Historik
Föregående · 8 · Nästa
Brynäs IF > Sv: Alla Helvetes Kval
Farsang: bertilsson är bra och jag gillar han men han är inte Europas bästa back, alcen han kan han haha😅
+ 2
Brynäs IF > Sv: Alla Helvetes Kval
Det var inte den bästa intervjun men helt ok ändå för att vara alcen
+ 1
Brynäs IF > Sv: Alla Helvetes Kval
Härliga och viktiga förlängningar tror vi Larsson Scott ölund förlänger idag också hoppas det🖤❤️💛
+ 5
Brynäs IF > Sv: Alla Helvetes Kval
Tigerhjärta: ok vi får se om han har rätt eller inte vi lär väl få reda på det den här veckan
+ 1
Brynäs IF > Sv: Alla Helvetes Kval
Peja: ja håller ändå med han har ju inte gjort så många landskamper men han har definitivt varit en topplack i shl, tror han skulle vara riktigt bra i hockeyallsvenskan
+ 1
Brynäs IF > Sv: Alla Helvetes Kval
Peja: jo det har han väl han var grym när brynäs tog guld bland annat och han har varit riktigt bra alla säsonger utom Den som nyss var
Brynäs IF > Sv: Alla Helvetes Kval
Treklövern1912: han har varit en av Europas bästa back för ett par år sedan men börjar bli lite till åren bertillsson men tror han kommer vara bra på allsvensk nivå jag gillar bertilsson en av mina favoritspelare🖤💛❤️
+ 5
Brynäs IF > Sv: Alla Helvetes Kval
Lyssnade på podden sanny Svensson och höken säger att bertilsson är i princip klar för fortsättning, ölund och rödin hade brynäs fått positiva signaler om att dom kan tänka sig stanna hoppas det stämmer🖤💛❤
+ 17
Brynäs IF > Sv: Alla Helvetes Kval
Lemp: nej jag är inte heller helt säker att han är rätt man att leda brynäs, vem skulle du vilja se som ny tränare
Brynäs IF > Sv: Alla Helvetes Kval
{10242}: ja det vore ju drömmen att ha han, men tror wallson också skulle göra det bra!
Brynäs IF > Sv: Alla Helvetes Kval
Hans wallson vore inte det en bra tränare för brynäs att värva
+ 2
Brynäs IF > Sv: Alla Helvetes Kval
Honken: ja varför då är det ju bara för pengar för vem fan vill gå till linköping annars
+ 2
Brynäs IF > Sv: Alla Helvetes Kval
Farsang: nu har dom lagt upp om Larsson på hockeysverige också väljer han linköping då vet jag inte vad jag ska säga
+ 3
Brynäs IF > Sv: Alla Helvetes Kval
Rödin1912: ja lägg in en stöt hehe och övertala dahlen, han ska spela i Sveriges finaste klubb minst en säsong🖤💛❤️
+ 1
Brynäs IF > Sv: Alla Helvetes Kval
Bad_Brett: ja vi får se vilka tränare brynäs presenterar hoppas bara det blir rätt den här gången
Brynäs IF > Sv: Alla Helvetes Kval
X-Län: ja dahlen var ju helt domnint båda säsongerna ni gått upp, ja andersson vet vad som krävs för att ta sig upp det skulle va bra för brynäs att ha en tränare som vet vad som krävs för att gå upp, jaha hade ingen aning att han tränar i Norge, han verkar vara en jäkla bra tränare freddan
Brynäs IF > Sv: Alla Helvetes Kval
X-Län: har inte han tagit upp er ur allsvenska 2 gånger jag skulle gärna se han i brynäs
Brynäs IF > Sv: Alla Helvetes Kval
Brynäs forever 1912: för helst skulle jag vilja se en bulan typ i båset som malar på spelarna och är aktiv i båset
+ 1
Brynäs IF > Sv: Alla Helvetes Kval
X-Län: vet inte har ryktats lite att han kan vara påväg hur är han som ledare är han aktiv i båset tex?
