Historik
1 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Vikingmodo : håller med 100% först sa hinken: om 3veckor är laget nästan satt/ APRIL . Till midsommar ska hela laget va klart/henrik gradin.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Trilske: men du har ju alltid varit pre karlin, tom när det framkom att mk icke ens orkade leda träningarna / host host / sundell seriöst när Modo åkte ur då tappa vi en tränare.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly: hoppas du locka på Brasilien matchen å sen sänder en önskan till el hinko/ någon om gudasända drömvärvningar! Seriöst man måste få hoppas!
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Trilske: du som är allsmäktig å vet allt, när kommer din älskade karlin tillbaka?
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly: tullat på midsommarspriten? Annars, kämpa på skrivtygligheten!
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
NuMo: hört att hv71 lockar på yoon ? Du som kan allt; kan dom nypa han?
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
modomille: milan är 17 år, alla tydligen kräver att han ska gå in och tokdominera i senior verksamhet! Asså chilla; lillsusse måste få utvecklas i sin takt, seriöst.
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Bad_Brett: när tiom bad brett bjuder antagonisten jfk på bira då vet man att modo hjärtat brann ut ifjol typ......
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Bad_Brett: när tiom bad brett bjuder antagonisten jfk på bara då vet man att modo hjärtat brann ut ifjol typ......
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Bad_Brett: va fan händer hinken. 14/ 4 sa du att laget ska i princip vara satt om 3 veckor... snart 5 veckor nu å vi saknar: 1 första kedja
1 center till 2:a kedjan
1 första back
1 3/4 back
Wtf hinken skaru snälla göra ditt jävla jobb nångång! Mvh/ medlem i MoDo
1 center till 2:a kedjan
1 första back
1 3/4 back
Wtf hinken skaru snälla göra ditt jävla jobb nångång! Mvh/ medlem i MoDo
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Gavelo: men nu får du faktiskt ge dig! Du skrev att dom ar givna om vi går upp/ när vi går upp .
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Gavelo: nu får du ge dig! Min chef sponsrar modo och allt snack nu enl. honom är långsiktighet . Citat" kommer att ta tid"
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Gavelo: men skärp dig för fan! Du jobbar med en kille .. som sa..fack...
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Bössa 68: om vi ska vara lite seriösa om träning i laget modo så är vi grymt bra första perren. andra viker vi ner oss totalt( långt till båset bla) 3e då spelar vi i panik på ev ledning/ jagar håglöst . Äre det laget vi vill vara?
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Gavelo: ha ha ha du tror på riktigt att aagard med flera ska komma till modo om OM vi går upp? Fan ditt knark är starkt verkligen.....
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Gavelo: samma som jag har sagt länge, modo har haft dålig ork/ träning i flertalet år nu. Ta in snygg Hasse i träningen så kanske vi kan vinna en 3e perre ngn gång
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Willow: jo peter forsberg tänkte nog som du när Finland ledde med 5-1 att nu får jag ett psykotiskt bryt av alla krav. Men icke han knöt näven och hör å häpna, presterade! Det handlar om personers egna krav på sig själv att prestera när du är tävlingsmänniska, allt utifrån är blaha, blaha.
+ 6
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Willow: vad betyder en exakt mätningspunkt inon psykiatrin? Hittar du på ngt?
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Bad_Brett: men herregud, vi vill alltså inte gå upp iår med Freddie noll koll som backansvarig. Häng mej å MoDo likaså...
+ 3
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Bad_Brett: Hinken har faktiskt uppgraderat sig till topnoch beräkningsmodell!
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Bad_Brett: är du sann? Victor olofsson ska ge upp 7-8 mille å bara åka hem? Du har tydligen stark ganja min vän..!
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
grimiss: exakt, 4 stabila backar pronto vore hinkens prio 1, sen kan han fokusera på forwards👍
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Monno: tkr du har helt rätt, Werner å hellsten är jävligt bra målisar med försvarande backar!.Bra jobbat hinken!
+ 3
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Bad_Brett: fö. Verkar det riktigt sjukt att vi som bor i bjästa på airbnb plötsligt träffar berglunds pappa som granne! Vad ska man säga typ....
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Röda dagar : jo jag vet allt du skriver, men jag hade typ en önskan som var orealistiskt.👍
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Costanza: 1. Kulare liga. Sorry jfk/ willov.
2. Behålla våra duktiga talanger i klubben.
3. Ha hoppet uppe att vi någonsin ska vinna ngt igen...
2. Behålla våra duktiga talanger i klubben.
3. Ha hoppet uppe att vi någonsin ska vinna ngt igen...
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Rastori: skulle gärna behållt rohdin , matt anders å topping. Theo jonnson även. Men vafan nu ska vi harva färdigt i ha först, tippar på 11 ljuvliga ha år så sug i er vi medlemmar!
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe4: okej, hoppas vi lyckas kämpa till oss en sjätte👍
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bössa 68: kommer du på Hägglunds på tisdag puffe så kan vi diskutera/ raljera tillsammans,
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe4: okej, jag tycker vi va skitdåliga idag finns knappt ngt positivt att säga om hela laget förutom hellsten, övriga samtliga pissa på modomärket idag/ även coachatcherna ska skämmas!!
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe4: har du ens sett matcherna? Typ sista? Fan även om du när en kommunistisk tanke borde hemmaspelet sist. Fått dig att hajja till!
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe4: jag har ett ännu större modohjärta om det krävs ,nä freddan är oduglig om du sett matcherna på sistone!
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
leo: jag är medlem och äger modo hockey å jag kräver att Fredrik måste avgå!
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe4: du som kan allt puffe, bevisa freddan Anderssons bästighet!
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett: var är willov bb ? Ge mig honom när avtagande måste ske!
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett: berra boj gjorde självmål med vilje! Skönt å betala medlemsavgiften!!!!!
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Vargen: freddans gameplan samt berglunds värdelös skapade en perfekt storm...8
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
1921ofHockey: du försvarar alltså berglund trots hans självmål!?
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Frontschwein: vi kan ju inte göra mål så enkelt är det.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett: nä det är nog värre än så, freddan har noll plan å spelarna vet fucking nada.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Paninaro: gästrin har mycket vilja men tyvärr så har han lätt att bli frustrerad....
1 · Nästa
