Historik
Föregående · 14 · Nästa
Brynäs IF > Sv: Luleå - Brynäs
74Robban: Faaaaaaaaan!!!! 19:22 på klockan, kunde dom inte fått hålla 1-1 perioden ut.
Brynäs IF > Sv: Luleå - Brynäs
74Robban: Okej:P, tar nog ett tag tills man får vara med om något liknande.
Brynäs IF > Sv: Luleå - Brynäs
74Robban: Får man fråga hur många gånger du har sett på fjärde finalen 1999 hehe?:P
Brynäs IF > Sv: Luleå - Brynäs
74Robban: Har du den också...jag ska köpa den av en här på hockesnack som sa att han hade den men ja minns inte vad han hette.
Brynäs IF > Sv: Luleå - Brynäs
74Robban: Så om det blir en riktig storseger så kan du se på den senare och minnas:P
Brynäs IF > Sv: Luleå - Brynäs
Bissett19: Näpp...men omöjligt är det inte i alla fall:P. Men klart jag också tror att vi torskar men jag hoppas!!
Brynäs IF > Sv: Luleå - Brynäs
Gusten: Luleå kanske tror att det ska gå av sig själv i kväll och inte ger allt vad de har, hoppas att brynäsarna är jävligt laddade alla fall.
Vore ju grymt skönt med en trepoängare i dag.
Vore ju grymt skönt med en trepoängare i dag.
Brynäs IF > Sv: Brynäs-Modo slut
Nån som vet om man kan få tag på SM-finalen 1999, fjärde matchen när dom gjorde den makalösa vändingen? I så fall vart? Jag har provat att ladda ner den men hittar den inte, hittar bara andra matchen som dom vann med 5-2.
Brynäs IF > Sv: Lite smått och gott
65selander: Jimmi Jump? Han som sprang in på EM-finalen i Portugal.
Brynäs IF > Sv: Timrå IK-Brynäs If
Dream Team: Nää i och för sig, men första peioden i andra matchen för säsongen hemma mot Modo varockså rätt bra.
Brynäs IF > Sv: Timrå IK-Brynäs If
74050: Mot leksand i första matchen, andra perioden där var rätt bra:P
Brynäs IF > Sv: Timrå IK-Brynäs If
Gusten: 11-3....ajdå, då är vi ju utspelade. Hoppas på bättring i andra.
Brynäs IF > Sv: Timrå IK-Brynäs If
lillovechkin: Blir svårt, man gör inte mål med två man mindre så ofta.
Brynäs IF > Sv: Leksand-Brynäs 21/1 -06
HF: Hur mycket tar vår bortaståplats? 400?. Leksand får ju hela den varje gång dom kommer hit, då borde väll dom kunna släppa lite mer biljetter till oss än 150. Snålt!!!
Brynäs IF > Sv: Brynäs-HV71 15/11
Falken: Okej...lite, lite kasnke men så var det ju på en vardag också. Hoppas på fler på Löedag:)
Brynäs IF > Sv: Brynäs-HV71 15/11
79 Andersson: Läste här på forumet tidigare i dag att han var magsjuk
Brynäs IF > Sv: Brynäs-HV71 15/11
Huge: Hehe...mm...Omöjligt är det ju inte i alla fall, fast i och för sig så är det ju inte omöjligt att Leksand vinner resten av deras matcher denna säsong heller.
Brynäs IF > Sv: Brynäs-HV71 15/11
Huge: Hoppas och tror att vi kan ta Timrå. Viktigt att vi tar poäng nu mot de andra norrlandslagen. Seger mot Timrå, Luleå och Modo nu här näst skulle ju inte sitte fel.
Brynäs IF > Sv: Brynäs-HV71 15/11
88Lindkvist: Jo...tror att dom bara har tappat en poäng...mot Frölunda borta.
Brynäs IF > Sv: Brynäs-HV71 15/11
DMartinssonBSKV: Man kan väll hålla på sitt lag fast man inte är där varända match. Jag har varit på alla hemma och två borta hitils i år men i dag blev det inget för jag hade inte pengar. det är väll bra att du åker på alla matcher men varför klaga på dom som inte går på alla?
Föregående · 14 · Nästa