Historik
Föregående · 4 · Nästa
Frölunda HC > Sv: Indianer i OS Finalen
Sami Salo
Antti Jussi Niemi
Ville Peltonen
Fredrik Norrena
Petteri Nummelin
Daniel Alfredsson
Henrik Lundqvist
Christian Bäckman
Ronnie Sundin
Per-Johan Axelsson
Samuel Påhlsson
Missat någon?
Antti Jussi Niemi
Ville Peltonen
Fredrik Norrena
Petteri Nummelin
Daniel Alfredsson
Henrik Lundqvist
Christian Bäckman
Ronnie Sundin
Per-Johan Axelsson
Samuel Påhlsson
Missat någon?
Frölunda HC > Indianer i OS Finalen
Är det någon som har räknat på hur många Frölundagubbar (ikl sådana som har spelat i klubben) som är med i OS finalen? Det måste bli en del eller?
Tre Kronor > Sverige - Finland
Är detta en rysare eller? Allt kan hända mellan dessa hungriga lag, men jag tror Trekronor vinner på rutin.
Tre Kronor > Sv: Ryssland Finland
Bissett19: Det såg man ju med en gång, nu ska finnarna få så mö spö i finalen!!
Tre Kronor > Sv: Tjeckien-Sverige
piff: Tycker det blir bra, Henke känner till de flesta grabbarna och deras målis är väl inte hundra. Största problemet är väl våra backar. Blir nog en teknisk match mer än fysisk vilket borde passa oss bättre. Sedaqn blir det FINAL mot Ryssarna, det blir nog värre!
Olympiska spelen > Sv: hockey
Ha ha haa, jag som hoppades på Finnarna i finalen! Nu blir det Ryssar!
Tre Kronor > Sv: Slovakien-Sverige
Deas: Tre kronor är i Turin för att spela hockey, det blir ingen läggmatch! Att vila Henke är nog en bra idé då matcherna är täta men annars så är det fullt ös som gäller. Nyllet var mitt val tidigare men som det ser ut nu så är det lite väl mycket "lirare" i laget, vi behöver lite jävlar anama också, därför är Hedström välkommen att ta t ex Mikas plats. Snälla ni förknippa inte våra kronor med begrepp som läggmatch, det är såååå osportsligt!!
Olympiska spelen > Sv: hockey
Finnarna har spelat riktigt bra tycker jag, vem vet det kanske blir dom vi får i finalen. Det skulle Henke gilla, spika igen mot Finland!! Ha ha ha!
Tre Kronor > Sv: Foppa Skadad IGEN!!!
Huge: Stjärnsmäll? Du är kul du, finns väl inga stjärnor i BIF!
Tre Kronor > Sv: Foppa Skadad IGEN!!!
Huge: Lägg ner nu, tror inte ens en frisk Foppa skulle göra så mycket nytta, han blir ju bara överkörd. Nej ta in nyllet eller någon annan istället för en före detting som Foppa!
Övrig hockey > Sv: Peter Forsberg
mok: Håller med, han har gjort sitt. Men det underliga är att han alltid får 2 gubbar på sig så kedjekamraterna får större spelrum.
Brynäs IF > Sv: HV eller VF
Indianerna skulle buga och bocka för BIF i kvarten. Dom vinner ju 19 av 20 matcher!! :-)
Brynäs IF > Sv: Indianerna - Tigrarna 6/2...
GävleLasse: Nu bötjar vi om på en ny svit! ;-) Grattis till en väl genomförd match, hunger slår klass!
Färjestads BK > Sv: Tselios värvades efter deadline.....
Att det alltid ska fjäskas för kaffebönorna, inget U20, sena värvningar värvning från övriga serielag under säsong och gnäll på dommare mm!
Tre Kronor > OS DREAMTEAM
Någon som har lust att starta en Dreamteamliga för Hockeysackare på Aftonbladets sida?
Frölunda HC > Sv: HV 71 - Frölunda
Känner på mej att vi krossar de blå korna i kväll!!!!!!!!!!!!!!!!
Frölunda HC > Sv: HV 71 - Frölunda
mok: Vi håller väl ett öga på honom så får vi se, hoppas bara dommaren gör det oxå!
Frölunda HC > Sv: HV 71 - Frölunda
mok: Han startade bråket med sitt hugg på Nicklas sist ju och matchen efter det drog han igång ett till.
Timrå IK > Sv: Warg blir landslagsman
Någon här inne gnällde och tyckte inte han var en dålig värvning i höstas, har denne någon ändrat sig?
Frölunda HC > Sv: HV 71 - Frölunda
David Petrasek är tebax igen undra hur lång tid det tar innan han ställer till något denna gången?
Tre Kronor > Sv: Foppa Skadad IGEN!!!
Pensionera både Foppa och Sudden, dom är slut. Sätt dom på varsin krog på stureplan som expertkomentatorer under OS så gör dom någon nytta.
En hungrig spelare är bättre än en mätt!!!!
En hungrig spelare är bättre än en mätt!!!!
Färjestads BK > Sv: Tjecker till FBK?
eltifoso: Med en J20:e satsning känner de etablerade spelarna en flåsning i nacken, samt att juniorerna märker att de kan få spela i Elitserien om de lägger ner energi i sin träning och sitt spel. Det är ju inte heller någon nackdel med en backup vid större skadeproblem. Men först och främst, sätter man det sportsliga först i en förening, så ska man ge de unga möjligheten att gå hela vägen. Även om det kostar en slant.
Färjestads BK > Sv: Tjecker till FBK?
Enligt klacken är det ju hjärta och vilja som saknas, kan man köpa det i tjeckien?
Luleå HF > Sv: Linköping - Luleå
Albert Hall: När ni väl vrider på kranen kommer det nog tillräckligt.
Frölunda HC > Sv: Was ist los?
Denna kanske piggar upp? (Liiiite från ämnet)
a.oneofthelads.com/carwash.php
a.oneofthelads.com/carwash.php
Luleå HF > Sv: Luleå-Frölunda
piff: 1:an kom 2:an kom 3:an kommer så småningom! Hoppet är det sissta som lämnar!
Föregående · 4 · Nästa