Historik
Föregående · 7 · Nästa
Mora IK > Sv: Säsongen 07/08
Anders i Budum: Då fåm wid tåkkå anders i kansbol!
Ig tyttcher att itta kennes aut ljöt bra!!
Ig tyttcher att itta kennes aut ljöt bra!!
Mora IK > Sv: Säsongen 07/08
Dino: Det står just nu att Hagos nobbade djurgården!!
Det är nog derbysyndromet som gjorde att han inte kunnde tänka sig dif!!
Hoppas hoppas!!
Det är nog derbysyndromet som gjorde att han inte kunnde tänka sig dif!!
Hoppas hoppas!!
Mora IK > Sv: Säsongen 07/08
Mike Skinner: Ja wid fåm uppos att anders i budum a fajd riktigå besjed.
Inte ingan så dalsker jen nu fe tide?
Inte ingan så dalsker jen nu fe tide?
Mora IK > Sv: Mora IK - AIK
Barbapappa: DEt var en rolig match ! Mora blev bättre och bätttre ju längre matchen spelades. Klart godkännt! Förssäsongsmatcherna får inte gå för bra, och den här såg det tråkiga ordet lagom bra ut
Mora IK > Sv: Mora IK - AIK
Barbapappa: vilka fler är skadade? Tar en sådan skada lång tid att läka?
Mora IK > Sv: Mora IK - AIK
wille: Det blir seger men inte med stora siffror, försäsongsmatcherna skall gå så där halvbra för att det skall vara bra.
Mora IK > Sv: Säsongen 07/08
Barbapappa: Det låter bra! Jag kanske är lite småblind men jag kan inte hitta Harant i spelarpresentationen på miks hemsida!? Men det är väl bara en miss antar jag i sådana fall.
Linköpings HC > Sv: JL får Kicken
distanserad: Hur är lindström? Ni som har sett honom i cloetta?
Jag kan tänka mig att ni når ändä fram 07 08 nu när ni har fått finalrutin och vi kanske kan passera kvarten
Jag kan tänka mig att ni når ändä fram 07 08 nu när ni har fått finalrutin och vi kanske kan passera kvarten
Mora IK > Sv: Säsongen 07/08
Db_04: Det var lite småtrevligt att vara där, det var bra att humel fick en kompis som han kan tala sitt modersmål med så att han tirivs och gör mål, han och harant verkade ha blivit polare.
Mora IK > Sv: Säsongen 07/08
Barbapappa: jag hoppas på en spelare med bra teknik, karaktär och hjärta.
Får komma var ifrån som helst, men laget får inte hamna i den stämmning som rådde när Marian Hossa var här då det fanns enormt med talang men där fetsande och Promiskuöst leverne blev viktigare en hur det gick för laget. ( gällde inte alls alla i laget, vissa slet enormt )
Får komma var ifrån som helst, men laget får inte hamna i den stämmning som rådde när Marian Hossa var här då det fanns enormt med talang men där fetsande och Promiskuöst leverne blev viktigare en hur det gick för laget. ( gällde inte alls alla i laget, vissa slet enormt )
Mora IK > Sv: Slovakiske landslagsbacken Tomas Harant klar!
Barbapappa: Ja jag både tror och hoppas att du har rätt. Höll på att flyttpacka och hittade två matcher på dvd från säsongen som gick.
Brendl var inte bra i defensiven (som vi har konstaterat förr) men det var oerhört tydligt nu när man kunde se matchen utan att sitta på nålar, att berndl inte ansträngde sig ett dug hemmåt.
En spelare som jag inte observerade så mycket under säsongen var Kurvinen, han gjorde ett super jobb i att döda utvisningar.
(matchen var tik-mik före jul, mora vann med 3-1)
Ps Virus lindberg verkar vara positiv inställd till mora tillskillnad mot många andra sk experter
Brendl var inte bra i defensiven (som vi har konstaterat förr) men det var oerhört tydligt nu när man kunde se matchen utan att sitta på nålar, att berndl inte ansträngde sig ett dug hemmåt.
En spelare som jag inte observerade så mycket under säsongen var Kurvinen, han gjorde ett super jobb i att döda utvisningar.
(matchen var tik-mik före jul, mora vann med 3-1)
Ps Virus lindberg verkar vara positiv inställd till mora tillskillnad mot många andra sk experter
Mora IK > Sv: Slovakiske landslagsbacken Tomas Harant klar!
