Historik
Föregående · 4 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{9684}: ja det har ju det, men alcen ksk är påväg att övertala camper att komma till brynäs för är det nåt alcen är bra på så är det att prata😀
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Pyrret: hur kan du veta det, är camper nära brynäs
Känns osannolikt att han skulle spela I hockeyallsvenskan, men skulle såklart vara en grym värvning
Känns osannolikt att han skulle spela I hockeyallsvenskan, men skulle såklart vara en grym värvning
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Peja: det skulle vara johan stark isåfall han var väl rätt bra som klubbdirektör
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
SuneMangs: ja det tror jag också tyvärr, för hade ju varit otroligt kul att se bäckis i brynäs igen
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
JohnnyBotox: ok ja det är väl 50/50 om han blir kvar eller blir utköpt, men tror som du att han har nog gjort sitt i nhl Och blir utköpt
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
jofa_007: ja jag hoppas också på billins och en stor jäkla back får gärna vara rightare också
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
jofa_007: ok ja vi får hoppas brynäs presenterar en bra back inom kort, jag hade också velat se kemp i brynäs hade nog varit bra tror jag, vilka Backar vill du att brynäs ska värva på dom 2 sista backplatserna?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
SaggeBoy: jo han var osynlig men fick samtidigt spela I fjärdekedjan och boxplay blir svårt att göra massa poäng då, så får han spela I förstakedjan i brynäs nästa säsong kommer han göra mycket poäng
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
SaggeBoy: visst silfverberg är inte samma spelare som han var 2012 när brynäs vann guld men skulle han komma till brynäs i allsvenskan så skulle silfverberg lätt kunna göra 40-50 poäng det är jag helt övertygad om
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Peja: eller silfveberg vesel Kelleher vore också en intressant kedja
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
parks: ja samma här, men hellre wännström än brofecki iallafall
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
www.gd.se/2023-06-10/det-prioriterar-alcen-mest-just-nu
Intressant intervju med alcen
Intressant intervju med alcen
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Wesley: ok ja får robertsson vara skadefri kan han bli riktigt bra i brynäs om han kommer såklart
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
willyyoung : ja det gör vi, riktigt bra lag brynäs kommer få om Robertsson, leduc, ahnelöv kommer in👍
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Metalman: larsen är ju redan i brynäs och leduc hoppas jag på men vet inte om han är aktuell
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jugge: oj förlåt han glömde jag då får han spela med johanesson
Kinnvall bertilsson
Leduc lindstein
Larsen Johanesson
Kinnvall bertilsson
Leduc lindstein
Larsen Johanesson
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Kinnvall Bertilsson
Leduc Lindstein
Ahnelöv Johanesson
Ser brynäs backsida ut så här när säsongen börjar känner jag mig väldigt nöjd med backsidan, vad tycker ni?
Leduc Lindstein
Ahnelöv Johanesson
Ser brynäs backsida ut så här när säsongen börjar känner jag mig väldigt nöjd med backsidan, vad tycker ni?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Silfverkroken: vet inte skulle nog behöva en annan spelartyp, skulle helst se en tuffing som även kan göra en del poäng
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Silfverkroken: Mattsson kan även spela på en kant gjorde det i hv har jag för mig
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Erat: nja tveksamt, men kommer att göra ett bra avtryck i hockeyallsvenskan utan tvekan
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{10299}: ja plus några till bra backar på backsidan
Så är jag jäkligt nöjd med lagbygget👍
Så är jag jäkligt nöjd med lagbygget👍
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{10299}: så här skulle jag vilja att brynäs kedjor ser ut,
Silfverberg Larsson Rödin
Kelleher Vesel Scott
Tärnström Ölund kopacka
Kvist Blomqvist Nordh
Vad tycks om den här uppställningen
Silfverberg Larsson Rödin
Kelleher Vesel Scott
Tärnström Ölund kopacka
Kvist Blomqvist Nordh
Vad tycks om den här uppställningen
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{10299}: nej jag vet men om han skulle komma tycker jag han borde spela I förstakedjan
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
TheEngulf: då ser jag helre att brynäs värvar viksten
Än johansson, var viksten nå bra förra säsongen hos er
Än johansson, var viksten nå bra förra säsongen hos er
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
JohnnyBotox: ok det visste jag inte, synd han hade jag velat se I brynäs
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Lemp: ok spännande att se vilka spelare det blir, ska kopacka spela I andrakedjan isåfall
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zzz: nej tack till alvarez brynäs behöver bättre spelare om dom ska gå upp
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Läste på twitter för någon dag sedan då skrev någon att brynäs kontaktat jesper fröden, vore en drömvärvning men känns osannolikt att han skulle spela I hockeyallsvenskan
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Peja: ok jag tror också att han kommer spela längre ner i laget hoff, ja spelar han fysiskt kommer han att vara en väldigt nyttig spelare, för brynäs har inte haft en sån spelare sen granström typ, ja hade varit bra om brynäs kunde få fram egna sådana spelare istället👍
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
jofa_007: ok men var ska hoff spela I för kedja är han tillräckligt bra för typ en andra kedja, din polare är det pettis eller
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Peja: med tanke på att molin tränar med laget så skulle nog alla vara väl införstådda i vilken roll han skulle användas,
Molin skulle lätt kunna platsa i andrakejan och han kan ju även spela på en kant och producera bra med poäng, jag tycker att en andrakedja med kelleher vesel och molin skulle vara en bra kedja på allsvensk nivå
Molin skulle lätt kunna platsa i andrakejan och han kan ju även spela på en kant och producera bra med poäng, jag tycker att en andrakedja med kelleher vesel och molin skulle vara en bra kedja på allsvensk nivå
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäs forever 1912: vi kan väl vara överens om att både brynäs och modo hör hemma i shl
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Trilske: kan inte ni modoiter hålla er till modos forum istället eller va kvar här men sluta bråka
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Peja: janis jaks känns som en väldigt intressant back jag gärna ser i brynäs, annars ser jag gärna jerome leduc är han aktuell för brynäs tror du?
+ 1
Föregående · 4 · Nästa