Historik
Föregående · 5 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Lemp: skulle brynäs få in båda då vore jag väldigt nöjd med baksidan👍
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
www.eliteprospects.com/player/156339/cody-caron här är en stor spelare som är rightare vore det nån realistisk och bra värvning av brynäs?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Lemp: intressant tycker det vore en spännande värvning vad tycker ni
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Davey85: nåt sånt tror jag också att dom ställer upp med sen ksk nordh tar greg scotts plats innan han ansluter
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jan Grismöbel: ja håller helt med tänk en förstakedja nästa säsong med silfverberg Larsson rödin vore inte så dumt👍
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jan Grismöbel: samma här ja han skulle göra stor skillnad om han kom hem skulle nog göra 35 40 poäng allsvenskan
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
modomille: nej han är inte slut silfverberg, blir svårt att producera om man får spela I 4e och boxplay bara
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Silfverberg får ju knappt spela dom använder ju han helt fel sverige
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Lemp: vad tror vi om det är Conny jonnsson rätt som ny ordförande?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Manduin: nja har inte sett så jättemycket av honom men sett ett antal matcher och highlights på han, och tycker han verkar vara en skicklig spelare men har inte jättekoll på hans svagheter/styrkor men det ksk peja har bättre koll på
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Lemp: ok varför är alcen inte intresserad av han tycker det vore en bra och spännande värvning
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
www.eliteprospects.com/player/300243/eric-hjorth vore inte det här en spännande back för brynäs att värva ganska stor back och är rightare
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Lemp: såg det hoppas vi får någon spelare därborta
En sån som lindblom borde inte han komma hem och få en nystart vore en drömvärvning till brynäs
En sån som lindblom borde inte han komma hem och få en nystart vore en drömvärvning till brynäs
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jugge: ja håller helt med järnkrok hade lätt gått in och producerat i förstakedjan, så nej tjänstefel av hallam att järnkrok inte ens fått frågan
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäs forever 1912: silfverberg men hoppas det lossnar snart för han
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Blå grottan: ja järnkrok hade gjort det mycket bättre han gjorde ju 20 mål säsongen som var
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Huge: kan inte du spela golf istället och lämna forumet var riktigt trevlig stämning innan du kom tillbaka
+ 22
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
jofa_007: haha ksk det antilla är ju lika snabb på grillarna som Bill sweatt🤣
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
SuneMangs: ja det tror jag också han ksk inte är lika snabb på rören längre men han är sån smart och skicklig spelare silfverberg🖤💛❤️
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Om silfverberg kommer hem till säsongen 23/24 redan han är ju inte samma spelare som när han lämnade brynäs men tror ni att han ändå kommer göra uppemot 35 40 poäng?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
hockeysverige.se/2023/05/14/wictor-ragnewall-lamnar-troja-ljungby-en-av-hockeyettans-basta, vore inte det här en intressant målvaktsvärvning till brynäs som kan vara back up till lindbäck
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
jofa_007: ja han är en bra spelare som man gärna skulle se I brynäs, vi får se om alcen är intresserad av han till nästa säsong
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
jofa_007: hockeysverige.se/2022/02/23/nobbade-brynas-stannar-i-norge brynäs erbjöd han ett kontrakt för något år sen så alcen ksk försöker locka han till brynäs igen vore en bra värvning👍
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
S-vikaren: han vore en riktigt spännande värvning men låter osanolikt
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäs forever 1912: undrar vilken spelare det kan vara som brynäs jagar
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Silfverkroken: jag tror inte han tillhör en nhl klubb men är inte helt säker
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäs forever 1912: 😃😅 nej skämt osido ksk är joel kellman men vi har ju fullt på centersidan
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Luddf: du glömde skriva att leon draissitl är på ingång till brynäs😅😃
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Stefan elliott lämnar djurgården undrar om han är på gång till brynäs?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Vem skulle ni helst se i brynäs nästa säsong brodecki eller wännström/ bägge?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{10299}: ja säg det brynäs lär väl var minst lika bra som tumrå och modo
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Lemp: ja han känns spännande och rightback som brynäs behöver, är han en poängback?
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Niklas folin vad händer med han blir han kvar i modo annars hade jag gärna sett han i brynäs nästa säsong
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Davey85: ok jag har inte heller jättebra koll på han men skulle kunna tänka mig att ha han i tredjebackpar
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
www.expressen.se/sport/hockey/shl/farjestad-varvar-jonas-johansson-fran-ahl/ nu är johansson bekräftad av färjestad, hade så gärna sett han i brynäs igen
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Makita: ja säkert men man kan ju alltid hoppas han kommer till brynäs
+ 3
Föregående · 5 · Nästa