med Moras egna spelare sticker när det börjar blåsa snålt?
Det är ju de som har bidragit till nederlaget med det de har presterat på isen.
Mora IK > Sv: Silly Season 08/09
Db_04: Surovy missar hela finalspelet
Har svårt att känna medkänsla för karn.
Om ni förstår vad jag menar
Har svårt att känna medkänsla för karn.
Om ni förstår vad jag menar
Leksands IF > Sv: Leksand - Malmö
MrJansson: vill ändock säga tack till lifs lag som gjorde än hedersvärd insatts även om vi inte fick in puckarna i tillräclig mängd,
Mora IK > Sv: MORA - VÄSTERÅS Torsdag 8/4
horcoff: Ja det är sant hjälpen kan komma från det mest oväntade håll.
Gud välsigne mikl!
En skön gammal låt av harrison nedan
Gud välsigne mikl!
En skön gammal låt av harrison nedan
Mora IK > Sv: MORA -MALMÖ 6/4
Tubest: Ni som var på plats, jag såg matchen på tv 300km från smidjegrav.
Såg det inte ut som cedergrens skada kom till på ett medvetet vis?
Karn satte ut benet mitt framför ceders knä. Ni som var där kanske såg bättre . Jag är upprörd att detta resulterade endast i en 2 min.
Såg det inte ut som cedergrens skada kom till på ett medvetet vis?
Karn satte ut benet mitt framför ceders knä. Ni som var där kanske såg bättre . Jag är upprörd att detta resulterade endast i en 2 min.
Mora IK > Sv: BRYNÄS - MORA 4/4
Nalia: Fröken nalia var inte pittkämäki lite i hålig? Jag är oerhört enögd men gick malmö in för att skada våra backar?
Leksands IF > Sv: Mora - Leksand
Portello: JA det skulle var de matcherna . men ssk lhc är ett utomordentligt krystat derby.
Leksands IF > Sv: Mora - Leksand
87bth01: Matcherna visar att det bara finns ett riktigt derby i Svensk hockey.
Allt annat derbysnack är bara konstruktioner e4 derby och västderby osv.
har svårt att se att en tvåfilig väg ska framkalla heta känslor
Allt annat derbysnack är bara konstruktioner e4 derby och västderby osv.
har svårt att se att en tvåfilig väg ska framkalla heta känslor
Leksands IF > Sv: Mora - Leksand
HZSF: pojkar över gärdesgården är det inte dags att kräva 14 lag nu!!
Vi borde enas åtminstone på denna punkt!!
Vi borde enas åtminstone på denna punkt!!
Mora IK > Sv: Mora-Leksand 1/4
Bonäs norra: Jag vill ge beröm till er i drakarna, vilken skillnad det är nu mot första es säsongen får detta fortsätta så tror jag det kommer att utvecklas ännu mera.
Jag sitter tyvärr i stockholm och kan ej närvara i morgon men ni kommer att gör ett bra jobb till en mora seger!!
Jag sitter tyvärr i stockholm och kan ej närvara i morgon men ni kommer att gör ett bra jobb till en mora seger!!
Mora IK > Sv: Mora-Leksand 1/4
Det lät inte som Bastiansen hade givit upp av radiointervjun att döma!
Mora IK > Mora-Leksand 1/4
Jag tror killarna gör en bra match på tisdag!
Den kampf gegen Leksand geht weiter!
Den kampf gegen Leksand geht weiter!
Mora IK > Sv: Leksand - Mora Löjdag 29/3
Tången: Ed kenns aut fe drjögt itta. Eid så waråm så neer mout luleå jemma jen enda puck!!
Ed så ig tyttcher i ållt wiktigest nu ed i att lif int klar si!
Ed så ig tyttcher i ållt wiktigest nu ed i att lif int klar si!
Leksands IF > Sv: Kvalserien
zigge: Ska säga något som kanske inte är komilfå, men är det inte dags att ha 14 lag i es?! Som jag ser det är det bara vik och rögle som i dagsläget inte håller es klass i ks.
Mora IK > Sv: Mission KS/Match I: Mora-Rögle
sold: Det är för tråkigt att vi blev förpassade till denna serie.
Tror det kan ordna sig ändå
Tror det kan ordna sig ändå
Mora IK > Sv: Next Mission: Kvalserien.
sold: Ig wet då jett , ig ska då int fårro dajt!
Ig a fajd naug åw demda förr
Ig a fajd naug åw demda förr
Mora IK > Sv: Lördag 080308 - Judgment Day
Cyklob: vänner i mik, en kännsla av mellankoli sitter i bröstet.
Roligt att ni har tro för ks.
Roligt att ni har tro för ks.
Timrå IK > Sv: Hoppas ni slår lule
Snoop: Vill tacka för att ni gjorde en bra matck trots att mik gjorde allt rätt utom mål.
Vinner ni i morgon oxå tycker jag att ni skulle få en tik staty berevid Wasaloppsmålet.
Vinner ni i morgon oxå tycker jag att ni skulle få en tik staty berevid Wasaloppsmålet.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Red-line: har alltid tyckt bra om timrå ( det är sant) Hoppas att ni går in för matchen1
Mora IK > Sv: Mora IK-Frölunda HC 2008.02.18
Bonäs norra. Nej det var värt alla milen för att få se Mora i kväll på plats..
Mora IK > Sv: Mora IK-Frölunda HC 2008.02.18
Metal Guru: Ja wikegård är bedrölig , det är något mörkt över den karn..
Mora IK > Sv: MIK sparkar Pär Djoos
WEPPA SÅ KLART: Jag tror oxå det är viktigt att satsa på egna spelare och då menar jag spelare som har helst har lite anknytning till bygden och Dalarna.
Samarbetet med Borlänge tror jag kan bli bra.
Hoppas på en fin avslutning för oss, och att vi åter får fira med en kall öl
när det är över .
Gud välsigne Mora!
Samarbetet med Borlänge tror jag kan bli bra.
Hoppas på en fin avslutning för oss, och att vi åter får fira med en kall öl
när det är över .
Gud välsigne Mora!
Mora IK > Sv: MIK sparkar Pär Djoos
Metal Guru: HZSF: Ed sir aut att Djuus werd kuer jen flekk til!
Edda skrewed ig fe jett par tajmer se!
Så simons spjänned aut Djuus!!?
Wen trur id um itta påjker?
Edda skrewed ig fe jett par tajmer se!
Så simons spjänned aut Djuus!!?
Wen trur id um itta påjker?
Mora IK > Sv: Tomas Ros är siljansnäs supporter
Knogen: Ig trur og att dem int så ljöt populåre lainge (lif) Ed wa fell oderwais upp å sjuttitale!
Föregående · 3 · Nästa
Lupaschuk smrek kerman brendl skoogs killarna med morahjärta