Historik
Föregående · 10 · Nästa
Färjestads BK > Sv: Sista chansen?
Sibbe: All heder åt FBK:s rena spel i senaste matchen, men nu är ni nog nere för räkning. Tycker inte det är någon skam att förlora mot VF denna säsongen då de har vart i en klass för sig. Hoppas på bra spel från båda lagen idag.
Färjestads BK > Sv: Indianslakt i varglyan
Modosskånefan: Har du druckit dålig sprit eller? Modo förlorar mot alla lag och FBK har inte en chans!!
Färjestads BK > Sv: Finalmatch 3
Emma no15: Straff? Glöm klubban och allt annat, var han fri med målvakten ock kunde avgöra????? Tror inte det, men det är inte dåligt att få in två felbedömningar i ett domslut!!!
Frölunda HC > Sv: The Big Red Machine is back ?
heffe: Hadde nog blivit roligare med ett HOCKEYLAG i finalen, typ Timrå!!
Nu är det 6 raka perioder utan mål (förutom straffen som var riktigt snygg, synd bara att den var feldömd) näe FBK ska ni vara nr 2 så visa det!!
Nu är det 6 raka perioder utan mål (förutom straffen som var riktigt snygg, synd bara att den var feldömd) näe FBK ska ni vara nr 2 så visa det!!
Frölunda HC > Sv: Snälla Frölunda vinn!!!
Ett mål på 6 perioder och det var på en feldömd straff!! Finns det inget lag som kan stå upp i en final mot VÄRLDENS BÄSTA LAG???
Frölunda HC > Sv: The Big Red Machine is back ?
Nu är det 3 raka mot Le Mat!! Ok, vi förlorade första men chanserna fanns ju där till skilnad mot FBK senast som var totalt bortspelade. Busarna i FBK kommer att ha fullt upp att jaga Affe ikväll och detta kommer att skapa utrymme för resten av laget att testa elitseriens näst bäste målvakt.
Det blir nog ganska tyst på läktaren i kvarnen i kväll när fansen förstår det som t o m spelarna i FBK vet: FRÖLUNDA INDIANS är VÄRLDENS bästa lag!!!!
Det blir nog ganska tyst på läktaren i kvarnen i kväll när fansen förstår det som t o m spelarna i FBK vet: FRÖLUNDA INDIANS är VÄRLDENS bästa lag!!!!
Frölunda HC > Sv: The Big Red Machine is back ?
Db_04: Bra, fram för mer rent spel!! Importera bråkstakar kan väl alla, men producera hockeyspelare är svårare!!! Nu spelar vi ut köpelaget!!!
Färjestads BK > Sv: Lycka till
Idag ryker skalpen! Ett gäng Indianer är på GULDJAKT i Karlstad och inget kan stoppa dem, GULDET SKA HEM!!!
Frölunda HC > Guld Conny Tror på VF
Såg ni sporten?? Conny vet vad han pratar om, Gerber ska ha en mycket bra dag för att matcha Henke!! Han rankar alla lagdelar överlag till fördel FRÖLUNDA!! NU SKA GULDET HEM!!!!
Frölunda HC > Sv: Värvning
Stigrune: Gerber ska stå och försöker fånga alla puckar Affe, Nicklas och dom andra Indianerna öser in i FBK:s mål, därför tjatar vi om honom. Men du har rätt, han är ju inget hinder att snacka om!
Frölunda HC > Sv: Värvning
Dream Team: Ja nu är det ju så att säsongen i NHL är inställd, med andra ord Gerber är bäst när alla andra har åkt hem!!
Frölunda HC > Sv: Värvning
Dream Team: Just det Gerber är bäst i NHL denna säsongen, men Henke är bäst i elitserien som för tillfället är världens bästa liga, med andra ord Henke med VF är VÄRLDENS BÄSTA LAG. Det blir rå pisk för FBK!!! Nifår klippa ut Gerber med sax från maskorna efter macherna.
Frölunda HC > Sv: Värvning
Gerber_leker: Loob kungen över köpelaget!! Blir ju silver i år allafall. Allt som glimmar är inte guld, men VF är det!!
Guldet ska hem!!
Guldet ska hem!!
Frölunda HC > Sv: Psykkriget inför finalen har börjat!!
mangan: SAMPAN!!! han är ju van att vara 2:a efter Henke! ;-)
Frölunda HC > Sv: Nedförsbacke mot GULDET
Har ni hört på Leif Strömberg?
Färjestads tränare är inte imponerad av Frölunda.
Han vet varför guldet hamnar i Karlstad.
