Historik
Föregående · 11 · Nästa
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Djurgården 2005-03-10
El Maco: Jasså, det är tid kvar på klockan och Henke kanske behöver gå och kissa eller nått?
Färjestads BK > Sv: Färjestad-MoDo
Svanru: Låt dom hållas, men det vore roligt med några bra spelare till semin.
Färjestads BK > Sv: Färjestad-MoDo
Blir att stå i skamvrån för FBK i pressen imorgon, skada en national ikon, ajabaja!
Luleå HF > Sv: Luleå får det svårt nu
Lövva: Vad du gnäller och värre blir det väl i kväll när Indianerna vinner sin 3:e!!!
Luleå HF > Sv: Luleå får det svårt nu
kalle_75: Tror du det verkligen? Bättre då att försöka spela hockey!!
Go Indians flå björnen, Guldet ska hem!!!
Go Indians flå björnen, Guldet ska hem!!!
Luleå HF > Sv: "Vi som var i Göteborg åker aldrig hem me sorg...
ståpäls: Kärt barn har många namn.
MoDo Hockey > Sv: MODO vs FBK del 1 av 7
Slå inte sönder varandra, tänk på att ni kanske får möta världens bästa lag senare.
GO VF GO, GULDET SKA HEM!!!!!!!!!!!!!
GO VF GO, GULDET SKA HEM!!!!!!!!!!!!!
Luleå HF > Sv: "Vi som var i Göteborg åker aldrig hem me sorg...
Elitseriens snabbaste kvart 4 - 0 till VF, synd att det blir så få matcher när gubbarna är på topp. Kul att ni klarade er från kvalserien norrlandsgubbar!
MoDo Hockey > Sv: Cloetta Sexchoklad vs. MODO 050224
Salle: Du, HV kommer oxå att vara revanschlystna. Dom möter ju VF. HV vinner mot MOODO
MoDo Hockey > Sv: Cloetta Sexchoklad vs. MODO 050224
Salle: Du, HV kommer oxå att vara revanschlystna. Dom möter ju VF. HV vinner mot MOODO
Frölunda HC > Sv: Bortamatch mot ett taggat Luleå
Heda: Otroligt!!! du har helt rätt, jag får tippa någon annan gång.
Färjestads BK > Sv: Pinsamma winnerborg
Dawidovski: Men oj då, hittade ett färskt citat från en annnan motståndare: "FBK spelar gnäller värre än käringar som spelar bridge!"
Färjestads BK > Sv: Pinsamma winnerborg
Dawidovski: Ja var kan jag fått det ifrån, kan väl alldrig komma från FBK?
MoDo Hockey > Sv: Är Foppa Överskattad?
Salle: Har hört att han ska börja i DIF, där kan ingen konkurera med honom!
Färjestads BK > Sv: Pinsamma winnerborg
Gnälla på dommaren är så lågt, skylla på att indianerna filmar är ännu lägre. VF ligger i topp i fairplayligan till skillnad mot FBK som ligger sist. Nä Spela Hockey och sluta gnäll!!!!
Timrå IK > Sv: Bravo Thornberg
Herminator: Ska bli kul att se. Trevligt att möta er i finalen, ni är ju seriens näst bästa lag!
Timrå IK > Sv: Bravo Thornberg
Herminator: Precis, som den gamla slutspelsräv han ändå är. Först ska vi bara åt andraplatsen och sedan....är det stopp för där står Henke! ;-)
Tre Kronor > Sv: Sverige - Tjeckien!!!
pettsson: Nu tackar vi HENKE för segern och ser fram mot Lördag.
Frölunda HC > Sv: Frölunda - Brynäs
Ahlbom: Se det possitiva i det hela, gratis målvaktsträning inför kvalet!
Frölunda HC > Sv: Mora - Frölunda
Kenny: > Du har så rätt! Ingen vidare domare, gav er 1-0 trotts puck i målvaktsmasken.
Mora IK > Sv: Mora IK- Frölunda
Metal Guru: Jag tycker bara att man ska stödja sitt lag och inte bua på motståndarna. ALDRIG HATA BARA ÄLSKA!
Mora IK > Sv: Mora IK- Frölunda
Kenny: Det var inte bara dommaren, Indianerna kunde ju inte röra pucken innan pupliken buade. Bad taste!
Mora IK > Sv: Mora IK- Frölunda
wille: Vilken omogen publik i Mora, bua åt världens bästa hockeylag. Så gör man inte, försök att hejja fram era egna gubbar istället.
Timrå IK > Sv: Ekman avstängd?
Maggan: Det var kamp, Ekman lärde sig nog en läxa när han körde på Henke och aktar sig nog för att göra om det.
Djurgården Hockey > Sv: yay
Det var kamp, Ekman lärde sig nog en läxa när han körde på Henke och aktar sig nog för att göra om det.
Övrig hockey > Sv: Vilket lag kommer lyckas efter uppbehållet ?
Patrik321: Håller med, DIF kan ge Frölunda lite motstånd om dom får sina NHL spelare. Tror även att TIK kommer ut laddade.
Föregående · 11 · Nästa