Historik
Föregående · 13 · Nästa
Brynäs IF > Sv: Brynäs-Leksand 10/12 kl 1500
Skönt med seger även om det inte blev 3 poäng.
Riktigt bra drag var det också.
Riktigt bra drag var det också.
Brynäs IF > Sv: Djurgårdens IF-Brynäs IF 5/12
okänd: Sämst i elitserien är han inte, absolut inte. Men jag holler med dig om att Honken är bättre och att vi antagligen med honom i kassen hade vunnit dag men Korhonen är inte så jävla dålig, fast på sista tiden så har han väll inte direkt spelat så bra som han kan göra.
Brynäs IF > Sv: Djurgårdens IF-Brynäs IF 5/12
brynästigern: Helt jävla otroligt!!! Vi spelar ju bra i sista men sen har ju dom där jävla aporna sån jävla tur så man blir gråtfärdig....faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan!!!!!!!!!
Brynäs IF > Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 1/12-05
90Steen_: De känns ju som dom inte ens behöver kämpa för sina mål.
Brynäs IF > Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 1/12-05
sylf: Då kanske vi gör mål då, FBK gjorde ju 2 när dom inte hängde med.
Brynäs IF > Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 1/12-05
90Steen_: Du tippade 2-3 va? Det går ju fortfarande :P
Brynäs IF > Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 1/12-05
90Steen_: Japp, men vi måste göra mål. Men fortsätt så här så kommer det.
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF-Timrå IK
Kom nyss hem från matchen.....
Ibland så spelar de helt bedrövligt för att nästa stund spela riktigt hyffsat.
Dåligt att inte sätta några puckar i första med tanke på att vi fick 5 raka PP i början.
Bäst i dag var Bäckström, Molin och Aarnio (Aarnio i alla fall första och andra). Dackell glimtade till han också med några soloprestationer.
Ibland så spelar de helt bedrövligt för att nästa stund spela riktigt hyffsat.
Dåligt att inte sätta några puckar i första med tanke på att vi fick 5 raka PP i början.
Bäst i dag var Bäckström, Molin och Aarnio (Aarnio i alla fall första och andra). Dackell glimtade till han också med några soloprestationer.
Brynäs IF > Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 26/11
Jaha, det är bara att försöka glömma den här matchen så fort som möjligt och ta nya tag mot Timrå.
Vi brukar ju börja bra på hemmaplan, tyvär så brukar det inte resultera i mer än högst ett mål. Så som vi startade mot Modo hemma så skulle vi kunnat göra 2-3 mål första 10 minuterna. Med lite flyt så kanske vi kan få in några puckar i inledningen och sedan bygga vidare på det.
Hoppas vi tar tre poäng i alla fall.
Vi brukar ju börja bra på hemmaplan, tyvär så brukar det inte resultera i mer än högst ett mål. Så som vi startade mot Modo hemma så skulle vi kunnat göra 2-3 mål första 10 minuterna. Med lite flyt så kanske vi kan få in några puckar i inledningen och sedan bygga vidare på det.
Hoppas vi tar tre poäng i alla fall.
Brynäs IF > Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 26/11
90Steen_: Vi har ju vunnit båda matcherna mot MIK i år!!
Brynäs IF > Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 26/11
Beezer: Vi måste göra mål i alla fall, inte bra för självförtroendet om vi inte får in en puck i alla fall.
Brynäs IF > Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 26/11
arnio: Håller med, även fast Molin varit ganska bra i år hitils men han är ju ändå för gammal.
Brynäs IF > Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 26/11
Falken: Håller med, det känns som en evighet sen vi var i slutspel. Det var väll när vi åkte ut i kvarten mot FBK men vilket år var det? 2002?
Brynäs IF > Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 26/11
90Steen_: Hur många matcher ser du på plats per säsong ungefär?
Brynäs IF > Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 26/11
Bif_FANS: Okej, sen är det ju inte så lånt till Leksand hemma. Ska du se den också? Jag ser alla hemma och nåra borta.
Brynäs IF > Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 26/11
Bif_FANS: Jag ska!!!ska du på Brynäs-Timrå på måndag då?
Brynäs IF > Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF 26/11
Nära 4-0, blir det så är det ju helt kört. Fast det är det ju nästan helt säkert redan.
Brynäs IF > Sv: Tommi och Mick är kickade...
arnio: Det går att lyssna på alla andra matcher, så jävla typiskt.
Brynäs IF > Sv: Glädjetråden
Nått positivt...hmm....vi kommer vinna i morn:P jag känner det på mig hehe.
Föregående · 13 · Nästa