Historik
Föregående · 7 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Erat: Danielsson eller wandell ksk🤣 nejdå skämt å sido hoppas det är typ komarek
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Vad tycker ni om den här laguppställningen nästa säsong🖤💛❤️
1. Silfverberg Larsson Rödin
2. Wännström Ölund Komarek
3. Scott Ny Kopacka
4. Ny Blomqvist Ljungkrantz
Kinnvall Bertilsson
Ny Lindstein
Ny a. Johanesson
Lindbäck Ny
1. Silfverberg Larsson Rödin
2. Wännström Ölund Komarek
3. Scott Ny Kopacka
4. Ny Blomqvist Ljungkrantz
Kinnvall Bertilsson
Ny Lindstein
Ny a. Johanesson
Lindbäck Ny
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Metalman: ahh ok det ksk var på svenskafans sida för där tyckte jag också att jag läste nåt om ljungkrantz
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
SuneMangs: ja tänkte om han hade hört något nytt om lkungkrantz metalman
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jobbocop: ja han hade varit en grym värvning men alcen lär väl värva tillbaka Danielsson
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
SuneMangs: ok ja han är nog ksk lite för bra för tredhekedjan har ingen jätekoll på vesel men vet att han leverart bra på hockeyallsvensk nivå men han ksk kan spela på en kant i andrakedjan vesel med ölund och ksk johan Persson om han kommer till brynäs
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäs forever 1912: tänk en tredjekedja med Scott vesel kopacka vore inte så dumt😃
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tror vi brynäs är med och hugger på Tyler vesel han vill jag gärna ha i brynäs
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
SaggeBoy: skönt att höra har alltid gillat greg en favorit hos mig
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{9682}: nej knappast han är klar för fortsättning han älskar brynäs och han är fortfarande en väldigt bra spelare 🖤💛❤️scott
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäs borde gå all in på att värva tillbaka gudlevskis till nästa säsong han är ju grym
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Svensson_62: sklenicka ksk har ångrat sig och kommer till brynäs ändå haha😅
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Johan Sundström lämnar frölunda vore det någon för brynäs att värva ksk skulle behöva en omstart i hockeyallsvenskan
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
J-S: vill inte heller se lööke i brynäs när han valde björklöven istället för att rädda kvar brynäs, då ser jag hellre johan persson
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
hockeynews.se/articles/28742/ hoppas hoppas vore en dröm om Larsson stannar kommer vara fullkomligt domnint i allsvenskan🖤💛❤️
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{9684}: såg att mcdavids pappa börjat följa brynäs på instagram?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Johan larsson verkar vara ett långskott att han ska till linköping ksk han har bestämt sig för brynäs hoppas det
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Mogel: ok ja camper vore en riktigt bra värvning men är nog lite för bra för allsvenskan
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Peja: fast marenis gjorde ju ändå över 30 poäng i vita hästen och 21 mål då skulle vi alla fall få en målskytt det hade vi inte på hela säsongen
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
www.eliteprospects.com/# vore inte det här en bra spelare att värva till brynäs har leverat bra på allsvensk nivå tidigare
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Asterix: det kan han aldrig ha sagt lindbäck kan du länka när han säger det
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Asterix: allt är väl inte lindbäcks fel brynäs försvarsspel var ju bedrövligt stora delar av säsongen hade inre spelat någon roll om lindbäck eller markström stått i mål så länge försvarsspelet är dåligt
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Rödin1912: ok ja vi får se då hoppas han stannar i brynäs vore en dröm om han stanna, skönt han inte kommer gå till ett shl lag typ linköping
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: weigel vore en bra värvning tänk en centersida med Larsson ölund weigel Blomqvist
+ 2
Brynäs IF > Sv: Alla Helvetes Kval
Svensson_62: jag med men blir nog inte kvar men däremot verkar Larsson bli kvar förhoppningsvis🖤❤️💛
+ 1
Brynäs IF > Sv: Alla Helvetes Kval
xxx BIF xxx: han ryktas tydligen till pelicans sklenicka tyvärr hade mer än gärna haft han kvar
+ 2
Brynäs IF > Sv: Alla Helvetes Kval
lapad: nej jag har inte heller varit imponerad av eklind var bra var tionde match ungefär men blir säkert bättre I luleå
+ 1
Brynäs IF > Sv: Alla Helvetes Kval
+ 3
Brynäs IF > Sv: Alla Helvetes Kval
Anders Berg: ja han var klar men sen kom orsksrshamn in i bilden och erbjöd han en stor roll sen sa olesen att hans spel passar bättre i orskarshamn skulle inte förvåna om han gör uppåt 30 mål nästa säsong hade gärna sett olesen kvar i brynäs
+ 1
Föregående · 7 · Nästa