Historik
1 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Svensson_62: vem var det som skrev det är det en seriös person
+ 1
Brynäs IF > Sv: Matchtråd Brynäs IF - Skellefteå AIK 2024-11-23
Treklövern1912: ja håller helt med försvarsspelet måste va på topp för att vi ska vinna mot Skellefteå går inte att bjuda dom på för många kontringar som vi gjorde mot Luleå det kommer straffa sig isåfall
+ 3
Brynäs IF > Sv: Matchtråd Brynäs IF - Skellefteå AIK 2024-11-23
Hur tror vi det går idag då? Själv tror jag Brynäs vinner med 4-2, hoppas Ludde får chansen i mål idag å🖤💛❤️
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Peja: vi har ju fullt på centersidan så där får han inte plats och Brynäs har nog inte råd att värva Andersson och en toppspelare för vill ha någon bättre spelare än Andersson
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Peja: ja det gör ju det hoppas Brynäs lägger ribban rätt så högt så inte Brynäs värvar typ Erik Andersson som fick lämna nyligen vill ha nån bättre än han, gust vore en intressant spelare, vet du vad han är för slags spelare har noll koll på honom
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäs forever 1912: själv skulle jag vilja ha en elmer Söderblom typ som både är stor powerforward men som även kan göra poäng
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Peja: om du får välja en realistisk sista forward till Brynäs vem skulle det vara?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Charliejfz: jo jag förstod att du menade det, hur var sund hos er var han bra både defensivt och offensivt
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jugge: ja jag håller helt med dig kan Larsson göra över 30 poäng i shl så kan Silfverberg göra minst lika många, sen har ju Lindblom alla möjligheter att bli lika dominant som senaste sejouren i Brynäs bara han får lite bättre självförtroende
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Skulle Silfverberg göra mellan 25 och 30 poäng och vara stabil i boxplay så skulle då inte jag va besviken tycker det är rimliga förväntningar att ha på Silfverberg för tyvärr gör han nog inte 40-50 poäng
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Farsang: ja alcen har verkligen växt och utvecklats som sportchef väldigt imponerad av han tycker han har blivit mycket bättre i intervjuer också
+ 11
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäs forever 1912: blir kul att se Silfverberg i Sveriges finaste matchtröja igen😀😀
+ 11
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Är det någon här som vet när Silfverberg kommer hem till Sverige igen?
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Peja: sant han Ksk får börja som exyraforward tror han kan bli bra på sikt
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
willyyoung : tror lejon kommer spela med Ölund och Scott i fjärde, sen hoppas jag på en fysiks och stor forward som kan spela med Kopacka och vesel typ en Granström typ som även är skicklig vore drömmen
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{10638}: nej känns konstigt om han skriver på för Mora och får en roll i andrakedjan då tror jag han inte vill komma till Brynäs å spela i en tredjekedja eller fjärdekedja
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Svensson_62: ohlhaver i Tingsryd vore inte han en perfekt tredjekedje spelare
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Farsang: kan du länka såg inget sånt inlägg på Brynäs insta då är han klar Centern då?
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Svensson_62: jo han är ju väldigt bra och uppskattad i NHL så han kommer naturligtvis inte komma till Brynäs redan nästa säsong , jag unnar han att han fått en fin NHL karriär det är han värd fina järnkrok❤️❤️
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Svensson_62: helt rätt alcen och Brynäs behövs lite extra pengar klart man swishar till klubben i ens ♥️
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Mattson: har swisha en 500 hundring nu Brynäs ska ha en riktigt bra förstacenter😀😀👍
+ 14
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäs forever 1912: Annars Boqvist har inte han utgående kontrakt så han Ksk kan komma hem annars
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Lemp: jag vet men om han skulle bli utlöpt men inte så troligt men tänk om han kom hem å en första kedja kommande säsong med Silfverberg järnkrok Lindblom om man får drömma lite👍👍😀
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Peja: jag vill hellre ha in järnkrok elle Boqvist men det är väl inte troligt tyvärr
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Aaaa: kolla realen Brynäs la upp precis Djoos presenteras när som helst
+ 7
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
SuneMangs: drömmen vore ju Jeppe Boqvist som förste center men den chansen är väl minimal tyvärr
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Alvin : ja det är sant hoppas alcen slår till med en riktig håll käften värvning typ smjejkal hade varit en fin värvning finns det någon chans att han kommer till Brynäs
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
JawKee: nej quenville vill jag inte ha till Brynäs har hört att han ska vara en diva och inte särkilt populär i en grupp nej Brynäs behöver bra personer i laget, men han är en bra spelare det säger jag inget om
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
xxx BIF xxx: håller med skulle vi få in Benn och cukste och låna ut Johannesson eller skeppa han då har vi en jäkligt bra och intressanta backsida
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: ja det var han verkligen, chris lät ju fett besviken när Brynäs gjorde mål, chris är nog en av dom sämre kommentatorerrna
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
#33: ja kelleher får dom gärna presentera den här veckan hade varit fint då börjar man bli nöjd med lagbygget
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
JawKee: ja det blir väl då säkert Brynäs verkar ju gilla att ha värvningsfredag😀
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Vad tror vi presenteras Djoos imorgon när det blir ny vecka?
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Slaven82: ja han har då varit bättre än Hedman och Karlsson dom är ju värdelösa kung Berra 😀😀
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäs forever 1912: trevlig helg alla Brynäsare, hoppas Sverige vänder och vinner hade varit kul om dom tog sig till final åtminstone
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Blå grottan: men vafan Gustafsson som har varit bra hela turneneingen sen när det verkligen gäller då är han och Sverige som sämst men det är som vanligt tyvärr att Sverige går ner sig ner det gäller något
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
#33: förhoppningsvis kommer kelleher presenters nästa vecka jag gillar verkligen Kellner både som spelare å person
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Fan vad jag kommer sakna Clara framförallt han är grym målvakt och person han kommer spela i NHL om något år unnar han all framgång i framtiden
+ 6
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
#33: håller med en favorit hos mig å tänk en tredjekedjs nästa säsong med kelleher Ölund Kopacka hade varit mumma
+ 6
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jugge: Greg Scott får tjata på Benn så han stannar vill så gärna ha han kvar var totalt felfri i slutspelet
+ 5
1 · Nästa