Historik
Föregående · 8 · Nästa
Timrå IK > Sv: Zätasyndromets återkomst?
Stigsson: 5+1+2 blir väl ändå 8 va.. fast Torbjörn och Claes kanske går under devisen "när vi två blir en"...
Skönt med Modin iaf. Här ska det skjutas!!!
Skönt med Modin iaf. Här ska det skjutas!!!
Timrå IK > Sv: Rosa overaller på premiären?
65Selander:
Hon är Brynäsare, k*krädd och "det finns alkoholfria alternativ".. vilken drömtjej... :)
Hon är Brynäsare, k*krädd och "det finns alkoholfria alternativ".. vilken drömtjej... :)
Timrå IK > Sv: Ispremiär 4:e augusti
Eller var det nån där överhuvudtaget.. Existerade verkligen träningen?! Mystiskt.
Timrå IK > Sv: Stjärna i himlen
Nubben:
Absolut. Jag har inga invändningar emot att det blivit ståplatspris på handikappläktaren.. tvärtom.
Absolut. Jag har inga invändningar emot att det blivit ståplatspris på handikappläktaren.. tvärtom.
Timrå IK > Sv: Stjärna i himlen
Nubben:
Handikappläktaren i SA är väldigt bra! Kolla länken. Som det blivit nu så betalar dom alltså ståplatspris på sittplatsplats så att säga. Vilket är en bra deal.. + att en ledsagare ingår i priset.
Handikappläktaren i SA är väldigt bra! Kolla länken. Som det blivit nu så betalar dom alltså ståplatspris på sittplatsplats så att säga. Vilket är en bra deal.. + att en ledsagare ingår i priset.
Timrå IK > Sv: Stjärna i himlen
Nubben:
Dom betalade inte MER än oss övriga. Dock sittplatspris istället för ståplatspris, vilket det nu har blivit ändring på.
Dom betalade inte MER än oss övriga. Dock sittplatspris istället för ståplatspris, vilket det nu har blivit ändring på.
Timrå IK > Sv: TIK anmält till handikappombudsmannen
Ture Tall:
"En person är inte handikappad. Personen blir det om miljön inte är anpassad för funktionsnedsättning."
Tolka det hur ni vill.
"En person är inte handikappad. Personen blir det om miljön inte är anpassad för funktionsnedsättning."
Tolka det hur ni vill.
Timrå IK > Sv: Hockeykväll
Ojojoj, vilket TIMRÅ IK vi fick se igår. Det är ju precis så här dom ska spela. Att se matchen igår var en skönare upplevelse än självsmek.. har inte hämtat mig än!
LennartA:
Jag har nog fällt någon kommentar om Jäger nångång när han varit usel. Är det fel då att kunna säga att han var rätt ok igår? Min helhetsuppfattning har inte ändrats efter en match...
LennartA:
Jag har nog fällt någon kommentar om Jäger nångång när han varit usel. Är det fel då att kunna säga att han var rätt ok igår? Min helhetsuppfattning har inte ändrats efter en match...
Café > Sv: Big problemo!
65Selander:
Nu startade programmet upp iaf. Dock med en liten biverkning. En alert-ruta dyker upp och säger att Outlook har orsakat ett problem hos TRFHTML.dll. Och programmet avslutas..
Nu startade programmet upp iaf. Dock med en liten biverkning. En alert-ruta dyker upp och säger att Outlook har orsakat ett problem hos TRFHTML.dll. Och programmet avslutas..
Café > Sv: Big problemo!
"Framsteg" har gjorts..
Klickade på en annan ikon för Outlook och då frågade den om jag ville öppna i programmet i felsäkert läge för att kunna åtgärda inställningar och sånt. Sagt och gjort. Programmet öppnades men en nya ruta kom upp och sa följande:
- Att det inte går att öppna standardmappar för epost
- Hittar inte informationstjänstens dll-fil
- Går inte att initiera tjänsten (PSTPRX.dll)
Till nån hjälp?
