Historik
1 · Nästa
Brynäs IF > Sv: MoDo - Brynäs IF IF 8/2 19.00
Bissett19: Känns som att 76 bör räcka även iår, får ju inte glömma att Luleå och Frölunda är två lag som vi har bakom oss också.. ska väldigt mkt till om ska tappa dehär nu
Brynäs IF > Sv: MoDo - Brynäs IF IF 8/2 19.00
Vi har ett ganska tufft program kvar.. svårt att ta fler bortasegrar känns det som! Rögle å SAIK är två hemmamatcher som MÅSTE vinnas! sedan får man hoppas på hjälp från annat håll
Brynäs IF > Sv: MoDo - Brynäs IF IF 8/2 19.00
Horace76c: Brynäs vann faktiskt en match där nere i höstas, så färjestad har bara en match i deras nya svit ;)
Brynäs IF > Sv: MoDo - Brynäs IF IF 8/2 19.00
Horace76c: problemet är att det känns som att Brynäs har alldeles för stor respekt för lag som HV, LHC å Färjestad, speciellt på bortaplan
Brynäs IF > Sv: MoDo - Brynäs IF IF 8/2 19.00
Horace76c: Exakt, som brynäsare kan man aldrig gå säker, har man fått lära sig. Men det ser onekligen bra ut.
Brynäs IF > Sv: MoDo - Brynäs IF IF 8/2 19.00
Horace76c: Känns som att det ska mkt till att vi missar slutspel just nu, men ska mkt till att vi går vidare från en kvart också, om vi nu får möta HV/LHC
Brynäs IF > Sv: MoDo - Brynäs IF IF 8/2 19.00
Horace76c: 1an måste ju välja Luleå, (om dom nu slutar 7a/8a) sedan väljer ju tvåan Brynäs (om vi nu slutar 6a) sen väljer 3an Skellefteå och 4an får möte Frölunda ... tror jag
Brynäs IF > Sv: MoDo - Brynäs IF IF 8/2 19.00
leovalkama: slutar vi 5a å Dif 3a, då lär dom ju välja oss.. som sagt, inga lär ju välja Frölunda... tror vi slår ut DIF om vi möter dem :)
Brynäs IF > Sv: MoDo - Brynäs IF IF 8/2 19.00
leovalkama: slutar vi 6 väljer ju Hv eller LHC oss.. inget lag lär ju välja Frölunda /Modo
Brynäs IF > Sv: MoDo - Brynäs IF IF 8/2 19.00
100 kr på Rögle ikväll är iaf lite plåster på såren :)
Brynäs IF > Sv: MoDo - Brynäs IF IF 8/2 19.00
Erat: vem är inte de??
Synd att vi inte har kvar Kankan
Synd att vi inte har kvar Kankan
Brynäs IF > Sv: MoDo - Brynäs IF IF 8/2 19.00
sylf: Kommer ju ändå va putts veck efter första matchen, spela roll
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF-Södertälje SK den 14/1
65selander: Sjukt underbart, sen har vi bäst målskillnad av samtliga 4 lag på den undre slutspelshalvan :)
Brynäs IF > Sv: Frölunda - BIF
MarcusElving: Tälje hemma ska vi bara klara av, så enkelt är det!
Rögle på Lördag kommer bli tufft, men tänk om om om de blir 2 segrar.. då är vi säkerligen topp 5-6 inför kommande vecka :)
Nää, nu blir det sängen! Underbar match alla Brynäsare, nu kör vi
Rögle på Lördag kommer bli tufft, men tänk om om om de blir 2 segrar.. då är vi säkerligen topp 5-6 inför kommande vecka :)
Nää, nu blir det sängen! Underbar match alla Brynäsare, nu kör vi
Brynäs IF > Sv: Frölunda - BIF
Anders Berg: tälje hemma är väl en av seriens lättaste matcher - sett på pappret
Brynäs IF > Sv: Frölunda - BIF
MarcusElving: nästa mål blir sjukt viktigt, gör vi de, jaaa då kan man börja hoppas på poäng :)
Brynäs IF > Sv: Matchtråd Brynäs IF-Färjestads BK 9/1-2010 Läkerol Arena.
Va less man blir!
Torsk mot Förlunda på måndag å sen är vi där nere - igen
Torsk mot Förlunda på måndag å sen är vi där nere - igen
Brynäs IF > Sv: Matchtråd Brynäs IF-Färjestads BK 9/1-2010 Läkerol Arena.
tompap71: håll ut nu, annars är de kört
Brynäs IF > Sv: Matchtråd Brynäs IF-Färjestads BK 9/1-2010 Läkerol Arena.
4-2 SAIK, typiskt att LHC inte kan stå upp
Brynäs IF > Sv: Matchtråd Brynäs IF-Färjestads BK 9/1-2010 Läkerol Arena.
Modo har kvitterat nu också.. kryss vore väl kanske bäst där? eller hemmaseger
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Nästan bra att Färjestad vann idag sett till Lördagsmatchen, annars hade de varit ännu mer desperata!
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
MarcusElving: men kryss där vore ju inte helt fel? Rögle kommer vi ändå ha bakom oss!
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Venom: Färjestad är väl uppe i 7 raka förluster nu?? 8e kommer på Lördag!
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Linköpings HC Onsdag 30/12-09
När gjorde vi 4 mål i en och samma period senast?
1 · Nästa