Brynäs IF > Sv: Alla Helvetes Kval
Luddf: jag tror också wännström blir mest lyckade värvningen men tror även molin kan göra en hel del poäng på hockeyallsvensk nivå
Brynäs IF > Sv: Alla Helvetes Kval
Shane Harper har utgående kontrakt vore det någon spelare brynäs borde värva tillbaka
Brynäs IF > Sv: Alla Helvetes Kval
mattias - 74: ja det förstår jag också han vill väl spela så högt upp som möjligt, timashow blir nog inte kvar ryktas att han är klar för växjö, jag tror också att brynäs kommer hitta toppbackar på allsvensk nivå det är jag inte nå orolig för
Brynäs IF > Sv: Alla Helvetes Kval
{9566}: jag är också orolig brynäs måste presentera något den här veckan tex ölund
Brynäs IF > Sv: Alla Helvetes Kval
hockey_21: ja det får vi göra, kommer sakna johanesson för när han var bra då var han riktigt jävla bra
Brynäs IF > Sv: Alla Helvetes Kval
Farsang: det går ju knappt att föra en diskussion med dig jag har väl all rätt att kritisera en spelare när vi åkt ur, johanesson var inte den ända som inte kom upp i nivå i kvalet det var ju hela laget jag säger inte att det bara är Johannesson fel att vi åkte ur
+ 1
Brynäs IF > Sv: Alla Helvetes Kval
Silfver: ja han var tillsammans med sklenicka brynäs bästa back det säger jag inte emot, men när det gällde som mest var han inte lika bra, visst han är ung och får nerver det förstår jag, men tycker ändå han borde kunna lägga nerverna lite åt sidan och spela så bra som möjligt
Brynäs IF > Sv: Alla Helvetes Kval
Farsang: jag skrev inte att han var dålig hela säsongen, han var grym stora delar av säsongen, ja han är ung och jag fattar att han är nervös när det är jätteviktiga matcher, självklart ska han inte spela gratis för att han gjorde några dåliga matcher, men han har ändå ett litet ansvar att brynäs åkte ur, tycker han borde visa lite klubbkänsls och försöka spela upp brynäs än att gå till ett annat lag bara för pengarnas skull!
Brynäs IF > Sv: Alla Helvetes Kval
Farsang: jäkla svikare han är, och går till Örebro av alla lag, han borde spela gratis i brynäs nästa säsong med tanke på hur jävla dålig han var på slutet
Brynäs IF > Sv: Alla Helvetes Kval
Fyboda: ok ja det är jävligt bra att göra så mycket poäng av en back, ja kinnvall och billins det vore nästan för bra för att vara sant men chansen finns nog👍
Brynäs IF > Sv: Alla Helvetes Kval
Fyboda: förresten hur var billins i hockeyallsvenskan när ni spelade där, tror du han skulle vara bra där nästa säsong för ryktas om att brynäs ksk ska värva han
Brynäs IF > Sv: Alla Helvetes Kval
Fyboda: det får vi verkligen hoppas tror han skulle må bra att spela i allsvenskan någon säsong och hitta tillbaka till sitt spel för han var ju grym när han spelade i hv71 säsongen 19-20 gjorde inte kinnvall typ 40 poäng då har jag för mig
Brynäs IF > Sv: Alla Helvetes Kval
Ove Myling: hade varit intressant att se han i brynäs men han blir nog troligtvis kvar i shl som du säger han är för bra för allsvenskan
Brynäs IF > Sv: Alla Helvetes Kval
JohnnyBotox: thuresson skulle jag gärna vilja se i brynäs och på allsvenskan nivå skulle han nog vara dominant
+ 3
Brynäs IF > Sv: Alla Helvetes Kval
Pyrret: ja hoppas han gör det fast då förlorar han en massa pengar silfverberg
+ 1
Brynäs IF > Sv: Alla Helvetes Kval
Laban: ja det är ju bara ett rykte vi får se då vart han hamnar du ska ju såklart få skriva om du har hört något👍
Brynäs IF > Sv: Alla Helvetes Kval
Laban: jag mena inte att hv är en plastklubb dom är ju en fin och klassisk klubb förlåt, jag ska sluta skriva taskiga saker om hv71
+ 1
Brynäs IF > Sv: Alla Helvetes Kval
{10242}: nej dom är ingen platsklubb dom är ju en klassisk förening vet inte varför jag skrev det jag vill bara att ölund ska vara kvar i brynäs
+ 1
Föregående · 8 · Nästa