Klickade på en annan ikon för Outlook och då frågade den om jag ville öppna i programmet i felsäkert läge för att kunna åtgärda inställningar och sånt. Sagt och gjort. Programmet öppnades men en nya ruta kom upp och sa följande:
- Att det inte går att öppna standardmappar för epost
- Hittar inte informationstjänstens dll-fil
- Går inte att initiera tjänsten (PSTPRX.dll)
Till nån hjälp?
Café > Sv: Big problemo!
Magnus:
Norton fungerar klockrent.. och det var just efter att den hittat och tagit bort en infekterad fil som Outlook började att jävlas med mig. Slump?
Norton fungerar klockrent.. och det var just efter att den hittat och tagit bort en infekterad fil som Outlook började att jävlas med mig. Slump?
Café > Sv: Big problemo!
Magnus:
Jag hittade ett program på Symantec's hemsida som löste det hela. Så jag var nog inte unik med det problemet. Rnav2003 hette det om det skulle vara nån som är intresserad..
Jag hittade ett program på Symantec's hemsida som löste det hela. Så jag var nog inte unik med det problemet. Rnav2003 hette det om det skulle vara nån som är intresserad..
Café > Sv: Big problemo!
Ok.. här kommer nästa lilla problem:
Mitt Outlook vägrar att starta upp.. Starten påbörjas men sen så låser sig laddningen av programmet och efter ett tag så står det (efter ctrl-alt-del) att programmet inte svarar.
Behöver en lösning - pronto!
Mitt Outlook vägrar att starta upp.. Starten påbörjas men sen så låser sig laddningen av programmet och efter ett tag så står det (efter ctrl-alt-del) att programmet inte svarar.
Behöver en lösning - pronto!
Café > Sv: Big problemo!
Plexi:
Jag använder Norton. Men om jag kan rekommendera det vet jag inte.. Vet inte heller vilka som är gratis, men det finns säkert nån här som kan svara på det bättre än moi.
Din plusfråga skulle jag också vilja ha svar på!
Jag använder Norton. Men om jag kan rekommendera det vet jag inte.. Vet inte heller vilka som är gratis, men det finns säkert nån här som kan svara på det bättre än moi.
Din plusfråga skulle jag också vilja ha svar på!
Café > Sv: Big problemo!
Helg Ernest & 65Selander:
Tack båda två. Visste väl att man kan lite på SpS-folket.
Återstår att se om jag lyckas fixa det... :)
Tack båda två. Visste väl att man kan lite på SpS-folket.
Återstår att se om jag lyckas fixa det... :)
Café > Big problemo!
Här kan man nog få svar på det mesta så jag hoppas att det är nån som vet.
Jag ska installera en nyare version av Norton Antivirus men när jag ska göra det så säger den att jag måste avinstallera den gamla version. Nu till problemet, det gamla går inte att avinstallera!?! Så hur i hela %#¤" ska jag då kunna installera det nya??
Nån virus expert som vet? Skulle väl kunna installera något annat program men det känns onödigt när jag har det här liggande hemma..
Jag ska installera en nyare version av Norton Antivirus men när jag ska göra det så säger den att jag måste avinstallera den gamla version. Nu till problemet, det gamla går inte att avinstallera!?! Så hur i hela %#¤" ska jag då kunna installera det nya??
Nån virus expert som vet? Skulle väl kunna installera något annat program men det känns onödigt när jag har det här liggande hemma..
Timrå IK > Sv: Kentas coachning
Jansson: Tycker inte man kan skylla allt på Kenta. Om Gunno känner att han inte har självförtroendet för att lägga straff så måste han ju kunna säga det så att nån annan får ta straffen..
Timrå IK > Sv: Modo - Timrå IK 2004-01-22
Äntligen dags att börja bege sig norrut!
Mot skörkroppsskogen!
Mot skörkroppsskogen!
Timrå IK > Sv: Modo - Timrå IK 2004-01-22
Helg Ernest:
Tror du Modo tar ut målvakten vid ställningen 2-2...? Eller tar TIK ut honom vid 1-3...? :)
Tror du Modo tar ut målvakten vid ställningen 2-2...? Eller tar TIK ut honom vid 1-3...? :)
Timrå IK > Sv: Nu får det vara nog
matsby:
You cant handle the truth! :)
Fan nu vill jag åka! Jobbigt att vänta dom här sista timmarna innan avfärd..
