Historik
1 · Nästa
Timrå IK > Sv: Tingsryds AIF - Timrå IK 2017-02-13
{297}: Ni har ett väldigt i intressant lag. Får ni behålla stommen är shl ingen omöjlighet.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Sawchuk: precis, shl har gått i stå. Det är något märkligt med produkten när kvalet väcker långt mer intresse än slutspelet.
Jag tror man måste reformera systemet .
Jag tror man måste reformera systemet .
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Leksand, bäst av 7
Monno: Ja , det var en mental kollaps den kvällen. De två sista var dock i tom kasse... men ändå urdåligt av mik.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo - Leksand, bäst av 7
Nucky: Jag satt och höll på er med allt jag hade igår. Förstår att det känns väldigt tungt.
Modo var ju flera klasser bättre. Jag tror dock att Modo kommer tillbaka ganska fort. NI har både talanger och gamla stjärnor med feta plånböcker.
Om ett år kan ni ha fått revansch.
Modo var ju flera klasser bättre. Jag tror dock att Modo kommer tillbaka ganska fort. NI har både talanger och gamla stjärnor med feta plånböcker.
Om ett år kan ni ha fått revansch.
+ 1
Skellefteå AIK > Sv: 12/13
micke63: Grattis från Dalarna!! Det är denna typ av hockey som vi måste spela vidare på i Sverige, om det ska bli några internationella framgångar !!
En seger för den underhållande hockeyn!!
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Greven: Han var lite före min tid, men många håller Lill Strimma som den bäste som har spelat i Mora någonsin.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Greven: jag förstår precis det ni känner idag. Minns 2008 när vi åkte ur på ett par tre måls sämmre målskillnad än Luleå. Första veckan var klinisk depression men det lättar, tro mig. En match i as kan bjuda på precis samma spänning och underhållning. Dessutom är ni en klubb som kan ta er tillbaka inom överskådlig tid! Höll på er så fruktansvärt igår mot lyxfällans if. Skulle inte förvåna mig om tik får skipa rättvisa om 365 dagar på deras hemmaplan.
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Knylan: ja, det är för mig obegripligt att man har olika måttstockar beroende på vilket lag det gäller. De flesta andra lag hade tvångsnedflyttats för länge sedan.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Hur känns det att möta ett skattefinansierat lag i en ev ks?
Mora IK > Sv: En tråd för allt
Stigsson: Ja, vi får se vad de säger på årsmötet. Nu skriver oxå DT om ryssen.
Mora IK > Sv: En tråd för allt
Bra att Mora har hamnat på + igen. Vad tror ni om denna värvning?
Låter väldigt spännande måste jag säga.
Låter väldigt spännande måste jag säga.
Länkar:
Då: Sverigedödare Nu: Klar för Mora | Allsvenskan | Sverige | Hockey | Sportbladet | Aftonbladet
Då: Sverigedödare Nu: Klar för Mora | Allsvenskan | Sverige | Hockey | Sportbladet | Aftonbladet
Mora IK > Sv: Kontraktsläget i MIK
Hakan Olsen: Jag räknar inte med att han blir kvar men håller det heller inte för uteslutet.
Mora IK > Sv: Kontraktsläget i MIK
zeb: ja, det ser mycket bättre ut än jag befarade för några veckor sedan vad det gäller lagbygget. Vad tror ni om det här med Skogs?
Mora IK > Sv: Kontraktsläget i MIK
Hakan Olsen: Ja, jag undrar också det. Vad det gäller kanadensaren så verkar han som ni säger ha en fin säsong bakom sig. Frågan är bara vad norska ligan håller för klass? Ni kanske har bättre koll på den ligan?
MoDo Hockey > Sv: MODO-TV
Martin S: Jag tror att Modo fixar detta vilket jag hoppas ni gör. Ni får tacka oss för den fina målskillnaden.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Inför kvalserien
Lycka till i kvalserien!
Jag vet hur jobbigt det kändes när MIK
åkte ner i KS och AS.
Jag tror dock att ni fixar det då ni är en stor klubb'
med mycket hockey kultur.
Jag vet hur jobbigt det kändes när MIK
åkte ner i KS och AS.
Jag tror dock att ni fixar det då ni är en stor klubb'
med mycket hockey kultur.
Mora IK > Sv: En tråd för allt
Hakan Olsen: Ja, grek-finn-kanadensaren var en fröjd att se i lördags.
Mora IK > Sv: J-20 säsongen 09/10
Stigsson: Ja,det är lite flyt för klubben nu!
Hoppas det håller i sig!
Hoppas det håller i sig!
Leksands IF > Sv: Silly season 2009 / 2010
mattias - 74: Du gratulerade oss till Greger! Jag vill då gratulera
er till Strömberg. Han verkar vara en bra tränare.
er till Strömberg. Han verkar vara en bra tränare.
Mora IK > Sv: Silly Season inför säsongen 2009/10
Bonäs norra: Ig åld å sir issn finaln millå hv å fbk
ed kennes aut wäl ouintressant
ed kennes aut wäl ouintressant
Mora IK > Sv: Silly Season inför säsongen 2009/10
Stigsson: Roligt med lasse. Jag hade hört att han trots allt helst ville
vara kvar i mik.
En läktar ramsa som borde pensioneras är:- Andra sidan är ni klara
svar ja ja mensan fattas.....
vara kvar i mik.
En läktar ramsa som borde pensioneras är:- Andra sidan är ni klara
svar ja ja mensan fattas.....
Leksands IF > Sv: 2009-03-22 14:00 Leksands IF - Brage
Alisandali: Efter att ha sett den första perioden mellam lif och assyriska (ssk)
så trodde jag att lif skulle gå upp i år.
Efter att ha sett ett par prioder till var jag inte lika säker.
Jag tror dock att ni slår växjö ganska lätt i dag.
Det skulle inte förvåna mig om ni gör en bra avslutning nu när
favoritskapet är bort. ( kan till och med sluta 4 alisandali)
så trodde jag att lif skulle gå upp i år.
Efter att ha sett ett par prioder till var jag inte lika säker.
Jag tror dock att ni slår växjö ganska lätt i dag.
Det skulle inte förvåna mig om ni gör en bra avslutning nu när
favoritskapet är bort. ( kan till och med sluta 4 alisandali)
Leksands IF > Sv: Rögle Leksand
Metal Guru: Man kan hålla på att kasta paj hit och dit, men
när sådant inträffar är det hur det går för killen det enda som
räknas.
när sådant inträffar är det hur det går för killen det enda som
räknas.
Mora IK > Sv: Mora satsar rätt
Barbapappa: A ha ! Vet ni om mik försökte att få honom kvar?
Tack för svar
Tack för svar
Mora IK > Sv: Mora satsar rätt
Barbapappa: Är det någon som vet varför det står att genoway
hade kontrakt till 2009 2010 ?
Bröts kontraktet i förtid eller står det fel på hemsidan?
hade kontrakt till 2009 2010 ?
Bröts kontraktet i förtid eller står det fel på hemsidan?
Mora IK > Sv: Mario Kempe
grizzlyrussia: Ja kempe har rätta virket för det nya mora.
Dett snackas om gregers vara eller icke vara. Jag tror att det är väldigt viktigt att han blir kvar.
Det har startats en namninsamling för att han ska vara kvar.
Här är länken till den, skriv på ni som inte har gjort det ännu!!
Dett snackas om gregers vara eller icke vara. Jag tror att det är väldigt viktigt att han blir kvar.
Det har startats en namninsamling för att han ska vara kvar.
Här är länken till den, skriv på ni som inte har gjort det ännu!!
1 · Nästa