Historik
Föregående · 3 · Nästa
Leksands IF > Sv: God Jul!
God Jul!
Som julklapp till er leksingar har jag fixat så ni kan fortsätta använda ert klubbmärke när ni rasat fördigt i seriesystemen.
Som julklapp till er leksingar har jag fixat så ni kan fortsätta använda ert klubbmärke när ni rasat fördigt i seriesystemen.
Länkar:
http://www.hockeysnack.com/medlem/brynasaren/filarkiv.php?showfile=kntofsarnas_hockeybockeylag.gif
http://www.hockeysnack.com/medlem/brynasaren/filarkiv.php?showfile=kntofsarnas_hockeybockeylag.gif
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF-Timrå
Bissett19: Ja vi hade ju en ganska bred trupp på forwardssidan redan innan. Nu ökar konkurensen ännu mer vilket antagligen bara är positivt. Men hur ska vi spela nu då? Var ska Widing spela? Detta i är i och för sig angenäma problem. Jag själv har lite svårt att se vem som skall petas.
Salmonsson har ju vart helt okej de senaste matcherna, även Spetsen.
Ett alternativ kan ju vara att köra Almtorp som center och bänka Karlsson. Då kan Widing ta Almtorps plats.
Salmonsson har ju vart helt okej de senaste matcherna, även Spetsen.
Ett alternativ kan ju vara att köra Almtorp som center och bänka Karlsson. Då kan Widing ta Almtorps plats.
Brynäs IF > Sv: Linköpings HC-Brynäs IF Cloetta Center 16/11-06
90Steen_: Var tvungen att göra en sak ett tag...har inte lyssnat på hela andra...verkar det bättre nu? 1-1 i alla fall.
Brynäs IF > Sv: Linköpings HC-Brynäs IF Cloetta Center 16/11-06
90Steen_: Mm inte bra, vi får försöka hålla oss på isen så mycke som möjligt. Fast LHC är väll inte jättebra i PP?
Brynäs IF > Sv: Färjestads BK - Brynäs IF
Bissett19: Helt okej första period, synd bara att vi inte fick ha ledningen längre. Nu gäller det förtsätta skapa chanser.
Brynäs IF > Sv: Färjestads BK - Brynäs IF
Falken: Fortsätter vi så här så borde det ringa snart, fast det får inte ta för lång tid innan målet kommer.
Brynäs IF > Sv: Färjestads BK - Brynäs IF
rafalski: Jodå jag tycker nästan det låter som vi för spelet.
Brynäs IF > Sv: Färjestads BK - Brynäs IF
brynasaren:Det gäller ju som sagt att inte åka på en massa onödiga utvisningar.
Brynäs IF > Sv: Färjestads BK - Brynäs IF
arnio: Nu kan det bli hett om öronen, FBK har ju riktigt bra PP!
Brynäs IF > Sv: Färjestads BK - Brynäs IF
65selander: Hur många brynäsare blir det i Löfbergs? Tyvär kunde jag inte följa med pga pengabrist men hoppas ni skapar bra drag utan mig.
Brynäs IF > Sv: Frölunda Indians - Brynäs IF
mattiaskarlgren: Hehe bra hemma....en seger denna säsong under ordinarie matchtid..........
Brynäs IF > Sv: Frölunda Indians - Brynäs IF
mattiaskarlgren: Klart jag ränkar med seger mot ett bottenlag!
Brynäs IF > Sv: Frölunda Indians - Brynäs IF
20 Lindgren: Vad händer?:S Vi ligger under mot Förlunda.......
Brynäs IF > Sv: Frölunda Indians - Brynäs IF
65selander: Kan nog vara nått krångel med utrustningen, hoppas det var så,han var inne nyss i alla fall.
Brynäs IF > Sv: Frölunda Indians - Brynäs IF
power81: Konstigt, för mig hörs det lika bra som vanligt.
Brynäs IF > Sv: Mora IK - Brynäs IF
90Steen_: Senast han gjorde mer än ett mål...hm...kan det vara när han satte 3 på Luleå för 2-3 år sedan kanske?
Brynäs IF > Sv: Mora IK - Brynäs IF
GävleLasse: Mm precis....därför starkt att spela ganska okej ändå
Brynäs IF > Sv: Brynäs-Luleå 28/10-06
Fundamentals: Nä, inte ska han brännas på bål för att han håller på Gefle. Det gör jag också:P
Brynäs IF > Sv: Brynäs-Luleå 28/10-06
Nån som har koll på biljettläget inför matchen imorn? Tänkte ifall man måste ner på stan och skaffa biljett tidigt eller om det räcker att åka upp till Läkerolen en timme före.
Brynäs IF > Sv: Malmö Redhawks-Brynäs IF
90Steen_: Ja nu är det ju bara två mål kvar, det har vi tagit in förr.
Brynäs IF > Sv: Malmö Redhawks-Brynäs IF
lillovechkin: Fan detta är riktigt störande, visste att det inte skulle bli lätt men hade ändå räknat med 3 poäng. Det är ju ändå jumbon vi möter!
Timrå IK > Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-10-21
MB: Jag nog fan är det inte bra att ni får dominerna så mot oss, nästan alla gävlebor är skittråkiga. Å andra sidan så har vi riktigt många fans i hela sverige så vi har för det mesta mycket bättre stöd på bortaplan.
Timrå IK > Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-10-21
mikenomad: Men dom där 65 poängen till slutspel var väll när det var 50 omgånger? Då brukade det räcka med nått sånt. Fast självklart kommer ni gå till slutspel, tyckte matchen i dag var en av de bästa jag sett på länge. Över 8100, full fart och två riktigt bra lag. Vi hade turen på vår sida för som jag ser det kunde vilket lag som helst vunnit även om vår sista period var riktigt bra.
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Timrå, Seriefinal (...nästan)
Fanzin: Ja det gör det, nä jag tror inte BSKV skulle komma men väl Brynäs Stockholm. BSKV tror jag kommer nästa helg då vi möter Luleå.
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Timrå, Seriefinal (...nästan)
90Steen_: Du hörde inte hur det var med ståplats?
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Timrå, Seriefinal (...nästan)
Fundamentals: Bry er inte om den där Sune, han säger till och med att Molins mål mot Modo enbart var tur, det var fan det mest korkade jag hört. Visst var Modospelarna passiva men inte fan var det bara tur.
Föregående · 3 · Nästa