You cant handle the truth! :)
Fan nu vill jag åka! Jobbigt att vänta dom här sista timmarna innan avfärd..
Timrå IK > Sv: Hirsch debuterar
tjobba:
Eller så är det så att han vill ge utespelarna bättre självförtroende genom att låta dom hitta nätet några gånger... :)
Eller så är det så att han vill ge utespelarna bättre självförtroende genom att låta dom hitta nätet några gånger... :)
Timrå IK > Sv: Corey står i morgon
Danne:
Äntligen! Dom har varit ifrån varandra alldeles för länge nu. Knoll o Tott is back!
Äntligen! Dom har varit ifrån varandra alldeles för länge nu. Knoll o Tott is back!
Timrå IK > Sv: Sjökens funderingar del 3
Här var det ju tystare än i Gavlerinken..
Kanske ska ta och lägga ett vedträd på Chrippe-brasan så blir det lite livat här iaf. :)
Kanske ska ta och lägga ett vedträd på Chrippe-brasan så blir det lite livat här iaf. :)
Timrå IK > Sv: Sjökens funderingar del 3
Steffe:
Mmm.. tänk dig då hur det kommer att låta om 50 år till..
Mmm.. tänk dig då hur det kommer att låta om 50 år till..
Timrå IK > Sv: Sjökens funderingar del 3
matsby:
Kent Finell still going strong om 50 år alltså.. borde ju vara runt 110 då eller nåt i den stilen.. :)
Kent Finell still going strong om 50 år alltså.. borde ju vara runt 110 då eller nåt i den stilen.. :)
Timrå IK > Sv: Söderströms tackling granskas av förbundet
knaskamilla:
Jag hittade dit själv, men tack ändå. Av nån anledning så vill dock inte RealPlayer att jag ska få se bilderna..
Jag hittade dit själv, men tack ändå. Av nån anledning så vill dock inte RealPlayer att jag ska få se bilderna..
Timrå IK > Sv: Söderströms tackling granskas av förbundet
Vart kan man beskåda bilderna från matchen på nätet? På HL visas bara målen..
Timrå IK > Sv: Nästa säsong
Roy-Arne:
Då är han ju ett bevis på att det går att ta sig ur ski**n... :)
Då är han ju ett bevis på att det går att ta sig ur ski**n... :)
Timrå IK > Sv: Nästa säsong
willysson:
Han ville spela med ett bättre lag än TIK eller hur var det....?
Han ville spela med ett bättre lag än TIK eller hur var det....?
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Modo 2004-01-15
ernie eagle:
Fart, fart och mera fart vill vi se. Personligen så vill jag se rakare uppspel så att vi med fart och pucken under kontroll kommer in i deras zon. Dump n' chase funkar ju bevisligen inte då vi aldrig är först på pucken...
Fart, fart och mera fart vill vi se. Personligen så vill jag se rakare uppspel så att vi med fart och pucken under kontroll kommer in i deras zon. Dump n' chase funkar ju bevisligen inte då vi aldrig är först på pucken...
Timrå IK > Sv: Likhetstävling
Robban:
Hyffsat iaf... men det var fel. Tävlingen har f.ö redan avslutats.
Hyffsat iaf... men det var fel. Tävlingen har f.ö redan avslutats.
Timrå IK > Sv: Likhetstävling
matsby:
Nädå.. skulle bara vilja se att han släpper pucken nån gång emellanåt..
Nädå.. skulle bara vilja se att han släpper pucken nån gång emellanåt..
Timrå IK > Sv: Likhetstävling
matsby:
Fel!
Rätt svar skulle vara att både var puckkära redan innan dom togs ut i landslaget och efteråt har det bara blivit värre.
Fel!
Rätt svar skulle vara att både var puckkära redan innan dom togs ut i landslaget och efteråt har det bara blivit värre.
Föregående · 8 · Nästa