Db_04: Jag har ett lite orealistisk forward förslag Marcel Hossa, men vore onekligen bra om.
Mora IK > Sv: Slovakiske landslagsbacken Tomas Harant klar!
Stigsson: Vad tror ni om detta låter väldigt bra tycker jag.
JAg tror jag kan gratullera min mik bröder till en bra värvning!
JAg tror jag kan gratullera min mik bröder till en bra värvning!
Mora IK > Sv: Truppen 07/08
Seabiscuit: Mora
Semester: 14 juni–16 juli.
Går på is: 30 juli.
Första träningsmatchen: CSKA Moskva, 10 augusti (i Hedemora).
Ledorden är snabbhet och spänst. Hela laget behöver bli mer rappt och jag vill få fram det mer än att bygga muskler. Hockeyn
i dag handlar mer om kvicka fötter och skridskoåkning än fasthållningar och hakningar. (Magnus Arvedson, tränare)
Jag tror Arwed har rätt träningfilosofi , det gäller att vara kvick i dagen hockey.
Semester: 14 juni–16 juli.
Går på is: 30 juli.
Första träningsmatchen: CSKA Moskva, 10 augusti (i Hedemora).
Ledorden är snabbhet och spänst. Hela laget behöver bli mer rappt och jag vill få fram det mer än att bygga muskler. Hockeyn
i dag handlar mer om kvicka fötter och skridskoåkning än fasthållningar och hakningar. (Magnus Arvedson, tränare)
Jag tror Arwed har rätt träningfilosofi , det gäller att vara kvick i dagen hockey.
Mora IK > Sv: Truppen 07/08
Anders i Budum: Tack för svar bud-anders och Seabiscuit .
Det var nog så att Kultanens aktier inte var så starka vif förhandlingen.
Låt oss hoppas på något mer kittlande nu i veckan!!
Det var nog så att Kultanens aktier inte var så starka vif förhandlingen.
Låt oss hoppas på något mer kittlande nu i veckan!!
Mora IK > Sv: Truppen 07/08
natta: Vad tror ni om kultanen ville mik ha kvar honom eller inte?
För man skriver på flera ställen att det var en tung förlust (inte mik själva)men..
År det någon som vet något om det spörsmålet?
För man skriver på flera ställen att det var en tung förlust (inte mik själva)men..
År det någon som vet något om det spörsmålet?
Mora IK > Sv: Truppen 07/08
sold: Jag sitter här och kollar på de andra lagenas uppställningar,
Luleå borde bli svagare med renberg och sorovy borta, södertälje är ett ? kan bli lite bättre en befarat, skellefteå kanske blir +- 0 wernblom ut renberg in, Djurgården är otroligt beroende av att herr Bremberg går bra verkar inte heller ha någon toppmålvakt , frölunda kommer dock som jag ser det va tillbaks i toppen.
Jag tror att vi har ett bättre utgångsläge en förra året med stabil målvakt och bra stomme, hoppas målproduktionen nu bakas ut på flera efter herr b försvann ,Tror ni Arvedsson klarar trycket? Jag tror det.
Vad tror sådana hockeykunniga herrar som ni om våra chanser?
Luleå borde bli svagare med renberg och sorovy borta, södertälje är ett ? kan bli lite bättre en befarat, skellefteå kanske blir +- 0 wernblom ut renberg in, Djurgården är otroligt beroende av att herr Bremberg går bra verkar inte heller ha någon toppmålvakt , frölunda kommer dock som jag ser det va tillbaks i toppen.
Jag tror att vi har ett bättre utgångsläge en förra året med stabil målvakt och bra stomme, hoppas målproduktionen nu bakas ut på flera efter herr b försvann ,Tror ni Arvedsson klarar trycket? Jag tror det.
Vad tror sådana hockeykunniga herrar som ni om våra chanser?
Mora IK > Sv: Truppen 07/08
Mora71: Det är dött på Mik fronten, man skulle kunna tro att de släppt en neutronbomb uti smidjegrav
Mora IK > Sv: Truppen 07/08
PappaKeno: Jag oxå han har rätt virke skulle passa in i mora andan.
Har det varit fel på hemsidan?
Har det varit fel på hemsidan?
Mora IK > Sv: Truppen 07/08
Slinger: ja antingen vet de vad de gör eller så håller de på att göra en allsvensk sattsning i all tyshet
Föregående · 7 · Nästa
Jag har tänkt på en sak förut nämligen att det är roligt att många av er västerdalingar håller på MOra.