Historik
Föregående · 4 · Nästa
Brynäs IF > Sv: Hockeytråd.
Fanzin: Ja det har du ju rätt, inte fan ser det ut som man får in 200 st på bortastå så det räcker helt klart med 150 "Tikare" för att det ska fullt ut och så många blir ni nog?
Brynäs IF > Sv: Hockeytråd.
moreten: Hoppas det blir fullt så vi får se en för första gången helt utsåld Läkerol Arena.
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Skellefteå AIK
Inte för att det är kört än men ag skiter i det här nu och hoppas på en glad överraskning på sporten.
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Skellefteå AIK
21olsson: Nä vi fick ju inget tryck förns med 30 sek kvar av PP
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Skellefteå AIK
Bif_FANS: Tror inte att så många bryr sig om en före detta brynäsare just nu när vi spelar!Jaaaa mål
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
65selander: Då måste ju vi brynäsare satsa vi också, inte ska dom komma hit och sjunga ut oss. Alla supporterklubbar får storsatsa så kan vi nog ge dem en riktig match på läktaren. Tänk er om det kommer 1000 djurgårdare hit och så får dom inte en syl i vädret.
Brynäs IF > Sv: Luleå Brynäs Matchtråd...
rafalski: Skööönt!! Nu kanske det blir över 7000 mot Mora?
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - MoDo | 28/9
GävleLasse: Ja hade han bara vart hälften så bra som i de senaste matcherna så hade vi tagit 3 poäng mot Skellefteå.
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - MoDo | 28/9
Hagge_87: Clubsport skrev till mig att det skulle komma upp lite bilder från HV-matchen i hans filarkiv i början av denna vecka men han verkar ha glömt bort det.
Föregående · 4 · Nästa