- Vi har en mycket bättre målvakt, säger Leif Strömberg.
Färjestads tränare är inte imponerad av Frölunda.
Han vet varför guldet hamnar i Karlstad.
- Vi har en mycket bättre målvakt, säger Leif Strömberg.
Färjestads BK > En kul typ han Leif Strömberg!!
Färjestads tränare är inte imponerad av Frölunda.
Han vet varför guldet hamnar i Karlstad.
- Vi har en mycket bättre målvakt, säger Leif Strömberg.
www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,623427,00.html
Han vet varför guldet hamnar i Karlstad.
- Vi har en mycket bättre målvakt, säger Leif Strömberg.
www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,623427,00.html
Frölunda HC > Sv: Nedförsbacke mot GULDET
mok: VF kan spela sin hockey mot FBK, det funkade aldrig mot DIF. Vinner dom första är det raka spåret efter den. GULDET SKA HEM.
Frölunda HC > Nedförsbacke mot GULDET
Nu är det bara en nedförsbacke mot GULDET kvar, 4:a raka och sedan fest!!!
Frölunda HC > Sv: Semifinal 4:7
VF förlora mot ett hockey bockey lag, hockey bockey lag, hockey bockey lag. VF förlora mot ett hockey bockey lag, hockey bockey lag, hockey bockey lag.
Kanske är bra att hålla matchtempot uppe till finalen i alla fall?
GULDET SKA HEM, GO VF GO!!!!
Kanske är bra att hålla matchtempot uppe till finalen i alla fall?
GULDET SKA HEM, GO VF GO!!!!
Frölunda HC > Sv: Semifinal 4:7
danoj: Han kanske limmar sig själv i plexit, norrmän har ju en förmåga att göra det!
Djurgården Hockey > Sv: Finns det något som talar för Djurgår´n??
Frasse: Oj, dom har lovat fint väder imorgon!!!
Djurgården Hockey > Sv: Finns det något som talar för Djurgår´n??
Frasse: "En eloge till Patrik Thorsen som bara blir bättre och bättre ju längre den här säsongen leder." Då lär han vara på topp på fredag då, för det blir ju sistta matchen för DIF. :-)
Frölunda HC > Sv: Thoresen
Frasse: Kan inte Ekman köra in i sargen också, så kan ni ju "hämnas" på någon annan Indian?
Färjestads BK > Sv: SSK-FBK, del 3, SSKs sista chans! (Matchtråd)
Kunde DIF vända mot TIK kan SSK det mot FBK. Men det spelar ju ingen roll då guldet ska hem till Götet!!!
Frölunda HC > Sv: Djurgården - Frölunda; Semifinal 1:7
Indianerna får siffrorna rätt denna gången och Henke spikar igen 0 - 8.
Timrå IK > Sv: Då var det roliga över
gugge: Kan dom behöva! 4 raka till framsidan!!! Guldet ska hem, go VF go!
Frölunda HC > Sv: Semi final motstånd?
65selander: Såg väl mest ut som vanlig DIF-hockeybockey, köra på målvakten och sånt.
Timrå IK > Sv: Fiaskotråden
SORG, men ni kunde ju bytt målvakt, han var ju inte i form precis. Nu får DIF återigen förnedras av GÖTEBORGS stålthet. Komíhåg TIK:are är ALLTID välkomna till Scandinavium!!
Djurgården Hockey > Sv: Finns det något som talar för Djurgår´n??
OTROLIGT!! Men grattis, försök att spela hockey när ni möter VF.
Timrå IK > Sv: Hedström - vilken krigare!
General_Moisio: Lycka till och välkomna till Scandinavium!!!
Djurgården Hockey > Sv: Finns det något som talar för Djurgår´n??
DIF_Hampe: Noll chans, 8 - 1 känns resultatet igen?
Timrå IK > Sv: Hedström - vilken krigare!
General_Moisio: Dom kommer att spela över gränsen och få måååånga utvisningar, vakta er målis och producera i powerplay!!
Frölunda HC > Sv: Semi final motstånd?
Vore väl bra att låta TIK och FBK trötta ut varandra i en lååååång semi så dom får boxa av sig till finalen, medan INDIANERNA tar 4 raka mot Södertälje.
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Djurgården 2005-03-10
RocknRolf2: Nepp, isf lämna Ekman åt Henke så han kan plocka hönnsets fjädrar.
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Djurgården 2005-03-10
heart: Dom vinner, DIF vågar inte möta VF i ett slutspel igen.
Föregående · 10 · Nästa